۰
۴
شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۸
جوادی خبر داد:

تحقق 100 درصدی اهداف عسکریه در سال مالی 93

اخبار بانک: مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه از تحقق حدود 100 درصدی برنامه های این مؤسسه در سال مالی گذشته خبر داد.
تحقق 100 درصدی اهداف عسکریه در سال مالی 93
به گزارش «اخبار بانک»، حجت الاسلام و المسلمین سید امین جوادی در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت اعتباری عسکریه تصریح کرد: مؤسسه اعتباری عسکریه طی سال ۱۳۹۳ توانست کارنامه قابل قبولی از خود برجای بگذارد و حدود ۱۰۰ درصد از برنامه های خود را تحقق بخشد.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه اعتباری عسکریه در سال گذشته با کمک هیئت مدیره و کارکنان این مؤسسه توانست رشد بسیار خوبی داشته باشد، افزود: مؤسسه اعتباری عسکریه توانست طی سال ۹۳ در بخش تسهیلات اعطایی به پروژه های صنعتی و تولیدی، موفق عمل کند.

مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه توضیح داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی این مؤسسه مطابق رویه سال گذشته اعطای تسهیلات برای چرخیدن چرخه تولید و صنعت ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام جوادی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی، مؤسسه اعتباری عسکریه نیز همچون گذشته سعی بر این دارد که بتواند سهم بسزایی در تحقق فرامین رهبر معظم ایفا کند.

توافق هسته ای، سیستم بانکی را به گردش در می آورد
وی در خصوص تاثیر توافق های صورت گرفته در زمینه هسته ای گفت: تحريم های اقتصادي و قطع سوئيفت مشكل بسيار بزرگي را براي بانك ها به وجود آورد.

مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه معتقد است: توافقات جدید هسته ای که تحت فرمان مقام معظم رهبری و توسط تیم مذاکره کننده صورت گرفته است، می تواند سیستم بانکی و اقتصادی را تغییر دهد؛ در عین حال با مدیریت صجیح می توان از این فرصت استفاده کرد و سال مالی ۹۴ را با بهترین شکل ممکن گذراند.

حجت الاسلام جوادی با بیان اینک مذاکرات هسته ای اخیر می تواند بخش هاي توليدی و صادراتي كشورمان فعال تر از گذشته کند، گفت: زماني كه سوئيفت سيستم بانكي ایران باز شود، نقل و انتقال پول در بازارهاي دنيا بهتر و امنيت بيشتری خواهد داشت؛ به همین جهت به نظر مي رسد، سال مالی۹۴، براي تمامي صنايع به ويژه صنعت بانكداري سال خوبی باشد.

وی اضافه کرد: وصل شدن به بازارهاي مالي دنيا براي صنعت بانكداري كار بسيار مهمي است كه اگر بتوان از اين فرصت استفاده كردو شعب مؤسسه اعتباري عسکريه را در خارج از ايران داير كرد، امکان جذب سرمایه هاي خارجي نیز فراهم خواهد شد که این امر موجب گردش چرخه تولید در کشور خواهد شد.

کاربردی بودن اقتصاد مقاومتی در هر شرایطی
مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه با اشاره به اینکه نسخه اقتصاد مقاومتي كه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي مطرح شده، نسخه بسيار ارزشمندي است، تصریح کرد: متاسفانه در درون كشور اقتصاد مقاومتی به شکل درستی اجرا نشد؛ چرا که اگر به شکل صحیح اجرا می شد در حالت تحريم نيز، احساس نياز به كشورهاي ديگر را از بین می برد.

حجت الاسلام جوادی ادامه داد: در حالت کنونی، که مذاکرات به نتیجه رسیده است، اقتصاد مقاومتي به طور كامل مي تواند مسائل اقتصادی كشور را حل و فصل كند به همین جهت می توان اقتصاد مقاومتی را یک نسخه کامل دانست که در هر شرایطی کاربرد دارد.
وی اعلام کرد: اقتصاد مقاومتي اين موضوع را یادآور می شود که در مسائلی که تا کنون ورود پیدا نکرده ایم، وارد شویم؛ چرا که این موضوع به معنای ریاضت نیست بلکه به معنای درست مدیریت کردن، اسراف نکردن و هر چه را در جای درست استفاده کردن است.

مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه اضافه کرد: اگر فعاليت های فوق، سر لوحه هركاری قرار گیرد، حتي در زمان حصر اقتصادي نيز نياز به كشورهاي بيگانه نخواهد بود و ایران اسلامی می تواند همچون گذشته با قامتی راست به جلو حرکت کند.

حجت الاسلام جوادی عنوان کرد: کشور ایران ۴ فصل سال را در اختیار دارد و امکانات فراوانی چون زمين هاي مناسب براي كشت و زرع، منابع فراوان، نيروي انساني تحصيلكرده و مسائلی از این دست دارد كه اگر بتوان از اين ظرفيت ها استفاده كرد موجبات بالندگی کشور رافراهم می شود.

وی افزود: در هرجايي كه تصميم گرفته شد که از ظرفيت هاي موجود در کشور به شکل مناسب استفاده شود، در آن بخش موفقیت هایی حاصل شد؛ به طور مثال می توان به صنعت هسته‌ای و نحوه توافق هسته‌اي اشاره کرد، به گونه اي كه آنها فعل خواستن را به معنای واقعی صرف کردند به همین جهت امکان ایستادن در مقابل ۶ قدرت بزرگ جهان برای تیم مذاکره کننده ایرانی فراهم شد و آنهاتوانسته اند به خواسته های خود جامع عمل بپوشانند.

کاهش تورم همراه با کاهش سود بانکی
مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه در خصوص مصوبه بانک مرکزی مبنی بر کاهش سود بانکی، تشریح کرد: در همه جاي دنيا ملاك سود بانكي را تورم تعيين مي كند، چرا که هميشه سودهای پرداختی به سپرده گذاری ها مقداري بيشتر از تورم محاسبه می‌شود.

حجت الاسلام جوادی اظهار کرد: طی سال گذشته کاهش تورم، كاهش سود بانكي را به همراه داشت،که اين امر به عنوان يكي از استانداردهای بانكي به شمار می رود؛ در عین حال این امکان وجود ندارد كه بیش از تورم سود پرداخت شود، چرا که عدم رعایت این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی تولید خواهد گذاشت و آن را دچار مشكل مي كند، به همین جهت بايد سود را كاهش داد كه بتواند توليد را به گردش درآورد.

تحقق افزایش بیش از ۲ برابری سرمایه مؤسسه اعتباری عسکریه
وی در خصوص برنامه های مؤسسه اعتباری عسکریه طی سال مالی جاری، گفت: مؤسسه مالی اعتباری عسکریه برنامه های خود را مطابق سال گذشته ادامه خواهد داد.

مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه ادامه داد: این مؤسسه برنامه دارد که سرمایه خود را بیش از ۱۳۰ درصد افزایش دهد و از ۳ هزار ميليارد به ۶ هزار و ۹۰۰ ميليارد برساند.

حجت الاسلام جوادی اذعان کرد: آنچه که به عنوان قانون سرمایه در بانک است توسط مؤسسه اعتباری عسکریه پرداخت شده است، به همین جهت تبدیل شدن به بانک در دستور کار آن قرار دارد.

وی اضافه کرد: اگر بانک مرکزی با تبدیل شدن مؤسسه اعتباری عسکریه به بانک موافقت نماید قطعاً از سوی مسئولین این مؤسسه موضوع به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات بایسته را انجام خواهیم داد.

تغییر نام عسکریه در دست بررسی قرار دارد
مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه در خصوص علت تغییر نام این مؤسسه تصریح کرد: عسکريه علاوه بر معنای لغوی آن که به اسم پادگان كوچك است یک كلمه عربي است و این امر موجب ایجاد حساسيت در خارج از مرزها می شود.

این مدیر سیستم بانکی کشورمان عنوان کرد: شركت كنندگان زيادي در فراخوان تعيين اسم براي مؤسسه اعتباری عسکریه، شركت كرده اند كه توسط كارشناسان، اسامی ارسالی بررسي و آناليز شده تا در نهایت اسم كوتاه، پر محتوا و پر معنايي انتخاب خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcgnu9w.ak9nu4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Mohsen
با سلام و تبريك به مديران لايق موسسه عسگريه
چقدر خوب بود ديگر مديران موسسات...... از تجربيات اين دوستان استفاده كرده و به وضع خود سر و ساماني بدهند و از سرنوشت مديران ميزان درس عبرت بگيرند
هادی
مثل روز روشنه لایک منفی نظر کارمندان موسسات دیگر است.آخه چرا اینقدر تنگ نظریم
هادی
دیدید پیش بینی درست بود وباز هم نظر منفی لایک کردن
دکتر موسوی
با سلام
انشالله روزی شاخص های عملکردی در بازارهای مالی منطبق بر منافع ملی کشور و اقتصاد کشورباشد
مسولیت ما صرفا افزایش EPSنیست بلکه دستگیری از محرومان و افزایش شاخص رفاه اجتماعی می باشد و در میان نباید سهم تولید را فراموش کرد
تازه ترین اخبار