۰
۴۹
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
اختصاصی/ یک گام دیگر برای اخذ مجوز نهایی برداشته شد

موسسه اعتباری " نور " در اداره ثبت شرکت ها، ثبت و تاسیس شد

اخبار بانک: موسسه اعتباری نور (سهامی عام ) بالاخره در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری، در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران، ثبت و رسما تاسیس شد.
موسسه اعتباری " نور " در اداره ثبت شرکت ها، ثبت و تاسیس شد
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، موسسه اعتباری نور (سهامی عام) سال گذشته توانسته بود مجمع عمومی خود را برگزار کند و حتی مدیر عامل خود را نیز انتخاب کند.

این موسسه زودتر از سایر موسسات در حال اخذ مجوز توانسته بود در سال 92 اقدام به پذیره نویسی کند.تعداد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم موسسه اعتباری نور (سهامی عام در شرف تأسیس) از طریق فرابورس ایران به فروش رسید.

سرمایه اولیه این شرکت براساس مجوز بانک مرکزی، ۳.۰۰۰ میلیارد ریال منقسم به ۳.۰۰۰ میلیون سهم عادی یک هزار ریالی است که ۵۰ درصد آن توسط موسسان و ۵۰ درصد باقیمانده آن هم در پذیره نویسی عمومی تأمین شده است.

اسفند ماه سال ۹۲ با اتمام پذيره نويسي سهام اين موسسه اعتباري،راه براي صدور مجوز نهايي و رسمي اين موسسه از سوي بانك مركزي تسهيل شده است.

موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان (از استان يزد) با عنوان موسسه اعتباری نور به فعالیت در بازار پولی و مالی ادامه می دهند.

به گزارش اخبار بانک، پس از تصویب اساسنامه این موسسه در شورای پول و اعتبار و برگزاری مجمع عمومی، تنها کار نهایی برای رسیدن به مجوز رسمی از بانک مرکزی، ثبت این موسسه در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران بود که در روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال 94 ( با شناسه ملی به شماره 14004932504 و شماره ثبت 472532)  این اتفاق رخ داده است.

با انجام ثبت، این موسسه بصورت رسمی شکل حقوقی به خود گرفته و گام نهایی برداشته شده است و تنها باید منتظر صدور مجوز رسمی از بانک مرکزی با امضای رئیس کل بانک مرکزی باشد.

گفتنی است پس از این موسسه،موسسه آرمان نیز در حال پشت سر گذاشتن امور مربوط به پولشویی و برگزاری مجمع و تصویب اساسنامه است.

چند روز پیش نیز تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی از صدور مجوز موسسه آرمان و مهر اقتصاد خبر داده بود.
https://akhbarbank.com/vdcawane.49ne015kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
مشتری
خدایا شکرت،خدایا زودتر مجوز این موسسه نور رو بدین،هر چی پول دارم گذاشتم اونجا،خدا کنه بقیه موسسات هم مجوز بگیرن ،ما که از این موسسه راضی هستیم،حرف نداره اگه پشت سرش حرف در نیارن
سپرده گزار میزان
Estonia
متاسفانه مدیران میزان نابخردانه عمل کردند و هم به خودشون و هم به سپرده گزاران ظلم کردند
از همکاران خراسان جنوبی
سلام ، مجوز رسمی موسسه اعتباری نور که حاصل زحمات شبانه روزی مدیران وکارکنان خدوم می باشد را تبریک عرض میکنم
سپرده گزار میزان
Estonia
من باید به موسسات نور و آرمان تبریک بگم که با جدیت و کار خوب و اخلاقی تونستند پذیره نویسی بکنند و هم مجوز ها رو بگیرند .
متاسفانه مدیران موسسه میزان همیشه به فکر حاشیه ها بودند و الان هم برای خودشون و هم برای مردم مشکلات فراوانی رو ایجاد کردند.
سپرده گزار میزان
Estonia
من باید به موسسات نور و آرمان تبریک بگم که با جدیت و کار خوب و اخلاقی تونستند پذیره نویسی بکنند و هم مجوز ها رو بگیرند .
متاسفانه مدیران موسسه میزان همیشه به فکر حاشیه ها بودند و الان هم برای خودشون و هم برای مردم مشکلات فراوانی رو ایجاد کردند.
جرجانی
باید به موسسات مجوز بدن چون لیاقتشو دارن انشاالله موسسه آ رمان هم بگیره چون ما که خیلی راضی هستیم باتشکر
خدایا شکرت ،به امید موفقیتهای بیشتر واخذ مجوز رسمی موسسه اعتباری نور وسایر موسسات در حال اخذ مجوز اخبار بانک همیشه خوش خبر باشی( بسوی نور قدم بردارید )
بهمن
با سلام تشكر ازتمامي مسئولان وزحمتكشان موسسه اعتباري "نور" تبريك به سپرده گذاران محترم با اميد به گرفتن مجوز تمام موسسات تشكراز اخبار بانك
Estonia
انشاالله تمامی موسساتی که دارند کار خوب ارایه می دهند هر چه سریعتر مجوز بگیرند چون آرامش و امنیت کشور در گرو رضایت مردم هست و اگر این نهاد های پولی هستند بخاطر خدمت به مردم هستند.
سياوش
Germany
اميدوارم هر چه زودتر مجوزش صادر بشه... ولي خيلي جالبه. موسسات ديگه كه مطابق دستورات بانك مركزي عمل ميكنن از مجوزشون خبري نيست؟!!!
دوستان تا نور مجوزش نهايي نشده بريد حساب كوتاه مدت 24% و بلند مدت 28% افتتاح كنيد.
احد
موسسه نور هم از اردیبهشت مطابق اعلام بانک مرکزی سود میدهد،اون سودها مال قدیم بود
انشاا... تمام موسسات غیرمجاز موفق به اخذ مجوز بشوند.
مجوز درصورتی ارزش داره که بانک مرکزی رسما صراحتا مسولیت پرداخت اصل سپرده سرمایه گذار را در صورت کم وکسری این موسسات به عهده بگیره
بهراد
با تبریک به کلیه پرسنل وسرمایه گذاران
موسسه نور انشاا...موسسه آرمان وسایرین
هم بزودی مجوز نهایی بانک مرکزی رو کسب
کنند.
الحمدالله رب العالمین.با سپاس فراوان از مدیران سختکوش موسسه اعتباری نور...
وحید
خدایا شکرت دستشون دردنکنه.ایشالله همه موسسات مجوز بگیرن که انقدر مردم تو اضطراب نباشن
رضا
خدایا شکرت.
از برازجان
با سپاس از همه مسولان وکارکنان وسهامداران وسپرده گزاران موسسه نور امیدواریم هر چه سریعتر مجوز نهایی این موسسه ودیگر موسسات از بانک مرکزی اخذ شود وشادی مضاعفی به همه مردم داده شود.اخبار بانک از شما نیز متشکریم...
مشتری سبزوار
با سلام و تبریک این موضوع
من سپرده گذار موسسه میزان هستم
و از صمیم قلب آرزو می کنم هیچ هم وطنی درد و استرسی که ما میزانی ها کشیدیم تجربه نکننند
از خوشحالی شما کمی ناراحتی هایم کم رنگ شد
به امید خوشحالی سپرده گذاران میزان
مشتری نور
انشالله مشکل شماها هم حل میشه
متشکر
نورانی
مرحبا به این موسسه نور،راهتان پر نور....
سارا
United States
سپاس وخسته نباشید
سارا
United States
خدایاشکر
مشتری
خداییش موسسه نور حقشه که مجوز رو بگیره
بهنام
اووووووووووووووف خدایا شکرت
مبارک همه مشتریان موسسه نور باشه
مشتری
تبریک میگم ،موسسه نور پاداش زحمات کارکنان و اعتماد مشتریانش را گرفت،با ارزوی موفقیت
سهراب
با تشکر از موسسه نور،خیالم بابت سپرده هنگفتم راحت شد،امیدوارم بقیه موسسات هم مجوز بگیرند
مهدی
سلام واقعا موسسه نور درلامرد خوب کارمیکنه و سودهاکاملا پایین اومده سود بانک مرکزی میدن دوساله تابه حالا موفق باشه
behzad
مبارکتون باشه، این اول راهه برای دادن خدمات بهتر به مشتریان خود. انشاالله آرمان هم مجوز بگیره.
همشهری م
با سلام ما که واقعا گیج شدیم این خبر را ببینید :
" در دومین اجلاس متخصصین و رؤسای بانک، بیمه، بورس و شرکت های تاثیر گذار در اقتصاد کشور که با حضور مدیران ارشد بانک‌ها، بیمه های خصوصی و دولتی و مدیران صنایع، کارخانجات تولیدی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، لوح سپاس و نشان زرین مدیریت برتر بانکداری مبتنی بر تلاش های مستمر به دکتر نتاج، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اعطا شد."
حالا ما نمی دانیم که آیا مجوز دارد یا که ندارد . لازم به ذکر است این اتفاق چندی قبل نیز برای مؤسسه میزان افتاد خدا آخر و عاقبت این را به خیر بگرداند
خانم دامیار
سلام تبریک به پرسنل موسسه نور که زحمات زیادی میکشن درشهرستان لامرد
جواد
خسته نباشید،این بهترین واژه برای کارمندان ومدیران این موسسه است.سپرده گزار از مشهد
مشتری موسسه ازلامرد
سلام تبریک میگم به همه پرسنل ومشتریان این موسسه.قدردانی میکنم ازهمه پرسنل این موسسه درلامرد به ویژه اقای مهدی حیاتی که بااخلاق خوبشون جوابگوی تمامی مشتریان هستن
علي ازهشتگرد
باسلام وخسته نباشيد خدمت كليه پرسنل موسسه اعتباري نور علي الخصوص پرسنل استان البرز به ويژه پرسنل شعبه هشتگرد كه تلاش زيادي در جهت خدمت رساني به مشتريان انجام ميدهند
محمد
United States
با سلام ،من امروز با دوستم رفتم موسسه نور شعبه کلاله،دوستم پول گذاشت به حسابش.من اکثر بانکها حساب دارم ولی برخورد کارکنان موسسه برام خیلی جالب بود احترام متقابل بین کارمند و مشتری،چند دقیقه ای که اونجا بودم دقت میکردم ببینم چه جوری با مشتری برخورد میکنن تحویلدار،حسابدار،اعتبارات,رییس وتحصیلدار،برخورداشون انصافا خوب بود با اینکه جوانن و کم تجربه.یه فضای خوبی بود،البته همه اینا برمیگرده به مدیریت خوب .
سارا
United States
عالیه
احمد از هشتگرد
باتشکر از تنامی زحمات پرسنل موسسه نور استان البرز بویژه پرسنل شعبه هشتگرد (آقای اخلاقی و آقای امانی پور)
امیر حسین ثانی
موسسه نور چرا تو سایت بانک مرکزی ثبت نیست
alireza
سلام خدمت تمام دوستان.

اقایون تا موسسه نور به شبکه شتاب وصل نشه هیچی معلوم نیست.

ایا در سال 95 وصل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا یه نفر با اطلاعات کافی و مستند جواب منو بده
محسن
United States
با سلام
كسي ميتونه بمن كمك كنه ؟
من پول زيادي ميخوام بزارم تو موسسه نور البته ١٥ ساله كه با كارسازان كار كردم خيلي هم راضي بودم ولي الان ميخوام همه دار و ندارمو بفروشم بزارم بانك واسه ادامه نحصيل برم امريكا ولي ميترسم اگه ورشكست بشه پولمو ندن و من زندگيم نابود بشه
كسي ميدونه اگه موسسات داراي مجوز ورشكست بشن پول ما چه سرنوشتي پيدا ميكنه ؟
ممنونم
داش علی
این کارت شبه قمار میمونه . من بهت توصیه میکنم پولتو سه قسمت کن با نسبت 40-40-20 درصد. 40درصد اولو توی بورس اوراق مشارکت بخر که از بانکها بیشتر سود میدن و 40 درصد دومو سهام های پیش رو بازار را بخر که وضعیت مالی و آینده خوبی دارند مثل خورو و پتروشیمی و نفت و معادن و فلزات که قیمت جهانی و بازار جهانی دارند 20 درصد آخریو بزار برای قمار و سهام های که آینده مبهمی دارند و الآن در کف قیمت هستند مثل سهام صنایع سیمان و قند و بیمه و لیزینگ . این طوری هر سال بهانه ای داری بیای به کس و کارت هم سر بزنی . تازه بصورت آن لاین از هر جای دنیا میتوانی سهام هاتو بخری و بفروشی و یا عوض کنی
حسن
اگر طوری شد بانک مرکزی باید جواب بده!!!!!&
سلام اطلاع دارید سود بانکی نور با کاوشی که پیش رو داشته به چند درصد رسیده یود بانکیش ممنون
محسن
United Kingdom
خواستم بپرسم موسسه اینده سازان دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی هست یا خیر ممنون
نسرین
منم کل داراییموگذاشتم اینجا..خیلیم استرس دارم چون توایلام .من خیلییی نگرانم اما سودش خوبه
کارمند موسسه نور
Iran, Islamic Republic of
از اینکه به موسسه نور اعتماد کردین سپاسگذارم و این قول رو به همه مشتریای عزیز میدهیم که مدیران و کارکنان موسسه نور با تمام انرژی برای سود رسانی به مردم عزیزمان تلاش خواهیم کرد ❤️
Iran, Islamic Republic of
چی شد
مشتری
Iran, Islamic Republic of
داداش الان1399 هست نتیجه پذیره نویسی موسسه نور چی شد؟
تازه ترین اخبار