۰
۳
رئیس‌کل بانک مرکزی از طراحی برنامه‌های لازم برای اصلاح نظام بانکی خبر داد و تاکید کرد که این امر به تدریج اجرایی خواهد شد.
رئیس بانک مرکزی: نظام بانکی اصلاح می‌شود
به گزارش اخبار بانك، عبدالناصر همتی در صفحه اينستاگرام خود با اشاره به تمرکز بانک مرکزی بر بازار ارز و تلاش برای ایجاد ثبات در این بازار در چند ماه اخیر، اظهار کرد: این موضوع موجب شده این تصور به وجود آید که بانک مرکزی از موضوع مهم اصلاح نظام بانکی غفلت کرده یا آن را به تاخیر انداخته است.

وی افزود: طی سه ماه گذشته بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و با تشکیل کمیته نقدینگی و بازار پول متشکل از جمعی از صاحب‌نظران اقتصادی، پولی و بانکی و مسئولان بانک مرکزی و طی جلسات متعدد برنامه‌های لازم برای این امر خطیر طراحی شده است و به یاری خداوند متعال به تدریج و با تایید مراجع ذی‌ربط اجرایی خواهد شد.

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه معضلات پیش‌انباشته در نظام بانکی و حساسیت این امر،نیازمند دقت نظر و تدبیر لازم در اصلاح نظام بانکی است، گفت: پرهیز از تعجیل، تداوم ثبات بازار پول و صیانت از سپرده‌های مردم، پیش‌شرط‌های هر اقدامی در این زمینه است.

به گفته همتی، بانک‌های کشور بی‌وقفه در خدمت اقتصاد کشور و جامعه خواهند بود.
https://akhbarbank.com/vdcc00qe.2bqp08laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Netherlands
اکر راستی میگوید قیمت ارز (دلار) پایین بیاوید .همه چیز ارزان میشود . ومشکلات مردم حل میشود . نه دلار با این قیمت بالا ۱۰۰۰۰ تومان .باید ۳۸۰۰ تومان باشه .ممنون.
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنظر من بیشتر از نظام بانکی، تصدی گری دولت بر اقتصاد و دخالتهای بی مورد در اقتصاد کشور جهت منافع عده ای خاص باید اصلاح شود تا موارد دیگر بشکل درست اصلاح شود،وقتی پایه هر چیزی خراب باشه هیچ وقت موارد دیگر اصلاح نخواهد شد. اول باید دولت و ساختارش اصلاح شود.هر وقت دولت اختیاراتش بیشتر شد مردم قشر متوسط و ضعیف در فشار بیشتری قرار گرفتن.وظیفه دولت رفاه حال مردم که در حال حاضر این کار اصلا انجام نمیشه .تصمیم گیری های امروز فقط توجه به نظام سرمایه داری بوده و هیچ توجهی به قشر متوسط و پایین جامعه ندارد.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
برو بابا با این طرحهای شما که دلار و قیمتها بالا ماند وبس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه ترین اخبار