این نرم‌افزار‌ها را هرچه سریع‌تر از موبایل خود حذف کنید

5 بهمن 1398 ساعت 10:27


شاید تعجب کنید، ولی بسیاری از نرم‌افزار‌هایی که برای زیباسازی عکس‌های سلفی استفاده می‌کنید در زمره نرم افزار‌های مخرب قرار می‌گیرند! در ادامه با ما همراه باشید تا چند نرم‌افزار مخرب را به شما معرفی کنیم.

به تازگی Cybernews (سایبر نیوز) لیستی از نرم‌افزار‌های مخرب منتشر کرده که اگر آن‌ها را بر روی دستگاه اندرویدی خود دارید، پیشنهاد می‌شود فورا این نرم‌افزار‌ها را حذف کنید. اغلب آن‌ها اطلاعات شخصی شما را می‌فروشند، تصاویرتان را ذخیره می‌کنند و یا تبلیغاتی نامربوطی برای شما ارسال می‌کنند و خلاصه به هر روشی که بتوانند اجازه دسترسی به گالری، شماره مخاطبین، پیامک‌ها و… را از کاربر می‌گیرند و به جاسوسی می‌پردازند!

شاید تعجب کنید، اما نرم‌افزار Beauty Camera با بیش از نیم میلیون بار نصب یکی بدافزار‌هایی است که با تبلیغات آزار دهنده و فروش اطلاعات کاربر را کلافه خواهد کرد. هنگامی که پایگاه سایبرنیوز به بررسی ۳۰ نرم‌افزار پرطرفدار برای عکاسی پرداخت (که تصاویر را به هر روشی زیباتر می‌کنند!) مشخص شد اغلب این برنامه‌ها که در مجموع بیش از ۱.۳۹ میلیون بار نصب شده‌اند، دارای مشکلات امنیتی جدی هستند. تقریبا تمامی آن‌ها اجازه دسترسی به موقعیت مکانی (GPS)، دوربین، پیامک‌ها، دفترچه تلفن و… را از شما طلب می‌کنند، واقعا چرا؟

لیست نرم افزار‌های مخرب از نظر سایبر نیوز
این نرم افزار‌های مخرب را هرچه سریع‌تر از موبایل اندرویدی خود حذف کنید

این نرم افزار‌های مخرب را هرچه سریع‌تر از موبایل اندرویدی خود حذف کنید منبع: Phonearena


کد مطلب: 72816

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/72816/این-نرم-افزار-ها-هرچه-سریع-تر-موبایل-خود-حذف-کنید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com