۰
۳
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱

تعیین تکلیف کاهش نرخ سود بانکی تا ۱۵ اردیبهشت

اخبار بانک: مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: مدیران بانک ها با بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال مذاکره هستند تا راهکار مناسب برای نرخ سود بانکی ارائه کنند.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از تسنیم، علی اشرف افخمی گفت: کاهش نرخ سود بانکی متناسب با کاهش نرخ تورم، بحث درستی است اما ثبات و استمرار نرخ تورم بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن افزود: سال های گذشته شاهد نوسان بسیار زیاد نرخ تورم بودیم اما اکنون که سیاست دولت روند کاهشی نرخ تورم است نرخ سود تسهیلات بانک ها هم باید با این سیاست دولت همراه باشد البته این موضوع را باید به صورت یک بسته دید زیرا عوامل دیگری نیز در آن دخیل هستند.
افخمی گفت: مدیران بانک ها با بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال مذاکره هستند تا راهکار مناسب برای نرخ سود بانکی ارائه کنند.
وی ادامه داد: بانک ها باید سیاستی را دنبال کنند که همراه و همسو با تحقق سیاست های دولت در زمینه کاهش نرخ تورم باشد تا ما هم در این باره سهم مناسبی داشته باشیم.
مدیر عامل بانک صعنت و معدن گفت: البته پیش بینی بنده این است که تا نیمه اول اردیبهشت تکلیف موضوع نرخ تسهیلات بانکی مشخص شود.
https://akhbarbank.com/vdce7f8x.jh8wxi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
بازنشسته
ول كنيد سود بانكي را همه ملت مي دانند كه كساني كه خيلي سود بانكي را مي خواهند كاهش دهند با بساز بفروشها دست دارند سود را پايين بياريد ببيميد چه تورمي كشور را فرا خواهد گرفت شما خودتان گراني را ب مملكت وجامعه تحميل مي كنيد با اين تصميم گيريهايي كه نه از روي دلسوزي بلكه بخاطر سود بيشتر استشماها هم دروغ گويي بيش نيستيد نمي گزاريد مردم ارام بگيرند پس چرا ان موقع كه تورم چهل درسد بود سود را دوازده درصد كرديد سپرده گزاران چقدر ضرر كردند يك نفرتان اعتراض نكردحالا اپارتمانها رو دستتان مانده؟
سرمایه دار
Iran, Islamic Republic of
1 درصد هم کم شود پولم را از بانک برداشت میکنم . نمیخوام تو بازاری که سرمایه گذاری کردم ضرر کنم . فکر کنم نظر همه سپرده گذاران همین باشد . بالاخره ما هم سرمایه ای تو بانک گذاشتیم که هم کمکی به تولید بکند هم بازار دلالی کاهش پیدا کند . کمتر از این نرخ سود واسه هیچ سپرده گذاری سود ده نیست .
ميتم
سلام
به نظر بنده كاهش سود بانكي به ضرر مدرم و جامعه و دوباره كرانتر شدن نسكن و اجاره خانه ها مي شود. دست اقاي صيف درد نكنه كه بازم يه سنك جلو با جوونا اندلختند اينا
تازه ترین اخبار