۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸

پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه

تازه‌ترین آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که خودروی برقی رنو زوئی موفق شده است جایگاه سومین خودروی پرفروش بازار فرانسه را به خود اختصاص دهد.
به گزارش ایسنا، از آنجایی که خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در بسیاری از کشورهای جهان به خصوص اروپا، چین و منطقه آمریکای شمالی با استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان و شهروندان قرار گرفته است، بسیاری از شرکت های خودروسازی نیز به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه این محصولات روی آورده اند.

رنو زوئی بدون شک یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی عرضه شده توسط شرکت خودروسازی رنو فرانسه به شمار می‌رود که توانسته است در نخستین ماه از سال جاری میلادی، ژانویه ۲۰۲۰، عنوان سومین خودروی پرفروش در بازار فرانسه را به خود اختصاص دهد.

قبل از رنو زوئی، دو خودروی محبوب رنو ۲۰۸ ll و رنو کلیو وی موفق شده‌اند در رتبه های نخست و دوم این فهرست رده بندی جای بگیرند.

رنو زوئی توانسته است در ژانویه سال جاری میلادی پنج هزار و ۳۳۱ دستگاه خودرو در بازار فرانسه بفروشد و این طور که به نظر می رسد توجه و رضایت خیل عظیمی از شهروندان و مشتریان وطنی را به سمت و سوی خود جلب کند.  

پیشتر نیز اخبار و آمارهای منتشر شده از سوی این خودروساز نشان دهنده موفقیت و میزان فروش درخشان این محصول پاک و دوستدار محیط زیست بود.

نمودار زیر که به ترتیب گویای پرفروش ترین خودروهای این بازار در نخستین ماه از سال جاری میلادی است، نشان می دهد که پژو ۲۰۸ ll در این بازه زمانی ۹ هزار و ۴۶۳ دستگاه و رنو کلیو وی نیز پنج هزار و ۵۲۴ دستگاه خودرو فروخته است.
https://akhbarbank.com/vdcfxyde.w6dmtagiiw.html
تازه ترین اخبار