۰
بانك ملی ایران طی سال های اخير با تامین مالی و تخصیص اعتبار به پروژه های زیربنایی و بزرگترين طرح هاي عمرانی كشور شامل حوزه حمل و نقل، راهسازی، احداث پل، ساخت آزاد راه، تونل‌، خطوط لوله، سیستم‌های فاضلاب و تصفیه و ... مشاركت فعال و همكاري هاي گسترده اي در جهت توسعه کشور داشته است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، كشور با بیش از یک میلیون و 600 هزار کیلومتر مربع وسعت و دارا بودن 31 استان و منابع و ذخایر عظیم انرژی و نیرو برای ساخت، تکمیل و توسعه پروژه های زیربنایی و بزرگترين طرح هاي عمرانی و تاسیسات سنگین و راه های مواصلاتی و حمل و نقل كشور، نيازمند مشارکت گسترده سرمايه گذاري و تامين مالي بانك ها است.

با توجه به رسالت بانک ملی ایران به عنوان حامی طرح های عمرانی کشور و بازوی کمکی و تأمین نیاز دولت به اعتبارات کلان، تأمین نقد‌ینگی و سرمایه و پوشش هزینه‎های پروژه های زیربنایی د‌ر راستای تحقق توسعه همه جانبه و تجربه خود‌کفایی کشور، این بانک طی چند‌ سال اخیر گام‌های موثری در جهت توسعه کشور برداشته و نقش چشمگیری د‌ر زمینه تأمین منابع مالی پروژه‏های مهم عمرانی کشور ایفا نمود‌ه است.

 براین اساس بسیاری از پروژه‏های مهم زیربنایی همچون تامين مالي تاسیسات جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان در استان ایلام، تامین مالی ساخت آزاد راه زنجان – تبریز، تخصیص اعتبار برای ساخت و ایجاد اسکله و بندرگاه در جنوب کشور، مشارکت و پرداخت تسهیلات به پروژه عظیم ساخت تونل جاده آبدانان و دره شهر در استان ایلام و ... با حمایت ها و همکاری های گسترده بانک ملی ایران به سرانجام رسید‌ه است و با این اقدامات و فعالیت های مهم در سال هاي اخير، اكنون ايران به عنوان کریدور و يكي از  قطب های مواصلاتی حمل و نقل کالا و صادرات در منطقه شناخته شده است.

احمدکرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران این بانک را الگوی مناسبی برای برنامه ریزی مالی کشور دانست و تصریح کرد: بانک ملی ایران در حمایت از طرح های بزرگ و ملی نقش مؤثری داشته و برای اجرای پروژه های ملی و زیربنایی همکاری مطلوبی با استان دارد.

وی تصریح کرد: مشارکت بانک ملی ایران در ساخت، تکمیل و توسعه پروژه های عمرانی و شهری، مصداق عمل به تعهداتی است که در توسعه و آبادانی کشور انتظار می رود.
 
کرمی با اعلام اینکه پروژه ساخت و تکمیل پروژه عظیم ساخت تونل جاده آبدانان و دره شهر در استان ایلام از بزرگ ترین پروژه‌های ملی است، گفت: بانک ملی ایران به عنوان بانک حامی پروژه های عمرانی کشور به این پروژه نیز مبلغ 100 میلیارد ریال اختصاص داده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر با بانک ملی ایران در سال جدید شاهد اقدامات بیشتری در توسعه و عمران استان خواهیم بود.
 
 
 
https://akhbarbank.com/vdccmoqm.2bqi48laa2.html
تازه ترین اخبار