۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

مجمع ۳ شرکت و لغو دو مجمع سالانه

زمان برگزاری مجمع سالانه، فوق العاده و عادی بطور فوق العاده پالایشگاه تبریز و ۴ شرکت به همراه لغو مجمع سالانه دو سهم بورسی و فرابورسی اعلام شد.
به گزارش اخباربانک، شرکت مرجان کار با اتمام دوره مالی منتهی به آذر و قند شیرین خراسان پیرو مجمع نوبت اول که در 23 دی به حد نصاب نرسید برای تصویب صورت های مالی منتهی به شهریور، زمان مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین شرکت مهرکام پارس برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده و پالایشگاه تبریز و سیمان ایلام برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می روند.

در این میان، مجمع سالانه سرمایه گذاری ساختمان ایران و آزمایش که قرار بود 29 و 30 دی برگزار شود ، لغو و تصمیم گیری در خصوص تصویب صورت های مالی به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

بنابراین گزارش، پالایشگاه تبریز برای افزایش سرمایه 167 درصدی از محل سایر اندوخته ها و سیمان ایلام برای افزایش سرمایه 191 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی در مجمع تصمیم گیری می کنند.

پالایشگاه تبریز(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز شنبه 5 بهمن در مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز واقع در تبریز، بلوار شهریار، جنب پارک باغلار باغی

سیمان ایلام(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز شنبه 5 بهمن در محل شرکت سیمان تهران

مهرکام پارس(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 11 روز دوشنبه 21 بهمن در محل شرکت

قند شیرین خراسان(مجمع سالانه نوبت دوم): ساعت 15 روز شنبه 5 بهمن در انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر

مرجان کار: ساعت 15 روز سه شنبه 8 بهمن در باشگاه بانک سپه واقع در خ مطهری، نرسیده به خ شریعتی
 
https://akhbarbank.com/vdci3qay.t1arw2bcct.html
تازه ترین اخبار