وام مسکن مهر تا ۴۰ میلیون تومان زیاد شد

9 دی 1397 ساعت 8:28

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر این که طرح مسکن مهر سال ۹۸ به اتمام می‌رسد، گفت: تسهیلات این طرح از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.


به گزارش اخبار بانک به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بر اساس رویکرد و تأکید دولت پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور باید سال ۱۳۹۸ تکمیل و پرونده آن‌ها بسته شود بنابراین برای شتاب در روند نهایی‌شدن این پروژه‌ها موضوع افزایش تسهیلات از ۳۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال در دست پیگیری است که به زودی عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: دغدغه‌های این پروژه‌ها باید به صورت صریح پیگیری و امور زیربنایی و روبنایی آن‌ها تکمیل شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین به واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی اشاره و بیان کرد: تعدادی مسکن‌مهر فاقد متقاضی در سطح کشور وجود دارد که با پیگیری وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) برای واگذاری این واحدها به امضا رسید و هم اینک این امر در استان‌ها پیگیری می‌شود. با سازمان بهزیستی نیز تعاملاتی در دست انجام است تا از این طریق مشکل واحدهای فاقد متقاضی حل شود.

وی یادآور شد: مجوزی نیز از وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیگیری پروژه‌های مسکن مشارکتی در سطح ملی اخذ شد. اجرای پروژه‌های مسکن مشارکتی ارزش افزوده به همراه خواهد داشت و منجر به رونق ساخت و ساز و اشتغالزایی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر برعهده دولت است و باید در این زمینه اهتمام داشت. مصوبات دولت مربوط به زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر باید مدنظر باشند.


کد مطلب: 65328

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/65328/وام-مسکن-مهر-۴۰-میلیون-تومان-زیاد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com