۰
۲
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹

جزئیات دستگیری بزرگترین بدهکار بانکی کشور

اخبار بانک: رییس پلیس آگاهی ناجا جزئیات دستگیری بزرگترین بدهکار بانکی کشور را تشریح کرد.
جزئیات دستگیری بزرگترین بدهکار بانکی کشور

به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه آئین تکریم از خبرنگاران نیروی انتظامی که صبح امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، درباره اخبار منتشر شده پیرامون دستگیری بزرگترین بدهکار به نظام بانکی کشور، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در پلیس آگاهی انجام می‌شود رصد و پیگیری بدهکاران بانکی است و بانک‌ها اطلاعات افرادی را که دسترسی به آنها ندارند در اختیار پلیس آگاهی قرار می‌دهند و ما نیز با دریافت حکم قضایی وارد پرونده می‌شویم.

وی با بیان اینکه چندی پیش یکی از بزرگترین بدهکاران به نظام بانکی کشور شناسایی و دستگیر شد گفت: این فرد بیش از 650 میلیارد تومان به بانک سپه بدهی داشت که البته ممکن است این رقم با احتساب رقم جریمه و دیرکرد تغییراتی هم داشته باشد اما رقم اولیه این است.

سردار مقیمی با بیان اینکه این فرد طی سال‌های گذشته فراری بوده است، اظهار کرد: سرانجام با پیگیری‌های پلیس آگاهی متهم در تهران دستگیر شد و هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار داد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا این فرد با جعل و تبانی چنین تسهیلاتی را دریافت کرده و همدستانی نیز داشته است، اظهار کرد: این فرد وابستگانی نداشته و بانک باید توضیح دهد که تسهیلات را چگونه و برای چه دریافت کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره اینکه آیا این فرد واقعا بزرگترین بدهکار بانکی کشور بوده یا خیر؟ گفت: فرد دستگیر شده یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی به کشور بوده که البته باید بدهی خود را تسویه کند.

وی ادامه داد: پرونده‌های دیگری نیز در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد و البته رویکرد ما در مورد بدهکاران بانکی رویکرد پیشگیرانه است.

https://akhbarbank.com/vdcgwx9t.ak9nw4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
من بدبخت برای گرغتن یک وام ازدواج 3میلیونی 1ماه درگیربودم 7میلیون هم چک سفته دادم ان وقت این یارو امده به این راحتی اینقدر وام میگیره معنی بانکداری اینه
من بدبخت که برای پول خودم تو موسسه میزان نزدیک دو سال سرگردان هستیم این اقا باید 650میلیارد از پل بیت المال رو طی چند سال بزن به جیب , خدا کجایی که این روزها رو ببینی
تازه ترین اخبار