۰
۲۳
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
آخرین خبر از تعاونی بدر توس

نحوه پرداخت مطالبات سپرده گذاران تعاونی بدر توس مشخص شد

اخبار بانک: با تعیین هیات تصفیه برای تعاونی اعتباری بدر توس که یکی از تعاونی های ادغام شده در موسسه اعتباری آرمان ایرانیان است، نحوه پرداخت مطالبات این تعاونی مشخص شد.
نحوه پرداخت مطالبات سپرده گذاران تعاونی بدر توس مشخص شد
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، چندی پیش آگهی انحلال و تعیین هیات تصفیه برای تعاونی بدر توس منتشر شد.براین اساس هم اکنون این هیات تصفیه تعیین و مشخص شده اند.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، هیات تصفیه و حسابرسان هم اکنون در حال ارزیابی اموال این تعاونی هستند و این ارزیابی در حال طی فرآیند عادی و معمول خود می باشد.

روال پرداخت مطالبات سپرده گذاران این تعاونی اعتبار بدین صورت خواهد بود که حسابرسان اقدام به برآورد ارزش مالی اموال و سایر منابع در اختیار این تعاونی خواهند کرد و این مورد در نهایت باید به تائید هیات تصفیه برسد.

هیات تصفیه نیز لیست اموال و نقدینگی موجود این تعاونی را به هیات مدیره موسسه اعتباری آرمان ایرانیان ارایه و این موسسه براساس منابع موجود و مستندات اقدام به پرداخت مطالبات خواهد کرد.

این رویه اکنون با سرعت در حال طی مسیر است و در طی هفته های آینده کار ارزیابی و حسابرسی به نقطه قابل قبولی می رسد و پس از آن پرداخت مطالبات آغاز می شود.

بنابراین سپرده گذاران این تعاونی باید در نظر داشته باشند که فعلا و تا قبل از اتمام امور ارزیابی موسسه اعتباری آرمان ایرانیان مسوولیت قانونی برای پرداخت وجوه سپرده گذاران ندارد.

در حال حاضر هیات تصفیه به همراهی تیم ارزیابی و حسابرسی با سرعت در حال کار هستند و بزودی مطالبات سپرده گذاران براساس میزان اموال و نقدینگی حسابرسی شده پرداخت خواهد شد.

گفتنی است موسسه اعتباری آرمان ایرانیان اکنون مراحل پایانی دریافت مجوز رسمی و نهایی از بانک مرکزی را طی می کند و در روزهای آتی خبرهای خوشی از این موسسه منتشر می شود.
https://akhbarbank.com/vdcaoany.49nww15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدا شکر
سپرده گذار موسسه ثامن الحجج
Germany
خوش به حالشان. حداقل یه جایی هست محلشان بگذارد و روال کار هم مشخصه.. ما ثامن الحججی ها که ازهمه جا رونده شدیم. بانک پارسیان که میخندن بهمون ، میگن هیچ خبری ندارن و کارمندان موسسه هم میگن دیگه بما ربطی نداره ما حسابها و طلبها و سودهاتون را دادیم به بانک مرکزی .. برین از اونها بگیرین!!! بخدا ماهم هموطنتونیم.. اجنبی نیستیم.. قتل هم نکردیم.. جرم ما اعتماد به تبلیغات صداوسیما و تابلوی بانک مرکزی بوده..
سپرده گذار1.5 میلیارد تومانی
درود بر مسولین با شرف ارمان ایرانیان و تبریک به سپرده گذاران و کارمندان موسسه با قدرت ارمان ایرانیان
خدا کنه تا عید همه چی درست شه
امیدوارم به زودی پروسه ادغام و صدور مجوز بانک مرکزی انجام و سپرده گذاران صبور این تعاونی به تمامی حق و حقوق خود برسند. انشاءالله...
مهدی
خدارو شکرانشالله خدا دل همه سپرده گذارارو خوش کنه
بدرتوس راهیات تصویه تصویه نموده مثل میزان وبقیه در بهمن ماه کاسپین بزرگ را تشکیل می‌دهند
ممنون اخبار بانک عزیز.
مشتری وفادار موسسات اعتباری ارمان ایرانیان(کاسپین)شهرستان کردکوی استان گلستان
انشا اله همه ی موسسات اعتباری در شرف تاسیس در این فضای مثبت پسا تحریم مجوز رسمی ونهایی خود را از باتک مرکزی دریافت نمایند.
رجبی
باتشکر از اقایان دماوندی و سپهری مدیران موسسه خوب فرشتگان ابوذرغفاری مشهد با ارزوی موفقیت بیشتر
سید ابوالفضل
United States
ممنونم از اخبار بانک که پیگیر این مساله هست
در چند روز آینده خبر داغ تری برای ما اعلام کن تا ما سپرده گذاران از نگرانی در بیاییم.
قزويني
انشاالله به اميدخدا /انشاالله دغدغه هاي مردم هرچه زودتر حل بشه ياعلي
Iran, Islamic Republic of
موفق باشید
کوروش
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله زودتر درست به بحق قرآن که گرفتاری مردم وکارکنان حل به شه
سيد
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم
احترامآ ‌اينجانب يكي از سپرده گذاران موسسه اعتباري فرشته ( آرمان ايرانيان يا همان كاسپين ) مي باشم ،‌طي دو سالي كه در آنجا سپرده گذاري داشته ام از همه لحاظ رضايت داشته ام ،‌چه از اخلاق و رفتار عالي عزيزان مسقر در شعبه فرخي يزدي و چه از لحاظ خوش حسابي در پرداخت سودها ، تنها سئوالي مه اينجانب داشتم زمان كسب نهايي اخذ مجوز از سوي بانك مركزي از سوي موسسه است ،‌لطفا در صورتيكه اطلاعات تكميلي كسي دارد ممنون خواهم شد اطلاع رساني نمايد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباهي منفي دادم
مشتری
تشکر از موسسه فرشتگان که به اعتماد سپرده گذارانش احترام گذاشت
و در قالب آرمان ایرانیان می درخشد .
مهدی کیاء
انشا اله در این فضای مثبت پسابرجام همه ی موسسات اعتباری در شرف تاسیس هرچه سریعتر مجوز رسمی ونهایی را از بانک مرکزی دریافت نمایند.تا ارامش در فضای پولی ومالی کشور عزیزمان حاکم شود.
رضا
سلام .با تشکر از مدیران و دست اندر کاران موسسه اعتباری ارمان ایرانیان (کاسپین ).انشا اله مجوز نهایی موسسه بزودی صادر بشه ...انشا اله مشکل موسسات دیگر هم بزودی حل بشه ...
ناصر (حسابرس
Iran, Islamic Republic of
انشاالله زود تر حل بشه
خدا كنه هرچه زودتر مجوزشون صادر بشه
صادق
بسيار عالي
مهمان
سلام من در فرشتگان ابوذر غفاري به رياست اقاي سپهري سپرده داشتم انها باتمام وكمال واحترام هروقت مراجعه نمودم كارسازي خوبي نمودند وازاين بابت تشكر مي نمايم
تازه ترین اخبار