۳ محصول نوآورانه همراه بانک سینا در راه است

8 دی 1397 ساعت 16:14

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا گفت: مقدمات پیاده سازی ۳ محصول جدید و نوآورانه روی همراه بانک سینا فراهم شده و امیدواریم در ۳ ماه آخر سال از این محصولات جدید رونمایی شود.


به گزارش اخبار بانک، مجید هادی اظهار داشت: بانک سینا مسیر سنتی خود را همراه با تکنولوژی طی می کند و این دلیل نیست که چون بانک در حوزه استارتاپ ها سرمایه گذاری کرده از ازایه سرویس های جدید و پیشرو به مشتریان غافل شویم.
 
هادی در ادامه با اشاره به اینکه چیزی که در بانک سینا بارزتر است، بحث سرویس موبایل بانک است، گفت: با توجه به ضریب نفوذی که گوشی های هوشمند دارند، در واقع بانک سینا تمرکزش را بر روی سرویس های موبایل گداشته و سعی کرده سبد محصولات خود را کامل کند.
 
وی افزود: بحث موبایل بانک مخصوصا پی بوم و اتصال به استارتاپ های دیگر، بحثی است که در بانک سینا در حوزه تکنولوژی به سمت جلو حرکت می کند.
 
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا با اعلام این خبر که در ۳ ماه آخر سال ۹۷ ، حداقل از ۳ محصول جدید بر روی همراه بانک سینا رونمایی خواهیم کرد، گفت: برنامه بانک سینا به این نحوه است که هر ۶ ماه بتوانیم محصولات جدید و نوآورانه را روی موبایل بانک پیاده سازی کنیم.
 
به گزارش بنکر مجید هادی تصریح کرد: مقدمات آن فراهم شده و محصولات در مراحل تست نهایی قرار دارند و امیدواریم در ۳ ماه پایان سال از این ۳ محصول جدید رونمایی شود.


کد مطلب: 65321

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/65321/۳-محصول-نوآورانه-همراه-بانک-سینا-راه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com