۰
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
بانک فدرال تعیین کننده مسیر طلا

طلا افزایش قیمت داشت

اخبار بانک: با توجه به سبک و سنگین کردن چشم انداز سال 2016 از جمله سرعت بانک فدرال در افزایش نرخ بهره توسط سرمایه گذاران طلا با افزایش قیمت رو به رو شد.
طلا افزایش قیمت داشت
به گزارش خبرنگار اخبار بانک به نقل از بلومبرگ، شمش تحویل فوری با بیش از ۰.۴ درصد افزایش قیمت به ۱۰۷۳.۶۹ دلار در هر اونس رسید و در ساعت ۱۱:۵۰ صبح به وقت محلی سنگاپور با قیمت ۱۰۷۲.۴۵ دلار در هر اونس مبادله شد. این فلز در سال ۲۰۱۵ با ۹.۵ درصد کاهش مواجه شد.

بدین ترتیب طلا سومین سال روند نزولی را طی کرد در حالی که سیاست های پولی ایالات متحده تقاضای طلا را کاهش داده است چراکه طلا بهره ای به مالک نمی پردازد. اگرچه بانک فدرال در اواخر سال ۲۰۱۵ اقدام به افزایش نرخ بهره کرد اما روند افزایش های آتی به گفته رئیس بانک فدرال جانت یلن تدریجی خواهد بود.

بانک اچ ای بی سی اخیراً هشدار داد که روند تروم خارجی توانایی بانک فدرال در افزایش بهره را محدود خواهد کرد و پیش بینی کرد در سال ۲۰۱۶ فقط دو افزایش نرخ بهره اتفاق بیفتد. از طرفی گزارش بوم اند دوم پیش بینی کرد در سال ۲۰۱۶ بازار سهام آمریکا دچار رکود شود.

یکی از متغیرهای کلیدی بازار سال آینده وسعت اتفاقی است که برای دلار آمریکا می افتد. این هفته قیمت طلا تقریباً ثابت می شود و حول و حوش ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۸ دلار در هر اونس نوسان خواهد داشت.

شمش ۹۹.۹۹ درصد با افت بیش از ۰.۴ درصد در بازار مبادلات طلای شانگهای به ۲۲۴.۰۱ یوان در گرم معادل ۱۰۷۴.۲۹ دلار در هر اونس رسید. نقره اسپات با ۰.۴ درصد افزایش قیمت، پلاتین با ۰.۵ درصد افزایش قیمت و پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش قیمت مواجه شد.
https://akhbarbank.com/vdcgwx9t.ak9z74prra.html
تازه ترین اخبار