۰
ایمانی مدیرعامل بانک سینا در پیامی، شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران اسلامی و خانواده ایشان تسلیت گفت.
به گزارش اخباربانک، در این پیام آمده است: 

انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

شهادت فرمانده پرافتخار و دلاور جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی را به حضرت ولی عصر(عج)، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت عزیز و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

سردار سلیمانی فرمانده ای شجاع، باتدبیر و سرباز ولایت و امت بود. این مبارز دلیر و سردار رشید اسلام عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام و سرافرازی میهن ایران اسلامی صرف کرد و به فرموده مقام معظم رهبری افتخارش این است که به دست شقی ترین آحاد بشر و دشمنان ملت ایران و جهان اسلام یعنی امریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

فقدان آن بزرگ مرد ثلمه بزرگی برای جبهه مقاومت است، او مالک اشتر مقام عظمای ولایت و مرد میدانهای سخت نبرد حق علیه باطل بود، هر چند با شهادت او جبهه مقاومت سرداری بزرگ را از دست داد اما تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی نشان داده که شهادت بزرگ مردانی چون سردار سلیمانی، قدرت جبهه حق راسخ تر ، عزمشان جزمتر و توانشان بیشتر شده است .

این راه تا ظهور حضرت حجت ادامه دارد و  بسیجیان مقام عظمای ولایت آماده اند تا با ضربات سخت بر پیکر نظام پوشالی استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار ، انتقام خون شهدای والامقام را از آمران و عاملان این جنایت و اقدام تروریستی بگیرند.

از خداوند متعال برای آن شهید والامقام آرزوی علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل آرزومندم.
https://akhbarbank.com/vdcd5s05.yt0xk6a22y.html
تازه ترین اخبار