۰
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
نخستين جلسه کميسيون کارت‌ بانک‌ها در سال 95 برگزار شد؛

اتصال کارتهای بانکی به شبکه‌هاي پرداخت بين‌المللي در دستور کار بانکها

اخبار بانک: نخستين جلسه کميسيون کارت‌ بانک‌ها در سال 95 برگزار شد و در آن اتصال به شبکه‌هاي پرداخت بين‌المللي در دستور کار قرار گرفت.
 به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در ابتداي اين جلسه علي کبيري رئيس کمسيسون کارت بانک‌ها، گزارشي از اقدامات انجام شده توسط اين کميسيون در ماه‌هاي گذشته، به ويژه تعاملات صورت گرفته با اداره نظامهاي پرداخت بانک مرکزي جهت توسعه همکاري و ارائه نظرات کارشناسي ارائه کردند.

در ادامه وی خواستار تعامل بيشتر بانک‌ها در کسب و به اشتراک گذاشتن دانش موضوعات و مسائل روز نظام‌هاي پرداخت همچون کارت اعتباري و اتصال به سيستم‌هاي بين‌المللي پرداخت شدند.

وی درخواست نمود کارگروه‌هاي کميسيون با بررسي‌هاي کارشناسي دقيق، نقش موثرتري در مشارکت در تصميم‌سازي و سياست‌گذاري در صنعت نظام هاي پرداخت ايفا کنند.

در ادامه، موضوعات دستور کار جلسه مطرح، و حاضران به ارائه ديدگاه‌هاي خود پرداختند. همچنين در اين جلسه 2 کارگروه جديد "کارت اعتباري" و "ارتباط با شبکه‌هاي بين‌المللي پرداخت" به کارگروه‌هاي قبلي کميسيون- کارگروه ابزار و کارت - اضافه و اعضاي آنها انتخاب شدند.

در پايان جلسه با پيشنهاد رئيس کميسيون و موافقت اعضاء، کمال نيک‌سيرت از بانک اقتصادنوين، به عنوان دبير کميسيون کارت بانک‌ها انتخاب و معرفي شدند.
https://akhbarbank.com/vdcjohex.uqexizsffu.html
تازه ترین اخبار