۰
۲
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱

خریدار ۳۸ هزار سکه طلا چقدر سود کرده است؟

خریدار ۳۸ هزار سکه طلا در مدت حدود سه ماه چقدر سود کرده است ؟
خریدار ۳۸ هزار سکه طلا چقدر سود کرده است؟
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، پیش خرید ۳۸ هزار سکه بهار آزادی توسط یک جوان ۳۱ ساله در چند هفته گذشته خبرساز شده و با توجه به موعد تحویل سکه ها توسط بانک مرکزی مجددا بر سر زبان ها افتاده است.

 برخی مسئولان از وجود رانت های اطلاعاتی بسیاری از ثبت‌نام کنندگان سکه بهار آزادی سخن گفته بودند و خواهان برخورد قاطع با آنها شده اند.

 این در حالی است که ایراد اصلی به بانک مرکزی وارد می شود که بدون سقف از شهروندان خواسته بود که در طرح پیش خرید سکه ثبت نام کنند.

 آن جوان ۳۱ ساله نیز که بیش از ۵۳ میلیارد تومان برای خرید ۳۸ هزار سکه طلا پیش خرید کرده بود، بر اساس درخواست دولت و بانک مرکزی در این طرح شرکت کرده و نمی‌توان ایرادی به وی وارد کرد.

 اما سوالی که مطرح می‌شود این است که پیش خرید ۳۸ هزار سکه طلا چه مقدار سودی را در مدت کمتر از سه ماه برای وی به همراه داشته است.

 با توجه به اینکه پیش خرید سکه یک ماهه و سه ماهه با قیمتی در حدود یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان انجام گرفته است و هم اکنون نیز قیمت سکه به حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است می توان اینگونه تصور کرد که این شخص برای هر سکه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای هر سکه کسب سود کرده است.

 حال اگر ۳۸ هزار سکه بهار آزادی را در یک میلیون و دویست هزار تومان سود هر سکه ضرب نماییم به عدد شگفت انگیز ۴۶ میلیارد تومان سود در عرض کمتر از سه ماه می رسیم.

به عبارت دیگر  این شخص با سرمایه‌گذاری ۵۳ میلیاردی سودی معادل ۴۶ میلیارد تومان در مدت کمتر از ۳ ماه کسب نموده است.
https://akhbarbank.com/vdcb8zb0.rhb8zpiuur.html
برچسب ها: پیش فروش سکه
مشاهده نظر مخاطبان
.
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیشود با این شخص برخورد کرد شما احتمال رابطه‌ی بین این شخص و اشخاص اینچنینی را با دولت وبانک مرکزی تحقیق کنید.و اگر نبود اشخاص که باعث این اشتباه شده اند باید خسارت مردم را بدهند.هر اشتباه و جرم مجازات خودش را دارد. چرا ضعیف هستیم؟!!!!!
علی
Russian Federation
حالا اگر سکه یک میلیون می‌شد و‌فرد ضرر می کرد چی، بهتر پرسید بانک مرکزی با این پول چه کار کرده؟ نباید از سود کردن مردم ناراحت شویم.
تازه ترین اخبار