۰
۱
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
تقسیم سود 200 ریالی میان سهامداران

مهر تایید سهامداران بر عملکرد موفق بانک پاسارگاد

اخبار بانک: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد (مجمع دوم پس از اعلام تنفس) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 1393، صبح روز 14 اَمرداد 1394 در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
مهر تایید سهامداران بر عملکرد موفق بانک پاسارگاد
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، مهندس میرولد به عنوان ریاست مجمع، دکتر قاسمی و علی‌اکبر امین‌تفرشی به عنوان ناظرین و دکتر نعیمیان به عنوان منشی جلسه حضور داشتند. در این جلسه سهامداران ضمن تایید عملکرد موفق بانک‌پاسارگاد در شرایط خاص و ویژه اقتصادی که در سال ۱۳۹۳ در کشور حکمفرما بود، بار دیگر همراهی و همدلی خود را برای ادامه حرکت موفق این بانک اعلام کردند.

بر اساس این خبر، در این جلسه مقرر شد مبلغ ۲۰۰ ریال به‌ ازای هر سهم به‌عنوان سود تقسیم‌شده در نظر گرفته‌ شود. همچنین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیأت‌مدیره به تصویب سهامداران رسید.

گفتنی است جلسه اول مجمع عمومی عادی سالیانه بانک‌پاسارگاد در تاریخ ۳۱ تیر برگزار شده‌بود که در آن با رأی موافق اکثریت قانونی سهامداران تصمیماتی مانند تصویب ترازنامه و صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به ۱۳۹۳/۱۲/۲۹، انتخاب موسسه حسابرسی هشیار ممیز به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی دایا رهیافت به بازرس علی البدل و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی جهت درج آگهی های بانک اخذ شده‌بود.

در این مجمع به منظور تصمیم‌گیری بهتر در خصوص سایر موارد، بر اساس ماده ۱۰۴ لایحه اصلاح قانون تجارت، مجمع با اکثریت قانونی اعلام تنفس نمود که جلسه دوم در تاریخ ۱۴ اَمرداد برگزار شد.
https://akhbarbank.com/vdceez8x.jh8pzi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامدار خرد
امیدواریم سود سهامداران را هر چه زودتر به حساب واریز کنند انشالله
تازه ترین اخبار