بانک تجارت" افرا" را کلید زد

9 اسفند 1396 ساعت 14:13

بانک تجارت با هدف ارائه خدمات متمایز به مشتریان حقیقی و حقوقی ، طرح تسهیلاتی "افرا" را در شعب سراسر کشور پیاده سازی کرد.


به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: در قالب طرح تسهیلاتی افرا ، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب های جاری، جاری بدون دست چک یا سپرده کوتاه مدت در بانک تجارت می توانند بر مبنای میانگین شش ماهه موجودی حساب خود از تسهیلات فوق بهره مند شوند.

 نرخ سود تسهیلات اعطایی طرح افرا حداقل 4 درصد با مدت بازپرداخت 18 و 24 ماهه می باشد.مشتریان متقاضی تسهیلات در طرح تسهیلاتی افرا بر اساس نوع حساب خود در بانک تجارت در قالب طرح افرا طلایی و افرا نقره ای از تسهیلات فوق بهره مند می شوند. افرا طلایی ویژه مشتریان دارای حساب های جاری و  جاری بدون دسته چک بوده که بر اساس میانگین شش ماهه موجودی حساب خود معادل 50 تا 75 درصد موجودی حساب خود از  تسهیلات طرح افرا در قالب کارت اعتباری مرابحه     بهره مند می شوند . افرا نقره ای هم ویژه مشتریان دارای حساب سپرده کوتاه مدت عادی است که با شرایط اشاره شده از تسهیلات فوق بهره مند می شوند. نرخ تسهیلات در طرح افرا نقره ای 15 درصد می باشد.

در این خبر آمده است: سقف تسهیلات پرداختی در قالب طرح افرا  برای اشخاص حقیقی 500 میلیون ریال و اشخاص حقوقی 5 میلیارد ریال است . در طرح تسهیلاتی افرا امکان انتقال امتیاز دریافت تسهیلات از شخص حقیقی به شخص ثالث نیز در نظر گرفته شده و اشخاص حقوقی هم می توانند امتیاز استفاده از تسهیلات فوق را صرفا به پرسنل خود تا سقف 500 میلیون ریال منتقل نمایند.

 مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی دریافت تسهیلات طرح افرا می توانند به شعب بانک تجارت یا پایگاه اینترنتی  www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.
 


کد مطلب: 58938

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/58938/بانک-تجارت-افرا-کلید-زد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com