۰
اخبار بانک: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به اتفاق عضو هیات مدیره بانک ، روز یکشنبه 27 تیر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه از تعدادی از شعب استان بازدید و با همکاران از نزدیک گفتگو کرد.

به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر مرتضی شهید زاده در این سفر از شعب مرکزی کرمانشاه، میدان ایثار، میدان آزادی و بلوارکشاورز بازدید و ضمن بررسی عملکرد شعب با همکاران و رؤسای این شعب دیدار و گفتگو کرد.

 وی در جمع همکاران بانک، هدف از طرح ها و خدمات نوین بانک کشاورزی را جمع آوری منابع ارزان قیمت و تزریق این منابع به بخش کشاورزی کشور دانست و تاکید کرد: روسای شعب بایستی به منظور تحقق برنامه های اجرایی اقتصاد مقاومتی ، توجه ویژه ای به جمع آوری منابع ارزان قیمت، قیمت تمام شده پول، ریسک اعتباری و ضریب خوداتکایی مالی داشته باشند.

این گزارش می افزاید همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمانشاه ، عملیات اجرایی دو طرح بزرگ شامل گاوداری 2500 رأسی شرکت کشاورزی و دامپروری شیر و دام بنیاد و مجتمع گلخانه ای 25 هکتاری پیشگامان کشاورزی کوثر با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و با اعتباری بالغ بر 1134 میلیارد ریال در این استان آغاز شد.
https://akhbarbank.com/vdchw6nk.23nkxdftt2.html
تازه ترین اخبار