۰
۲
بررسی صورت مالی بانک خاورمیانه نشان می‌دهد پاداش اعضای هیئت‌مدیره گروه مالی خاورمیانه در ۶ماهه سال ۹۷ حدود هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان بوده که با افزایش دو برابری به ۳ هزار و ۲۸۸ میلیارد تومان در نیمه اول سال جاری رسیده است.
پاداش هیئت‌مدیره بانک خاورمیانه دو برابر شد
به گزارش اخباربانک، بررسی صورت مالی بانک خاورمیانه نشان می‌دهد پاداش اعضای هیئت‌مدیره گروه مالی خاورمیانه در ۶ماهه سال ۹۷ حدود هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان بوده که با افزایش دو برابری به ۳ هزار و ۲۸۸ میلیارد تومان در نیمه اول سال جاری رسیده است.
 


منبع:نود اقتصادی


پایگاه خبری اخبار بانک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcgwq9u.ak9xt4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم اخبار بانک بانک های صادرات و تجارت چندین سال است که قرعه کشی بر روی حساب های قرض الحسنه را کنار گذاشته اند و این در حالی است که وجوه بسیار کلانی از مردم در این حساب ها وجود دارد که هیچگونه هزینه ای برای بانک نداشته و مجانی است و اگر پرداخت قرض الحسنه محدودی هم صورت بگیرد کارمزد ان از مشتریان دریافت میشود لطفا یک گزارش خبری تهیه بفرمایید تا حقوق سپرده گذاران این حساب ها استیفا گردد و سنت قرض الحسنه هم ور میان بانک ها از بین نرود
Iran, Islamic Republic of
رقم گزراش را اصلاح فرمایید ولی حیف یکریال هم که این حیف نون ها بگیرن
تازه ترین اخبار