۰
اخبار بانک: مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه گفت: سرمایه این موسسه به ۶۹۰۰ میلیارد افزایش می‌یابد که ۳۰ درصد آن از محل سود انباشته سهامداران و مابقی هم از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها تامین می‌شود
به گزارش «اخبار بانک»،درحال حاضر،سرمایه موسسه اعتباری عسکریه ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که طبق اعلام قبلی سید امین جوادی به نسیم، قرار بوده که سرمایه این موسسه به ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

با وجود این اظهار نظر وی دایر بر افزایش سرمایه موسسه عسکریه به ۸۰۰۰ میلیارد ریال در تیرماه سال جاری، اما به نظر می رسد، تغییر رویکرد موسسه عسکریه به افزایش سرمایه ۶۹۰۰ میلیارد ریالی، یعنی ۱۱۰۰ میلیارد ریال کمتر ازرقم قبلی،باشد.

سید امین جوادی درگفتگو با نسیم اذعان داشته است که ظرف دو ماه آتی مجمع فوق العاده این موسسه برای نهایی ساختن رقم افزایش سرمایه برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیات مدیره موسسه عسکریه درباره نتیجه فراخوان تعیین اسم برای موسسه متبوع خود نیز گفت که تعداد اسامی پیشنهادی بسیار زیادبوده اما با هدف جلوگیری از تضییع حقوق پیشنهاددهندگان اسامی،مدیران موسسه دخالتی در انتخاب اسم نخواهند داشت.

موسسه اعتباری عسکریه از چندی قبل تر، تبلیغات رسمی خود را در رسانه های مختلف کلید زده و در فراخوان خود نیز وعده داده که به برندگان پیشنهاد نام بهتر، جوایز ۵۰۰ میلیون ریالی هدیه خواهد داد.

مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه ، تصریح دارد که در حال حاضر،اسمی برای موسسه تعیین نشده و کارشناسان موسسه در حال بررسی اسامی پیشنهادی هستند.

به گفته وی، با بررسی اسامی، تعیین اسم برای موسسه در مجمع فوق العاده قطعی خواهد شد.

نایب رئیس هیات مدیره موسسه عسکریه، درباره هرگونه پرداخت سود بیش از ۲۰ درصد به سپرده مشتریان این موسسه هم گفت که این پرداخت ها مربوط به قراردادهای قبلی بوده و در حال حاضر موسسه عسکریه تمامی نرخ های ابلاغی بانک مرکزی را رعایت می کند.
https://akhbarbank.com/vdcgnz9w.ak93w4prra.html
تازه ترین اخبار