۰
جیمز کامرون برای ساخت جدیدترین خودروی «مرسدس بنز» که از فیلم «آواتار» الهام گرفته، با این کمپانی همکاری می‌کند.
کمپانی خودروسازی «مرسدس بنز» جدیدترین طراحی خود را با الهام از فیلم سینمایی «آواتار» می‌سازد. جیمز کامرون برای ساخت جدیدترین خودروی «مرسدس بنز» که از فیلم «آواتار» الهام گرفته، با این کمپانی همکاری می‌کند.

مرسدس بنز اولین خودروی «آینده» چهارصندلی مفهومی سازگار با محیط زیست خود را با الهام از فیلم «آواتار» در بخش توسعه پایدار با عنوان «بلندپروازی ۲۰۳۹» طراحی می‌کند.


همکاری جیمز کامرون با کمپانی «مرسدس بنز» از یک سال پیش از اکران آخرین دنباله فیلم «آواتار» آغاز شد. نتیجه این همکاری یک خودروی مفهومی بود که روز دوشنبه در نمایشگاه فناوری «CES» در لاس‌وگاس در پارک «ام‌جی‌ام»(متروگلدوین‌مایر) در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودروی بسیار جالب و بسیار خاص با نام «VISION AVTR»(تصور آواتار) با الهام از فیلم سینمایی مذکور طراحی و ساخته شده است.

کالِنیوس رئیس هیات مدیره دایملر که شرکت مادر مرسدس بنز محسوب می‌شود در مورد هدف از طراحی این خودرو گفت: هدف ما تولید خودروهای بدون کربن، افزایش فروش وسایل نقلیه برقی و در نهایت تولید خودروی مسافری بدون کربن یا کربن-خنثی تا سال ۲۰۳۹ هستیم. ما می‌خواهیم این ایده را به شیوه‌ای جامع مشخص کرده و پیش ببریم که شامل همراه کردن مصرف کنندگان و شرکایمان در استفاده از خودروهای بدون کربن خواهد بود.
https://akhbarbank.com/vdcexe8f.jh8woi9bbj.html
تازه ترین اخبار