۰
بانک پاسارگاد همگام با نظام بانکی کشور، برای ارتقای امنیت در پرداخت‌های اینترنتی، امکان دریافت رمز پویا را برای مشتریان دارنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند و غیرهوشمند فراهم کرده‌است.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، با توجه به آنکه پرداخت‌های اینترنتی با مبالغ بیش از یک میلیون ریال در شبانه‌روز، تنها از طریق رمز پویا امکان‌پذیر است، مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند از روش‌های مختلف نسبت به دریافت این نوع رمز اقدام کنند.

به این ترتیب که دارندگان کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد، در هنگام انجام تراکنش‌های غیرحضوری، می‌توانند با فشردن دکمه‌ی «درخواست رمز پویا» در درگاه‌های پرداخت، رمز دوم پویا را به‌صورت پیامک دریافت کنند. همچنین دریافت رمز پویا از طریق برنامه‌ی همراه‌بانک‌ پاسارگاد، سامانه‌ی بانکداری مجازی و کد دستوری #6*720* نیز امکان‌پذیر است. همچنین در هنگام انتقال وجه و پرداخت کارتی در همراه بانک، امکان دریافت رمز پویا به صورت جداگانه وجود دارد.

بر اساس این خبر، با توجه به رواج انجام پرداخت‌های غیرحضوری و اینترنتی، سرقت اطلاعات کارت (فیشینگ) و سوء استفاده از آن نیز توسط افراد سودجو افزایش یافته است. در فیشینگ که از طرق مختلف مانند تشویق کاربر به خرید کالا با تخفیف، از یک درگاه پرداخت جعلی اتفاق می‌افتد، نفوذی به سیستم بانک و یا کاربر اتفاق نمی‌افتد، بلکه کلاهبرداران با سرقت اطلاعاتی مانند شماره کارت و رمز دوم، از کارت‌های نقدی سوء‌استفاده می‌کنند. از این‌رو بهره‌مندی از رمز دوم پویا که اعتبار زمانی موقتی دارد و تنها برای انجام یک تراکنش قابل استفاده است، احتمال این سوء‌استفاده را تقریبا به صفر می‌رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir/otp مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنید.
 
https://akhbarbank.com/vdcbz8bz.rhbfapiuur.html
تازه ترین اخبار