نماینده مردم بجنورد درمجلس خبر داد:

موافقت بانك مركزي با تزريق 75 ميليارد تومان به موسسه ميزان

12 اسفند 1393 ساعت 13:13

اخبار بانك: نماینده مردم بجنورد،گرمه ، جاجرم،مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی با بانک مرکزی و وزیر اقتصاد، مقرر شده است در راستای حل مشکلات مردم ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بانک مرکزی به موسسه مالی اعتباری میزان تخصیص یابد.


به گزارش «اخبار بانك»، موسی الرضا ثروتی ادامه داد: در مرحله اول ۲۵۰ میلیارد ریال به حساب این موسسه واریز شده و در مرحله دوم موافقت‌های لازم برای واریز ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر انجام گرفته است. 

وی با بیان این که از بانک مرکزی انتظار می‌رود تا این موسسه را در جهت رفع مشکلات مردم یاری کند، یادآور شد: برخی از مردم به سپرده‌های خود نزد این موسسه مالی اعتباری نیاز ندارند، بنابراین از آنان تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکرده و به شعبات این موسسه مراجعه نکنند. 

ثروتی با ذکر این که موسسه مالی اعتباری میزان ورشکسته نشده است، ادامه داد: این موسسه مشکلی ندارد. 

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خراسان‌شمالی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نزد موسسه مالی اعتباری میزان سپرده گذاری کرده‌اند که ۵۵۰ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات مختلف به مردم اعطا شده است. 

وی عنوان کرد: بنابراین باید تا زمان سر رسید این تسهیلات مردم حوصله به خرج دهند و بانک مرکزی نیز بیش از پیش با این موسسه همکاری کند.


کد مطلب: 31784

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31784/موافقت-بانك-مركزي-تزريق-75-ميليارد-تومان-موسسه-ميزان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com