۰
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۹
فرمانده سپاه امام رضا (ع):

تسهیلات بانک مهراقتصاد در راستای اقتصاد مقاوتی پرداخت شده است

اخبار بانك: فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: تسهیلات پرداختی توسط بانک مهر اقتصاد در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
تسهیلات بانک مهراقتصاد در راستای اقتصاد مقاوتی پرداخت شده است
به گزارش «اخبار بانک» از مشهد، سردار غلامرضا احمدی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شعبه بعثت بانک مهر اقتصاد در مشهد مقدس اظهار داشت: اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی اولویت‌های اصلی سپاه امام رضا(ع) است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران اقلاب اسلامی با عاملیت بانک مهر اقتصاد در زمینه اقتصاد مقاومتی ۱۲۰ میلیارد تومان ظرف سال‌های ۹۲ و ۹۳ در مباحث اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی به بسیجیان استان پرداخت کرده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: از این میزان تسهیلات ۲۵ درصد آن به صورت قرض الحسنه قطعی و ۷۵ درصد آن با ۱۰ درصد یارانه پرداخت تسهیلات محقق شده است.

سردار احمدی خاطرنشان کرد: به لطف خدا، سپاه و مجموعه خانواده سپاه اصل عزت را در اطاعت از ولایت فقیه و خدمت به مردم به دست آورده است و در راه لبیک به مطالبات رهبری قدم گذاشته است.

وی افزود: از سال ۸۸ که با عنوان عزم ملی در اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شد تا کنون حدود شش سال در محدوده امور اقتصادی و رفع مشکلات مردم نام گذاری کردند.

احمدی گفت: با توجه به ارتباط مستمری که با بسیجیان داریم، از عملکرد مجموعه بانک مهر اقتصاد به نقطه رضایت مندی رسیده ایم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)با اشاره به ۷۰ هزار نفری که طی سال گذشته از بانک مهر اقتصاد تسهیلات دریافت نموده اند، اظهار داشت: مراجعین شما نان آوران خانواده هستند که بایستی رضایت آنها جلب شود و بنا به گفته سیدالشهدا(ع) مراجعین ولی نعمت ما هستند و حاجت مراجعه کننده نعمت خداست که باید قدر دانسته شود.
https://akhbarbank.com/vdcawwne.49nui15kk4.html
تازه ترین اخبار