۰
چهارمین نشست شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه صبح امروز با حضور دکتر حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه، هادی اویار حسین مدیر عامل شرکت بیمه پارسیان، معاونین و مدیران پژوهشکده بیمه و شرکت بیمه پارسیان و نمایندگان علمی شرکت های بیمه در محل بیمه پارسیان برگزار شد.
به گزارش اخباربانک، در ابتدای این نشست اویار حسین مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان بر اهمیت بحث آموزش کارکنان در این شرکت تاکید کرد و گفت برنامه ریزی بیمه پارسیان به گونه‌ای است که شرکت از فضای آموزش و پژوهش دور نشود.
 
دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه در ادامه نشست ضمن تشکر از میزبانی شرکت بیمه پارسیان گفت: بیمه پارسیان جزء شرکت هایی است که در چند زمینه با پژوهشکده بیمه همکاری دارد که از جمله آنها بحث چارتر است و اظهار امیدواری کرد که تا دو هفته آینده بعد از تشکیل شورای سیاست گذاری آموزش در صنعت بیمه این کار نهایی شود.
 
وی افزود: همکاران بیمه پارسیان در شورای راهبری طرح ملی محاسبات ریسک و تعیین نرخ بیمه زلزله ساختمان‌ها برای صندوق بیمه حوادث طبیعی کشور که به درخواست بیمه مرکزی در پژوهشکده بیمه در حال طراحی و اجراست نیز حضور موثری دارند و از همکاری نزدیک بیمه پارسیان با پژوهشکده بیمه در مباحث علمی و آموزشی تشکر کرد.
 
همچنین در این نشست گزارشی در خصوص راننده محور شدن بیمه شخص ثالث توسط آزاده بهادر مسئول میز اتومبیل پژوهشکده بیمه ارائه شد و نمایندگان علمی شرکت ها نیز نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند و از حاضرین خواسته شد نحوه تعامل و همکاری با پژوهشکده بیمه در راستای پیاده سازی و اجرای این قانون را اعلام  نمایند. علاوه بر آن مقرر شد پژوهشکده بیمه در خصوص بررسی ابعاد فرهنگی- اجتماعی اجرای این طرح با شرکت های بیمه مصاحبه هایی داشته باشد.
 
بر پایه این گزارش در این نشست دستورالعمل تدوین شده توسط پژوهشکده بیمه  برای کار آموزی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی در پژوهشکده و صنعت بیمه ارائه و به نظر سنجی گذاشته شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcdn505.yt0xn6a22y.html
تازه ترین اخبار