۰
۶۹
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
موسسه اعتباری میزان در بانک دیگر ادغام می‌شود؟

تراز مالی موسسه میزان اطمینان بخش است

اخبار بانك: مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، تراز مالی موسسه اعتباری میزان را مثبت توصیف کرد.
به گزارش «اخبار بانك»، علی رسولیان که در جمع تعدادی از مشتریان این موسسه در مسجد امام علی (ع) مشهد سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب گفت: بررسی این تراز توسط نهادهای مالی خبره نشان می دهد که سپرده های مردم در موسسه میزان حیف و میل نشده و این وجوه در قالب تسهیلات در اختیار خود مردم قرار گرفته است. 

وی افزود: همچنین بررسی لیست اموال و املاک این موسسه نشان می دهد که میزان برای پرداخت مطالبات مردم هیچ مشکلی ندارد اما باید به این موسسه فرصت دهیم تا نقدینگی مورد نیاز را تامین کند. 

وی با بیان این که متولی اصلی موسسات و بانک ها، بانک مرکزی است افزود: اگر استانداری به این موضوع ورود پیدا کرده است تنها به دلیل دفاع از حقوق سپرده گذاران است. 

رسولیان ادامه داد: کار موسسات و بانک ها این است که نقدینگی مردمی را جمع آوری و آن را در اختیار کارآفرینان و فعالان اقتصادی وبازرگانی قرار می دهند و بخش دیگری از آن را به خود مردم تسهیلات می دهند. بنابراین هیچ بانک یا موسسه ای نمی تواند کل وجوه سرمایه گذاری شده مردم را در یک بازه زمانی کوتاه به سپرده گذاران برگشت دهد. 

وی با بیان اینکه موسسه میزان موظف به پرداخت همه حقوق مشتریان به ویژه سپرده گذاران است، گفت: ما در چند روز گذشته اموال، سرمایه ها و دارایی های موسسه را مورد ارزیابی قرار داده ایم و در این زمینه موسسه میزان قادر به پاسخگویی به مشتریان خود است و جای نگرانی وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: املاک و سرمایه های میزان مازاد بر مطالبات مردم است و تلاش می کنیم تا این سرمایه ها در مسیر سپرده گذاران هزینه شود. 

وی گفت: چنانچه لازم باشد با فروش املاک موسسه تحت نظر استانداری و دستگاه قضایی به مطالبات مشتریان میزان به طور کامل پاسخ داده خواهد شد ومردم نگران نباشند . 

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان همچنین با اشاره به فشار تامین نقدینگی بانک ها در روزهای نزدیک به عید نوروز تصریح کرد: ما از بانک ها خواسته ایم به این موضوع ورود پیدا کنند اما همه بانک ها با مسائل ناشی از تامین مالی شب عید مواجه هستند. 

موسسه اعتباری میزان در بانک دیگر ادغام می‌شود؟

ايسنا هم گزارش داد؛ معاون سیاسی امنیتی فرماندار مشهد هم گفت: موسسه اعتباری میزان طی انعقاد یک تفاهم‌نامه با بانکی دیگر ادغام می‌شود. 

عبدالله ارجاعی از امضای یک تفاهم‌نامه مبنی بر ادغام موسسه اعتباری میزان با یکی از بانک‌های استان که به زودی اعلام می‌شود، خبر داد و گفت: این راهکار نیاز به تایید بانک مرکزی دارد که با پیگیری‌های ما عملی خواهد شد. این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل موسسه میزان و به همراه امضاء معاون استاندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و چند نفر به نمایندگی از سپرده گذاران منعقد شده است. از بندهای این تفاهم‌نامه این است که باید یک حساب متمرکز افتتاح شود تا وجوهی که از تسهیلات اعطا شده به این موسسه برمی‌گردد و رقم قابل توجهی است، به این حساب، واریز و به کسانی که در اولویت هستند و سپس سایرین پرداخت شود.

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد بازپرداخت پلکانی با اعتراض برخی و گمان تبعیض همراه بوده است اما اولویت پرداخت سپرده‌ها باید با کسانی باشند که در حال حاضر احتیاجات فوری دارند. اگر فرمانداری احساس کند ذره‌ای این امکان وجود دارد که موسسه سپرده مردم را پرداخت نکند از راه‌های دیگری وارد عمل خواهد شد.

ارجاعی تصریح کرد: فهرست تمامی اموال موسسه میزان دریافت شده و چنانچه روال پرداخت مطالبات مردم با سرعت انجام نشود مقامات قضایی به این قضیه ورود پیدا خواهند کرد، اما هدف ما این است که قبل از این قضایا مشکلات مردم حل شود.

معاون فرماندار مشهد همچنین به سپرده قانونی ۱۰ درصدی این موسسه نزد بانک مرکزی، اشاره و اظهار کرد: تاکنون وجوه قابل توجهی از این سپرده آزاد شده و بقیه این سپرده نیز با پیگیری‌های انجام شده آزاد خواهد شد. مبلغ آزاد شده از این سپرده به حساب مشترک، واریز و به تدریج و با رعایت اولویت‌بندی به سپرده‌گذاران پرداخت خواهد شد. 

معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری مشهد با اشاره به ضرورت پاسخگویی به نیاز مالی مشتریان موسسه میزان گفت: ما صورتجلسه ای را به امضاء مسئولان میزان، استانداری و فرمانداری رسانیده ایم که بر اساس آن مشکلات مشتریان این موسسه که نیاز فوری به وجوه خود دارند مرتفع خواهد شد . 

وی با بیان اینکه مشکلات موسسه میزان بایستی در چارچوب اقتصادی حل و فصل شود ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده نخواهیم گذاشت ریالی از حقوق سپرده گذاران این موسسه ضایع شود. 

وی گفت: آزاد سازی سپرده موسسه میزان نزد بانک مرکزی و در صورت لزوم ، فروش بخشی از املاک برای تامین نیاز مشتریان موسسه تحت نظر دستگاه قضایی و استانداری، بخشی از این تصمیمات است. 

وی گفت: در این راستا همچنین حساب متمرکزی در یکی از بانک های دولتی افتتاح و کلیه معوقات و مطالبات موسسه میزان از مشتریان خود به این حساب واریز و با نظارت، وجوه فوری مورد نیاز مردم از این ناحیه پرداخت خواهد شد . 

در ادامه این جلسه غفور حلمی رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری میزان خبر از تامین نقدینگی بخشی از نیاز سپرده گذاران داد و گفت: متاسفانه بانک ها به دلیل مسائل پایان سال همکاری مناسبی ندارند. 

وی افزود: تلاش می کنیم تا با هماهنگی با بانک مرکزی و استانداری خراسان رضوی، کل نیاز مالی سپرده گذاران را تامین کنیم اما این امر نیاز به آرامش و زمان مناسب دارد. 

وی با اشاره به توطئه تعدادی از عناصر فرصت طلب در ادامه تاکید کرد: این معضل را دیگران برای میزان درست کرده اند و از این بابت من از همه عذرخواهی می کنم اما این قول را می دهم که مشکل را با استعانت از پروردگار حل می کنم. 

وی با بیان اینکه میزان در هیچ سالی زیان ده نبوده است گفت: موسسه میزان با چهار هزار سهام دار در ۱۴ سال گذشته همواره با مشتریان خود با احترام برخورد کرده و ضمن رعایت حقوق آنان، موازین قانونی را رعایت کرده و می کند. 

وی ادامه داد: ما در این سال ها به بسیاری تسهیلات داده ایم اما وثایق محکمی داریم و جای نگرانی در وصول مطالباتشان وجود ندارد. 

غفور حلمی گفت : مؤسسه اعتباری میزان طی ۱۴ سال گذشته هیچگاه زیان ده نبوده بلکه به سهامداران خود هرساله سود پرداخت می کند و تمام اموال و دارایی خود را از طریق سود سالانه خریداری کرده است ضمن آنکه بر اساس آخرین کارشناسی که کارشناسان بانک مرکزی ۴۰ روز پیش داشته اند عملکرد مؤسسه را مثبت ارزیابی کرده اند . 

وی گفت : تراز مالی مؤسسه اعتباری میزان در سال ۹۲ مثبت بوده و با اقدامات و برنامه های که در دست انجام دارد سال آینده با قوت و گستره بیشری در حوزه نظام پولی و بانکی کشور به فعالیت ادامه می دهد.
https://akhbarbank.com/vdcgyy9w.ak9qn4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
ناصر
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر
حسن جیگر
Iran, Islamic Republic of
میزان رو دوس دارم هنووووز
چون تو رو یادم میاره
فکر میکنم پیش منی
وقتی که سودااا میباره
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
میزان بالاخره مجوز بانک مرکزی رو صادر کرد و بانک مرکزی اومد تحت نظارت میزان
ناصر
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت میگم به همه میزانی ها.خدا قوت دلاور خدا قوت پهلوان.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این که تراز این موسسه مثبته خیال همه رو راحت کرد الان تمام بانکهای ما زیان ده هستند
رییس بانک مرکزی
Iran, Islamic Republic of
بابا میزان رو بیخیال شید
تموم شد رفت
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر باز استاندار هست. وگرنه ما که بانک مرکزی نداریم لامصب بانک مرکزی ما اداره اختلاساته.
سانتا مارینا
Iran, Islamic Republic of
من خدا هستم
آره خود خود خداااااا
سرندیپیتی
Iran, Islamic Republic of
تیم والیبال میزان قهرمان لیگ میشه
خدا میدونه که حقشه
به لطف مردم و بچه ها
میزان قهرمان میشه
مشهد قهرمان میشه
احسان
بنده خدا وعده سرخرمن ميدوني يعني چي؟خواب پولتو حساب كن تازه اگه تا ي سال ديگه به پىات برسي،موسسه ميزان،،،،،،ملتو كرده حيران
شما مثل قوم بنی اسراییل هر معجزه ای که بیارن باز میگسی ایمان نمیارم
غزال
Iran, Islamic Republic of
سرور کل ایران ،موسسه میزان.
محمد
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمن امسال خراسان هم در زمینه اقتصاد هم در زمینه ورزش رتبه اول رو میگیره .
فرماندار
Iran, Islamic Republic of
آره مشکل خاصی نبوده
یه شایعه کوچک بوده که از شهر بیدخت شروع شده...
ولی ظاهرا دروغ بوده ... شله میدادن
به بعضیا نرسیده
ناراحتن
مشکل خاصی نیست فقط پول نیست بدیم به سپرده گذارا فرماندار یادت رفت اینو بگی
محمد
پول که تمام بانکها ندارن. کم شانسی میزان این بود که شایعه به پاش بستن والا الان تمام بانکها کمبود نقدینگی دارن
محمود
انشالله خدا پشت و پناهشون باشه .میزان همیشه میزان است
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر حداقل استانداری احساس مسئولیت می کند و مردم را از نگرانی خارج می نماید . بانک مرکزی که مسئولیت و کفالت همه سپرده گذران در تمام موسسات و بانک ها را دارد بی تفاوت است انگار بانک مرکزی نیست
محمد
متاسفانه ما مردم با کوچکترین حرف یکجا با خاک یکسان میکنیم و با یک حرف به عرش میرسونیم....تا دیروز میزان بد بود الان خوب شده
حسین
اگر بانک مرکزی زودتر به این موسیاه مجوز نده این اتفاق واسه همشون میوفته,اگر مجوز بورس رو بگیرن میتونن سرمایه تامین کنن و مشکلشونو حل کنن
محمد
اتفاق افتاده برادر من ....ولی کسی این دم عیدی به فکر مردم نیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقا گاراژدارا از کدوم سمت میرن؟
مستر
زنده باد میزان
بپر بالا بریم
سواری موتور، نبود؟
مریم
اصلا شما راست میگی آقای استاندار میزان کارش درسته.اما بخدا منم گنادارما تمامه نقدینگیم اونجابوده تمامش الان واسه 50 هزارتومن باید به 50 نفر رو بندازم
ناهید
منم مثل شما نیازمندم. اما وقتی تمام مسوولان دارن میگن که میزان مشکلی نداره و فقط کمبود نقدینگی هست باید با سعه صدر بهشون کمک کنیم
فقط کافیه مردم برای امتحان به یه بانک دیگه هجوم ببرن اونوقت میبینیم که چطور کمبود نقدینگی میاره
خدا بزرگه. تمام مشتریان میزان خدا قوت که با تمام مشکلات پشت موسسه ی مردم خراسان واستادید. میزان ماله ما خراسانی هاست
تدبیر و امید
جالبه که بانک مرکزی از موسسات مالی اعتباری غیرمجاز هم سپرده قانونی گرفته! اون موقع یادش نبوده بهشون بگه شماها که غیر مجازهستین؟!
گفت: متاسفانه بانک ها به دلیل مسائل پایان سال همکاری مناسبی ندارند. ....بله میزان همه پولهاس سپرده گذاران را اماده کرده ...از دست این بانکها چرا بدهی میزان پرداخت نمی کنن
حسین
Russian Federation
باز هم خدا رو شکر انشاالله همه گرفتاری هاشون حل بشه این دم عیدی.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
بزارید اونی که زاییده اید بزرگ بشه بهد .....منظور ادغام بانک تات با دو موسسه زپرتی و ترکیده ...............
اقا مرتضی بهد نه بعدبرادر عزیز ابرومونوبردی که
قوچانی
United States
بنده بعنوان یک شهروند با احساس بی پناهی شدید در این آشفته بازار بحران مالی میزان و شایعات و تصمیم های کور و بدون شفافیت دست اندرکاران، یک بار دیگر از مدیرت محترم اخبار بانک و دست اندرکاران خدومش سپاسگزاری می کنم.
شکی در این نیست که در پس زمینه ذهن کژ بانک مرکزی، نوعی رقابت کور با مؤسسات مالی اعتباری غیر بانکی هست، هرچند این موسسات می باید به قانون تن دهند، ولی بانک مرکزی نسغیر دوستانه در پیش می گیرد. به گمان من اگر مسؤلین میزان با مردم راست باشند و تصمیمات خود را به آگاهی مردم برسانند، و اقدامات عملی هرچند کوچک هم در راستای قول هایی که می دهند بردارند، سپرده گزاران حتما آن ها را در برابر بانک مرکزی تنها نمی گذارند. و به در برابر کژی بانک مرکزی، به راستی و تنهایی آنها اعتماد و برای حل مشکل صبر خواهند کرد. مشکل این است که مدیران میزان، رابطه خود را با مردم قطع کرده اند. واین رفتار با انتظار صبر و همراهی ای که از مردم دارند همخوانی ندارد.
ناصر
نه بخدا اینطور نیست. مسوولان میزان طبق صحبت یکی از دوستانم که شناخت دارد تا دیر وقت درگیر جلسات برای کم کردن مشکلات مردم هستند. بندگان خدا در نیرنگ عده ای سودجو گرفتار شدند. با صبر مشتریان و توکل بر خدا انشاا.. این مشکلات رفع میشه
بازم خدا رو شکر در بازاری که اکثر بانکها زیان ده هستند موسسه میزان سوددهی داره و ترازش مثبته.
سیدمهدی
نمک خوردن ونمکدونشکستن کار خوبی نیست خداییش میزان کار راه انداز بودن فقط بحث سود بانکی نیست کافیه از کسبه بپرسین که چقدر راحت با یه تلفن پول از تو حساباشون میریختن توحسابای دیگه نمیدونم این برنامه از قبل طراحی شده بود یانه به هرحال اعتماد مردم رو از بین بردن
توکل بر خدا
خدا بزرگه
خدایی که یوسف را از ته چاه به پادشاهی مصر رساند قطعا الان هم حقدار رو به حقش میرسونه
برادران یوسف نیرنگ کردند برادرشون رو بکشند اما خدا خواست و یوسف عزیز مصر شد و همین برادران به یوسف رجوع کردند
آی گل گفتی این حرف را باید در همه مراحل زندگی سرلوحه قرارداد نه فقط جاهایی که منافع خودمون حکم می کنه!!!!!!!!!!!!
محمد
آقای معاون فرماندار مگه تو بحث ادغام سپرده گذار کاره ای است که گفتید تفاهم نامه با امضا مدیرعامل و سپرده گذاران انجام شد کدوم بانک دولتی تا حالا با یک موسسه ادغام شده که این دومیش باشه؟؟؟؟
ناهید
ما که از سیستم بانکی به طور دقیق خبر نداریم که.
محمد
با سلام
من می دانستم اصلا مشکلی نیست ولی با بی تجربگی مسولان میزان این بحران درست شد و من این موضوع را فقط عدم مدیریت مسولان میزان می دانم
زنده با میزان و میزانی
اینده همین جاست
واقعا به نظر من اگه کسی فکر، ایده و یا تدبیری داره که فکر میکنه به ذهن مسوولان میزان نرسیده و میتونه کارگشا باشه میتونه از سایت موسسه میزان به اطلاع برسونه
مسعود
اقای غفورحلمی هر کاری می خوای انجام دهید زودتر مردم شب عید پول لازم دارن وخوهشا بین شعب فرق نذار نگوشعب درجه یک مثل سرپرستی ودانشجو وفرامرزعباسی مال خودمان هست سپرده گذارش باید زودتز پول بگیرد تااون سپرده گذار که درشعب193خیابان بهار یا187چهارمیلاد بازکرده باید دیرتر بگیرد چه گناهی کرد که رفته توی شعب درجه پنج یا شش بازکرده نه واقعا چه گناهی کرده
مجید
من خانواده ی خودم تو طلاب حساب دارن و تبعیضی نبوده واقعا
کارمند
اگر بنا بر ادغام است هرگونه تعلل و امروز و فردا کردن فقط باعث ضرر سپرده گذاران و سهامداران می شود . مقاومت تا کی ؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
فکر کردی با ادغام مشکل ما سپرده گزارا حل میشه . نه خدا وکیلی همچین فکری کردی. بیا موسسه آرمان رو ببین چه وضعی شده نصف شعب آرمان بی پولن وتعدادی هم دارن با مبالغ خیلی پائین پاسخدهی میکنن. بعد بگیم ادغام فقط باید سیف برکناربشه.
مدیران میزان باید عوض بشند چون نشون دادن نمی تونند بحران رومدیریت کنند
بدتر از اون اینکه بحران رو با دروغ میخواستند مدیریت کنند
هر روز و هر هفته یک دروغ اونهم به سپرده گذارانی که با صبوری به اونها اعتماد کرده بودن
چی میگی شمامعلوم هست!!!خودشون ،خودشونوعوض کنن اره
عزیزه من باید چیکار کنن دیگه، بدبخت ها با تمام نیرو از هر جایی شده دارن نقدینگی جور میکنن ولی شب عید کمبود نقدینگی همه جا هست
جهان سومي
اولا از بانك مركزي كمال تشكررو داريم كه دراين اشفته بازار وظيفه اش رو دانست وخوب عمل كرديعني همون سكوتي كه تا حالا در مقابل اعلام غير قانوني عبارت "تحت نظارت بانك مركزي" داشت انصافا خوب ادامه دادودوم از قوه قضاييه ودادكستري خراسان رضوي ه همون بي توجهي كه تا الان به استفاده غير مجاز از ارم خودش رو داشت انصافا باز خوب ادامه داد وماي احمق نيز يادمون رفته بود كه در كشور جهان سومي هستيم كه استفاده غير مجاز از ارم قوه قضاييه اون جرم نيست بماند فعاليت غير مجاز بانكي اونم باقيد تحت نظارت بانك مركزي در همه سردرب ها وتبليغات ميتونه سركاري باشه خدا قوت استاندارعزيز.......
مشهد
همه چی رو داری به هم ربط میدی
یعنی همه رو مجرم کردی دیگه
واقعا بايد مواظب باشيم جون اكه خوب دقت كنيم همين ارمي كه تا حالاروي دفترجه حساب هاي وسر درب هاي ميزان وجود. اشت روي همه. اسناد محضري وتبت اسناد و.....همين ارم هست
حمید
بنده امروز مراجعه کردم به شعبه مرکزیی نیشابور.
از زمان بحران به وجود آمده نرفته بودم.
فرمودن که اگه الان پول بخابن، شاید برج پنج سال دیگه بتونیم بدیم.
خودشم خندش گرفت.
بنده خدا حقیقت رو گفته دیگه. حقیقت که بهتره. دعا کنیم انشاا.. زودتر همه کارشون راه بیوفته
احسان
حتما باز یکی از بانکهاشون اختلاس کرده زیاد ده شده به این بهانه خدشون شایعه واسه میزان درست کردند تا میزان که سود ده است را بزور با یک بانک بدبخت بیچاره خودشون ادغام کنند و خونشو بمکند. مرگ بر بدخواه های میزان
آقای حلمی تو رو به هرچی میپرستی زیر بار ادغام نرو منحل بشید بهتر است که زیر پرچم بانکی دیگر فعالیت کنید.
هادی
داداش نفست از جای گرم بلند میشه ها، کار از شایعه بودن و نبودن گذشته دیگه،این موسسه دروغگو دو ماهه که مردم رو بلاتکلیف و سرگردان کرده،کم دروغ تو این مدت تحویل مردم ندادن،ما که از بانک مرکزی امیدی نداریم ولی از بقیه مسئولینی که کاری از دستشون برمیاد میخوایم که وضعیت این موسسه رو مشخص کنند و ما سپرده گذاران رو از بلاتکلیفی دربیارن.
رضا
تو سپرده گزار نیستی
وقتی تمام مسوولان از ریز و درشت میزان حسابرسی کردن و میگن با صبر همه کارشون راه میوفته به نظرت این دروغه
بانک مرکزی میتونست بای اطلاعیه همون روزای اول جواروم کنه به زودی این مشکل کمبود نقدینگی باهجوم مردم واسه بقیه موسسات هم پیش خواهد اومدواین بی توجهی بانک مرکزی باعث سلب اعتماد بیش از بیش خواهد شدسال ۹۴سال به یاد ماندنی برای سپرده گذاران موسسات خواهد بودی سوال ارمانم به پدیده وام داده بود؟!خدالعنت کنه شایعه سازرو
میزان چون با دروغ شروع کرد ( میزان به مشتریانش میگفت زیر نظر دادگستری هست) بزرگترین سرمایه یعنی اعتماد رو از دست داده
مدیران میزان با این دروغ خودشون ودادگستری رو به دردسر انداختند
البته این انتقاد به مسئولان سابق دادگستری استان وارده که چرا جلوی سوء استفاده میزان از آرم و نام متشابه و فریب مردم رو نگرفتند
حقیقت
یا ساده ای یا خبر نداری
انصار، قوامین، کوثر و... مال کجا هستند؟تحقیق کن
اگه فهمیدی که ماله کجا هستند بعد برو همونجا و بگو آیا این بانک ماله شماست درجا میگن نه ربطی نداره!!!!
میزان هم هیچ وقت دادگستری نمیگه ماله منه اما 3 هزار سهامدار میزان کارکنان دادگستری و قضات هستند
امیدوارم لپ مطلب رو گرفته باشی

حدود 80 درصد کارمندان میزان هم از بدنه ی دادگستری هستند.
حالا خودت فکر کن
بله ، کسی منکر این نیست که میزان تو دادگستری سهامدار داره، اما مدیران فعلی دادگستری استان با اینگونه روابط میزان با دادگستری مخالفند و اصولا یکی از نهادهایی که ازچند ماه قبل از بحران به میزان هشدار داده بود و همین الان مدیران میزان رو بازخواست کرده دادستانی مشهده
منتهاش هنوز هم مدیران میزان بخاطر مشروعیت سازی در نزد مردم برای خودشون سعی دارند خود رو به دادگستری متصل کنند
رسول
United States
داخل سایت میزان برو تو تمام مایشهاشون گفتند که مستقلند.تازه تاریخچه را مطالعه کن .تهمت نزن
دادستانی مشهد با یه اعلام نظر اشتباه راجع پدیده خراسان رو به خاک سیاه نشوند و وقتی فهمید کار داره بیخ پیدا میکنه دوباره دستور داد پدیده میتونه به کارش ادامه بده.
دادستان مشهد عامل همین بدبختی مردم است
ساده نباش پست پرده با هم هستند
خدا رو شکر دیگه مشخص شده که ورشکستگی دروغ بوده.
من یکی از اقواممون قاضی دادگاه در مشهده و خودش از سهامداران میزان است. اطمینان پیدا کردم که مشکلی برای میزان پیش نمیاد. خدایا شکرت
راستی پیامک واریز سود هم برام اومده که اوضاع عادی بشه قابل برداشت است.
لیلا
خواهشا کسانی ک کارمند میزانند اظهار نظر نکنن
مردم پشت و پناهشون دادگستریه و الان هم نگاهشون به اقدام قاطعانه دستگاه قضا است ، خواهشا به داد مردم برسید
مردم دوماهه دچار ضرر وزیان مادی و معنوی شده اند ،شما خودتون بهتر می دونید خیلی از شرکتها ،کسبه و ...بیشتر برنامه های مالیشون آخر سال تنظیم میکنند و کلی خسارت دیدند ، میزان، حتی نمی تونه سود ماهیانه 300 هزار تومن یه سپرده گذار روستایی روبده ، بعد ما بیایم بگیم داراییهای غیر منقولش زیاده!!!
خوب این که عذر بدتر از گناهه ، آیا هزینه این بحران رو باید سپرده گذاران ، دادگستری ، استانداری و...بده؟ ومدیران میزان فقط بگن ما داراییمون زیاده!!!
دو ماه زمان کمی نیست،چرا تو این دو ماه حداقل 10% این داراییهای میلیاردی میزان به نفع مطالبات مردم ضبط و وصول نشد؟
چون الان اگه بخواد بفروشه به نصف قیمت هم نمیخرن، عملا الان وقت فروش نیست
منتهی بهترین کار اینه که املاک به عنوان وثیقه نزد دولت قرار بگیره و در قبالش وام مبلغ بالا بگیره
این بهترین و سریعترین کار است
میزان دوباره میزان خواهد شد مطمئنم
چرت نگید لطفاباچی باکی میخوادکمرراست کنه کی دیگه میادحساب باز کنه همین سپرده گذارام معطلااوضاع اروم شه نقدینگی فراهم شه که عمرابشه،حسابشونوببندن چی میگی شما حواست پرته
تازه ترین اخبار