۰
سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
برای تکمیل مؤسسه فرهنگی و حسینیه ثاراله دزفول صورت گرفت؛

اهداء مبلغ سه میلیارد ریال توسط مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه

اخبار بانک: برای تکمیل شدن مؤسسه فرهنگی و حسینیه ثاراله دزفول، توسط مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه مبلغ سه میلیارد ریال به این پروژه اهدا شد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، در پی بازدید حجت‌الاسلام سید امین جوادی از شهر دزفول و دیدار با امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، مباحث مهم اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دزفول مورد بحث و بررسی و مذاکره قرار گرفت و مقرر گردید با ارائه جزئیات طرح‌ها توسط فرمانداری و شهرداری این شهر و بررسی کارشناسان امکان حضور و سرمایه‌گذاری مؤسسه اعتباری عسکریه در طرح‌های عمرانی این شهر فراهم شود.

در ادامه مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه و شهردار دزفول و هیأت همراه با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از پروژه‌های در حال اجرای شهر بازدید کرده و ضمن بازدید از پروژه مؤسسه فرهنگی و حسینیه ثاراله، حجت الاسلام سید امین جوادی مبلغ سه میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل پروژه مذکور اهدا کرد.

لازم به ذکر است که پروژه ساخت حسینیه ثاراله در حدود ۱۰ سال است که آغاز شده و مراحل پایانی آن در حال انجام است. این حسینیه با توجه به اینکه هنوز به طور کامل ساخته نشده است در ایام و مناسبت‌های مذهبی و ملی میعادگاه عاشقان به ائمه اطهار(ع) و دوستداران انقلاب اسلامی است.

در ادامه مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه با حضور در شعب مؤسسه در اهواز و دزفول از نزدیک نحوه فعالیت کارکنان را مورد بررسی قرارداد و در مورد مسائل و مشکلات مختلف با ایشان به گفتگو پرداختند.



https://akhbarbank.com/vdcfm0dm.w6dmtagiiw.html
تازه ترین اخبار