بازگشت کارمزدهای بانکی به حساب اعضای سامانیوم

14 بهمن 1398 ساعت 18:18

باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) طی طرحی، امکان بازگشت کارمزدهای بانکی به حساب اعضای این باشگاه را فراهم کرد.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بر اساس این طرح تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان دارای امتیاز سامانی می‌توانند با خرید بسته «بازگشت وجه کارمزد بانکی» از سایت سامانیوم، بخشی از کارمزدهای مربوط به عملیات بانکی را دریافت کنند.

بر این اساس، اعضای سامانیوم می‌توانند به ازای خرید یک بسته 1000 امتیازی و پرداخت 1200 ریال، متناسب با رده‌بندی امتیاز وفاداری‌شان، مبلغ 50000 ریال برای طبقه وفاداری آبی و مبلغ 100000 ریال برای طبقه وفاداری برنزی در حساب سامانی خود دریافت کنند.

گفتنی است، اعضای سامانیوم می‌توانند حداکثر 2 بسته از این محصول را خریداری کنند که جهت خرید این بسته، داشتن حداقل یک سپرده در بانک سامان الزامی است. همچنین اعتبار بسته «بازگشت وجه کارمزد بانکی» از تاریخ 15 بهمن تا 30 بهمن سال جاری است و حداکثرپانزده  روز کاری پس از اتمام بسته، تبدیل امتیاز به وجه نقد انجام و به حساب اعضا واریز می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک سامان به نشانی https://samanium.sb24.ir و همچنین اینستاگرام سامانیوم به نشانی @samanium مراجعه و یا با شماره 0216422 تماس بگیرند.


کد مطلب: 72988

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/72988/بازگشت-کارمزدهای-بانکی-حساب-اعضای-سامانیوم

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com