۰
۱۸۳
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
مراجعه سپرده گذاران موسسه ميزان براي دريافت پولشان

مسوولان ميزان: هيچ مشكلي براي پرداخت پول وجود ندارد

اخبار بانك: طي روزهاي اخير تعدادي از سپرده گذاران موسسه مالي ميزان در برخي از شهرها چون تربت حيدريه براي دريافت وجه خود به اين موسسه مراجعه كرده اند.از سوي ديگر مسوولان اين موسسه اعلام كردند كه اين موسسه براي باپرداخت وجه سپرده گذاران مشكلي ندارد و سپرده گذاران دچار رفتار هيجاني ناشي از شايعات نشوند.
مسوولان ميزان: هيچ مشكلي براي پرداخت پول وجود ندارد
به گزارش خبرنگار «اخبار بانك»، طي روزهاي اخير شعب موسسه مالي و اعتباري ميزان در شهرهايي چون تربت حيدريه و مشهد براي دريافت سپرده هاي خود به اين شعب مراجعه كرده اند.

اين مراجعات پس از انتشار برخي از اخبار مبني بر ارتباط موسسه ميزان با شركت پديده تشديد شده است.

براساس اطلاعات رسيده از كاربران اخبار بانك، هم اكنون با مراجعه مردم به شعبات موسسه میزان کارکنان موسسه در تربت حیدریه در حال پاسخ گویی به مراجعان هستند.

اين كاربران گفته اند كه شعب تربت حيدريه پول فقط چک برای چند روز آینده از بانکهای ملت.صادرات و رفاه به مردم میدهند.

اين موضوع به شهر مشهد هم تسري پيدا كرده و برخي از سپرده گذاران مدعي اند كه نتوانسته اند پول دريافت كنند.

اين مشكل در حالي در شرق كشور براي ميزان پيش آمده كه يك مقام مسوول اين موسسه به اخبار بانك گفتند:" ميزان به لحاظ مالي مشكلي براي بازپرداخت سپرده مردم را ندارد."

اين مقام مسوول ادامه داد:" سپرده گذاران مطمئن باشند كه ميزان دچار هيچ مشكلي نشده و اگر به دور از رفتار هيجاني و با صبر و حوصله رفتار كنند مي توانند وجه خود را دريافت كنند."

وي گفت: " شايعات پيرامون اين موسسه كذب محض است و اين موسسه به همكاري بانك مركزي در حال اخذ مجوز نهايي براي پذيره نويسي سهام در بورس است."

اما بايد توجه داشت كه هيچ موسسه و بانكي در صورت هجوم آني و بالاي سپرده گذاران نمي تواند به لحظه همه پول مردم را بپردازد.

گفتني است بانك مركزي از يك ماه پيش موسسات اعتباري فاقد مجوز را از جذب سپرده جديد منع كرده است.موسسه ميزان نيز جزو موسساتي است كه اكنون بدون ادغام در حال تلاش براي كسب مجوز پذيره نويسي است.

اظهارات رئیس هیئت مدیره موسسه میزان درباره اعطای تسهیلات به شرکت پدیده

همچنين رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ورود این موسسه به فرا بورس و تشکیل شرکت سهامی عام اعلام کرد : پیش بینی می شود با اقدامات انجام شده موسسه مالی و اعتباری میزان، تا پایان سال مجوز رسمی خود را دریافت نماید . 

غفور حلمی با بیان این مطلب تصریح کرد؛ موسسه میزان از مدت ها قبل با استقبال از طرح سامان دهی موسسات با تعامل با بانک مرکزی اقدامات متنوعی را برای اخذ مجوز رسمی آغاز کرده است که تا کنون این روند پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است . 

وی افزود : در این راستا با تشکیل مجمع عمومی سهام داران این موسسه با تبدیل تعاونی به شرکت سهامی عام موافقت کردند و به زودی پذیره نویسی موسسه اعتباری میزان انجام و سهام موسسه میزان از طریق کارگزاری های رسمی کشور عرضه خواهد شد . 

وی با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان بانک مرکزی درباره اعطای مجوز به موسسات تصریح کرد : مسئولان ارشد بانک مرکزی اعلام کرده اند موسسه میزان به همراه ۴ موسسه دیگر تا پایان سال موفق به اخذ مجوز خواهند شد که این امر برای مشتریان و سهام داران این موسسه علاوه بر ارزش آفرینی همراه با فرصت های جدید خواهد بود . 

وی همچنین در خصوص مسائل مطرح شده درباره اعطای تسهیلات به شرکت پدیده اظهار داشت :
این موسسه حمایت از طرح های اشتغال زا را همواره در دستور کار داشته و تاکنون برای رونق اقتصاد ملی، تسهیلات قابل توجهی به طرح های اشتغال زا پرداخت نموده است . 

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی چند بانک و موسسه از جمله موسسه میزان به پروژه های پدیده خاطر نشان کرد : تسهیلات اعطایی میزان به پدیده همچون سایرین با اخذ وثایق و تضمینات، چند برابر وجوه پرداختی انجام شده است و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، در صورتیکه نیاز باشد مبالغ پرداختی از محل تضامین و در اسرع وقت تسویه خواهد شد . 

وی ادامه داد: موسسه میزان مستقل است و مشکلات به وجود آمده برای پدیده، ربطی به میزان ندارد. 

وی همچنین با اشاره به پذیره نویسی قریب الوقوع، از سهام داران خانواده بزرگ میزان و نیز مشتریان موسسه خواست از هم اکنون خود را برای پذیره نویسی و خرید سهام عرضه شده مهیا نمایند .
https://akhbarbank.com/vdcj8iet.uqeyyzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
من که رفتم سریع پولمو دادن.الکی کلی هم تو صف واستادم.پشیمون شدم از کارم
علی
چه طور ما رفتیم چک دادن برا 2 ماه دیگه....
ساسان
Iran, Islamic Republic of
دروغ و شایعه تاوان بدی هم تو این دنیا و هم در آخرت داره
برو جون خودت، یه دروغی بگو لااقل قابل هضم باشه

یا میزان رو نشناختی یا میشناسی و از رو غرض نظر میدی، میزان قابل اعتماد و امن هستش، منکه خیالم راحته و سود پولمو میگیرم، هر وقت بخوام هم پولمو بهم میدن
هنوزم خیالت راحته دداش
کارمند
چند سال پیش واسه عسکریه هم مورد مشابهی پیش اومد . ولی زود جمع و جورش کردن
والله ما پنج شنبه چک گرفتیم شنبه برگشت خورد نه بخوام شایعه بدم نه چیز دیگه ولی خوبه ادم واقعه بین باشه دریا هم باشه مردم پولشون بردارن خشک میشه، پدیده هم با همین مشکل مواجه شد که داره زمین میخوره، خودم ادم واقعه بین باشه اگه میزان دریا هم پشتیبانه داشته باشه این روند ادامه داشته باشه زمین میخوره ، که ایشالاه نخوره و ما پولمون برداریم
شما هنوز تراز مالی این موسسه را ندیدی که اینقدر نگرانی شک نداشته باش که برای میزان مشکلی پیش نخواهد آمد میزان همیشه میزان است
t
میزان مشکلی نداشت . اما سپرده گذاران با هجوم خود برای این موسسه مشکل ایجاد کردند و الان میزان باید این مشکل رو حل کنه
علیرضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه با هم هجوم میبرن به یکجا این اتفاق میوته دیگه.اما من که پولمو گرفتم و ولی مجبورم دوباره برگردونم پولمو چون میزان با اون همه سرمایه بعیده اتفاقی بیوفته براش این شایعات موسسات و بانکهاست
محمد
بده من پولتو من از حسابم به حسابت منتقل میکنم ...! خودتی داداش...!
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا خودت خودتی
تو پولتو بده من من حساب به حساب میکنم
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا خودت خودتی
تو پولتو بده من من حساب به حساب میکنم
رضا
Iran, Islamic Republic of
باز بانک ها پول تموم کردن!
Vahid
منم الان رفتم شعبه خودم پولمو دادن خب وقتی همه هجوم میارن بانک ملیرهم باشه حساباش خالی میشه
میرزایی
Iran, Islamic Republic of
سلام اقا جان کجای کاری وضع خیلی خراب تر از این حرف.است مردم اگه شما رفتی و پول تو دیدی پشت گوشتم دیدی
منطق
آقای میرزایی مسوولان میزان به شدت شایعات رو تکذیب کردند. همه ی ما مسلمان هستیم و میدانیم که تهمت و افترا در درگاه خداوند در فردای قیامت موجب بازخواست از انسان میشود

میزان به پدیده وام داده چون بخاطر تولید و اشتغالزایی بوده، چون هزاران نفر،هزاران زن و بچه رزق زندگیشون از پدیده بود، خوب حالا که پدیده اون صحبت ها راجعش شده چه ارتباطی به میزان داره؟ میزان درقبالش وثیقه گرفته که لازم بشه پولشو نقد میکنه پس نگرانی شما از چیه؟

میزان داره مقدمات ورود به بورس رو فراهم میکنه، بانک مرکزی میزان رو قانونی و بدون مشکل تشخیص داده و کار مجوزش رو داره انجام میده، اونوقت عقل خودتون رو قاضی کنید تا بدونید این شایعات دروغ است

سخن آخر اینکه دلیل اصلی شایعات خود ما مردم هستیم، امروز برای میزان شایعه کردند فردا هم خدا میدونه واسه کدوم نهاد یا موسسه ، با تحقیق و جست و جو میفهمید که حق کجاست نه براساس شنیده ها

حالا شما بر اساس ایمان، وجدان، حقایق و واقعیت ها تصمیم بگیر
هاشم
تشريف ببرين دم شعب ببينين چه كاري با مشتريان دارن ميكنن كدوم موسسه ابرومندي بامشتري خود اين رفتار را ميكند من در2سال گذشته بيش از 300ميليون تومان توي اين موسسه سپرده داشتم اينها فكر كردن زرنگن اين كاروكردن پديده وام رو پس بده ولي اعتماد عمومي را از دست دادن به من 4 موسسه قول دادن با شرايط بهتري حساب بدن ميرم وديگه پا توي اين موسسه نميزارم وهركي هم بخواهد توي اين موسسه بره جلوش رو ميگيرم
فراهی
Iran, Islamic Republic of
از تو فضول تر نبود تو چکاره مردمی ای شایعه ساز اصلا حساب داری در این موسسه
مهدی
سلام
با بدبختی چک برای 26 بهمن ماه گرفتیم اون هم با منت رئیس شعبه که می گفت خودتون میاد پولتون رو می ذارید دوباره(شتر در خواب بیند پنبه دانه)
کارمند بانک صادرات
من کارمند یکی از شعب بانک صادرات در مشهدم و 60 میلیون تو میزان پول دارم . دوهفته قبل از 5 بهمن می دیدم که مردم به استناد هشدار بانک مرکزی در روزنامه خراسان چکهای میزانو میارن و یا تو بانک صادرات حساب باز می کنن و یا بین بانکی واسه انصار و قوامین و غیره می برن . منم دائما تکذیب می کردم و می گفتم موسسه میزان هیچ مشکلی نداره و اگر مشکلی داشت بانک مرکزی اول برای ما بخشنامه می کرد که با میزان همکاری نکنید . روز یکشنبه 5 بهمن از ساعت 11 سونامی چکهای مبلغ درشت به شعبه سرازیر شد . ساعت 12 به کارمند میزان زنگ زدم و گفتم بی زحمت 10 میلیون از حسابم بردار و چکشو بیار . گفت : شرمنده ! چند روز باید صبر کنی . الان 60 میلیونم اونجا گیر کرده و دستم خالیه . من خیلی سنگ میزانو به سینه زدم و خیلی از میزان حمایت کردم و می کنم . ولی انتظار داشتم تو این 2 هفته یک حرکت مناسبی انجام می دادن . منم می دونم آخرش درست میشه . ولی چرا آخرش همین امروز نباشه ؟؟؟
علی از مشهد
Iran, Islamic Republic of
اگر وثیقه گرفته چرا وسول نمی کند چون به کسانی وام دادن که می ترسند وسول ویا وثقها را جرا کنند
الناز
خدا به انسان عقل داده، نباید با حرف مردم خودتو تو چاه بندازی

شایعات دروغه لطفا بهش دامن نزنید، خوشحال نباشید که میزان درگیر شایعات شده چون از این شایعات عبور میکنند(بخاطر پشتوانه ی قوی ای که دارن) اونوقت فردا نوبت امثال شماهاست که واسشون شایعه درست بشه

اگر میخواهید فردا برای شما و بنده شایعات نسازند باید امروز جلوشو بگیریم
دفاع از میزان بخاطر عزم و اراده در جهت مقابله با عمل ناشایست شایعه یه کار وجدانی و اخلاقیه
فاطمه
نشستي الكي حرف ميزني اگه شايعه است چرا چك دوماهه ميده دفتر چه را بگيره زنگ بزنه بگه بياين پولتون را بگيرين اين ها جواب كسي را نميدن مردم براي پولشون برنامه دارن نميتونن يك دفعه گشنه نشن مسافرت نرن و.... كه موسسه ميخواهد از پديده قسط بگيره پرداخت وام سنگين به پديده يك تخلف اقتصاديه كه فعلا مسكوت مانده چون مبالغ در اين حد واندازه بايد مجوز از بانك مركزي داشته باشه
ابوطالب
موسسه مالی واعتباری میزان در بهمن ماه ۱۳۷۹ با همت ۳ هزار نفر از کارکنان و قضات دادگستری خراسان بزرگ با عنوان ” تعاونی اعتبار ” تشکیل و با یک شعبه در مشهد آغاز بکارکرد .
خدمات متفاوت و نیز توانمندیهای تعاونی در همان سالهای ابتدایی فعالیت ، بستری را فراهم کرد تا میزان با توجه به درخواستهای مردمی، ارایه خدمت به اقشار مختلف جامعه را در دستور کار خود قرار دهد.
بر این اساس پس از مهیا شدن زیر ساختها ،بتدریج ۱۰۷ شعبه در استانهای خراسان رضوی، شمالی وجنوبی ایجاد و بدین ترتیب موسسه خدمات خود را از مشهد به سایر شهرستانها گسترش داد

حالا یک سری آدم نادان واسه این موسسه شایعه درست کردند و افراد ساده لوح هم باور میکنند
مصطفی
France
هیچ مشکلی نیست من که نه پولم برداشت نمی کنم چون همش شایع است چون میزان ازهمه بهتره.............
علی رحمانی
Iran, Islamic Republic of
من مشتری میزانم و این شایعات کار دشمنان میزان است و به همین دلیل به آن توجهی ندارم
کیانا
Iran, Islamic Republic of
سلام به من که چک بانک برای هفته بعد دادند . میترسم حسابشون رو مسدود کنند . بنظرتون چکار کنم ؟؟؟؟؟؟ کمک ........
مجید
زنگ بزن 110
مجید
شما صبر کن اگه به پولت نرسیدی اونوقت کمکت میکنیم. میزان چون خوشنام و قابل اعتماد مردم هستش دشمناش نها راه مقابله رو در اینکار دیدند
پولتو برمیداری و یه مدت دیگه با پشیمونی باید برگردونی دوباره
مجتبی
اشکال نداره حالا زحمت بکشه اول پول مردم رو برای حصول اطمینان بده بعدا پسش میدیم ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نه بابا تا زمان چک تو دیگه این هیاهو می خوابه؟
احسان
سلام
کیانا
شما اشتباه کردی که رفتی پولتو برداشتی نظر من رو میخوای برو چکت رو پس بده بگو دوباره پولشو بریزن به حسابت میزان مونده حسابهای مردم نیست یک تکون جزئی خودشو بده تمام سپرده های مردم را میتواند یکجا پرداخت کند شما هنوز تراز مالی این موسسه را ندیدی که اینقدر نگرانی شک نداشته باش که برای میزان مشکری پیش نخواهد آمد میزان همیشه میزان است.
t
بهترین کار اینه که چکتون رو برگردونین میزان تا حداقل مشمول سود بشید تا چندماه دیگه که میزان به حالت عادی برگشت سود این مدت رو از دست نداده باشین . چک یک تیکه کاغذ پاره ست
علی
اقا من امروز 4 تا شعبه رو برای چک 17 میلیون تومنی رفتم ولی هیچکدوم پول یا چک بانکی نداشتن که پرداخت کنن
Iran, Islamic Republic of
تو این شلوغی؟؟؟
هفته دیگه برو بگیر حالشو ببر
جابر
احسنت با افازات شما کاملا موافقم رد پای آمریکا و صهیونیست در کاره .. اصولا دور ور ما ایرانیان دشمنان فراوان وول میخرن ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان تا جایی که من یادمه سه سال پیاپیه که برای موسسه میزان در همین ایام دارن شایعه درست میکنن. یکسال بجنورد یکسال بیرجند امسال هم مشهد وتربت و.... ولی میزان همیشه سربلند بوده وهست هرکی مشهدی و میزانی لایک کنه
علی
اقا من امروز 4 تا شعبه مشهد رو برای چک 17 میلیون تومنی رفتم ولی هیچکدوم پول یا چک بانکی نداشتن که پرداخت کنن
ستاره
واقعا همین طوره. من که خودم 4 ساله هیچ بانک دیگه ای نرفتم تازه با وام میزان تونستم خونه دارم بشم کارشون حسابی درسته.
United States
بزار موقع پرداخت بشه اونموقع دمار از روزگارت درمیارن. خدا شاهده برای یک وام 8 میلیون تومانی همین میزان از من 24.5 میلیون تومان پول گرفت. نزول خوار هم اینجوری حساب نمیکنه
مهرسام
من 4میلیارد تومان و بابام 10میلیارد تومان تو میزان پول داریم و هیچ ترسی هم نداریم چون من یک مشهدی هستم و میزان رو میشناسم و بهش اعتماد دارم و مطمئن هستم که هیچ مشکلی وجود نداره و من بعنوان یک مشهدی باید از موسسه میزان حمایت کنم و باعث رشد و ترقی میزان باشم من از تمام خراسانی ها تمنا دارم به میزان اطمینان کنند و پشتشو خالی نکنید چرا که اطمینان به میزان یعنی آبادانی ورزش صنعت و تولید در خراسان به پاس قدردانی از زحمات میزان و قدردانی از زحمات مسئولان میزان بیاید دست به دست هم بدیم و با اطمینانی که به میزان داریم محکم و استوار پشت میزان بایستیم و نگذاریم کوچکترین ضربه ای به میزان وارد شود
بی پول
بابا شما چقد پولدارین.مهرساام
مریم
بچه پولدار میشه 3 میلیون پول منو بدی
مهدی نقاش
داری دروغ میگی ها......
محمد
من مراجعه کردم و بعد از اینکه متوجه شدم هیچ مشکلی نیست پول هم واریز کردم اگه مشکلی داشته باشند که نمیتونند پول یا چک بدند وقتی اینکار رو میکنند مطمئن باشید هیچ مشکلی ندارند این شایعات بانکهاست که با این کارشون دارند سرمایه موسسه موفقی مثل میزان در پایان سال به سمت خودشون میکشن شایعات رو باور نکنید بخدا میزان مشکلی نداره همش شایعست
حسن
آقا دولت با کمبود نقدینگی روبرو است دلار هم که نداره تا بفروش.
هادی
خدا بخیر کنه
من هر چه سرمایه در طی چندین سال جمع کردم برای اینده بچه هام تو صندوق میزان ن امیدوارم ورشکستگی دروغ باشه وگرنه بیچاره ام
Iran, Islamic Republic of
خاطر جمع
میزان قوی تر از این حرفاست
t
غصه نخور . ایشالا درست میشه . ولی یک کم دیرتر
محمد علی
روزتون خوش سلام از اقدامات میزان معلوم که اینها همه شایعه است اخر سال موسسات دیگه پول کم اوردن می خوان با این جو سازیشون علیه میزان پولها را به سمت خودشون بکشند ولی موفق نمیشن چون میزان از پایه قوی است
نیلو
منم بهش اعتماد دارم ولی دیگه تو این مملکت هیچی درست کار نمیکنه میخوام یه بالشت مخصوص بخرم برا پولام از همه بهتره
Iran, Islamic Republic of
خدا ایشالا شفا بده
حسین
هیچ خبری نیست الکی هول نکنید بابا
منصور
من که رفتم چک دادند از مشهد
توی بیرجند که خیلی وضع خرابه صد تومن هم نمیدن
t
درسته . ولی شایعات سالهای قبل رو خوب خوابوندن . امسال نتونستن خوب بخوابوننش . این دفعه زمان بیشتری نیازه
حمید
Iran, Islamic Republic of
برای مؤسسۀ میزان هیچوقت مشکلی پیش نخواهد آمد، من با اطمینانِ کامل، به همۀ مشتریانِ میزان میگم:
با خیال راحت به میزان اعتماد کنید تا همیشه "میزان" زندگی کنید...
Iran, Islamic Republic of
میزان بیدی نیست که با این بادا بلرزه
لعنت بر شایعه سازان
Iran, Islamic Republic of
خدا باعث و بانیش رو لعنت کنه
محمد
من امروز رفتم پولمو بگیرم چک دادن واسه شانزدهم. فقط دو ملیون که میشد سود پولم رو نفهمیدم کجا رفت؟
میزان زندگی گنیم
Iran, Islamic Republic of
نترس
سر تاریخ افتتاح حسابت سودت برات واریز میشه تازه پیامکش هم برات میاد
بعدش برو ورش دار
امروز برا خود من پیامک واریز سودم اومد
مهدی
موسسه میزان موسسه خوبی الکی براش شایعه درست کردن
حسنی
کسانی که پولشونو برداشتن لطفاراهنمایی کنن وبگن ازکدوم شعبه برداشتن تامنم برم ازون جابردارم چون 10 شعبه بیشتررفتم پول نمیدادن
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما بشین خونه شنبه دیگه هر شعبه میزان که بری بهت پول میدن
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر شعبه ای بری پولتو میدن
فرقی نمیکنه فقط شعبه هاش شلوغه
اگه فردا یا پس فردا بری بهتره
خلوت تره
United States
دوستان هيچ نگران موصوعي نباشد همش شايعست و الكي به خودتون استرس راه ندين ...
ميزان مثل هميشه ميزان ميباشد...
محمد حسین
France
باسلام
همگی بدونید میزان به خاطر مدیران مقید و با خدایی که داره این مشکل پیش اومده رو پشت سر میزاره و روسیاهی به زغال میمونه
به امید موفقیت میزان
اگه سالم بودن که وام به این سنگینی به پدیده نمیدادن
توی بیرجند که صد تومن هم نمیدن
احمد
خدا کند دروغ باشد وگرنه.....
خلیل
انشا ا.. که هیچ مشکلی نباشه همه بتونن پولشونو بگیرن .
به نظر من همش حرفه وهیچ مشکلی هم نیست و نخواهد بود
مجید
هر کس دوس داره بره پولشو برداره چون میزان با روی باز بهش برمیگردونه فقط بدونید بعد شایعات دوباره برمیگردید سمت میزان.
اسیر شایعات نشید و امتیازهای حساب خودتون رو با برداشت از بین نبرید. با فکر عمل کنید
علیرضا مشکاتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام من که رفتم موسسه هیچ مشکلی نبود خیلی راحت پولمو دادند و من با وجود اینکه 20 میلیون تومان سپرده تو موسسه دارم فرداش پولو دوباره واریز کردم تا حسابم خراب نشه برای گرفتن تسهیلات این خبر ها در مورد موسسه کذب محضه موسسه میزان قویتر ا اونه که فکر میکنید چون موسسه به من کمک کرد من سهامشو وقتی که تو بورس عرضه شد حتما میخرم نگران نباشید
آرش
راستش اسیر شایعات شدم حسابمو بستم، بعدش که فهمیدم شایعه بوده روم نشد برم شعبه ی جای خونمون بخاطر همین رفتم یه شعبه ی دیگه ی میزان حساب باز کردم. این وسط فقط راه دور به من رسید
الهام
شایعه را
افراد حسود میسازند
افراد بیکار آن را پخش میکنند
و افراد ساده لوح باور میکنند
محمود
داستان عزيز من كارمند يك موسسه مالي و اعتباري در مشهدم ميزان مشكلي نداره آنقدر با هيجان قضاوت نكنين مشكل پديده چه ربطي به ميزان داره ثانيا وام بهش داده سودشو ميگيره مجاني كه نداده فقط و فقط شما مردم هستين كه هيجاني شدين وگرنه هيچ خبري نيست،بابا فرض كنين فرزند خودتون اونجا كار ميكنه بعد اينجوري بشه خوبه
نمیدونم چی بگم

اخه چرا هرسال آخر سالی این خبرا به گوش میرسه؟؟؟

مشکوک میزنن این بانکا و ...
میخوان کسری بودجه
اخر سالشونو بانکا از جیب موسسات و ما مردم ساده پر کنن
سود 10 درصد بدن و وام 38 درصد
من که به هیچ عنوان پوامو برنمیدارم چون شایعه ای بیش نیست
علیزاده
اقا من رفتم چک 11.11 دادن بعد کلی علافی واقعا مسخره است
سعید
Iran, Islamic Republic of
اگه از میزان وام گرفته بودی هم به همین سرعت پرداخت میکردی؟؟؟؟؟
وحید
تا اونجایی که میدونم تمام شعب میزان مربوط به خود میزان و در اکثر جاهای شهر ملک هایی چون برج نور روبروی کیانسنتر یک روستا در فردوسی ملک عظیم گلستان برج سرپرستی جانباز ساختمان های فرامرز سجاد معلم امامت مدرس و غیره و همچنین پولی هنگفتی که دست بانک مرکزی داره قبل از اینکه پولمو بزار ته توی همه اینا رو در اوردم فک نکنم موردی پیش بیاد چون به نفع دولت هم نیس چون اگه میزان ورشکست کنه به سلسله مراتب مردم به بقیه مرسسات هم هجوم میارن و کنترل شهر ها از دست دولت خارج و عواقب وخیمی ممکن است گریبان گیر دولت بشه عمرا نمیزارن خودشونم خوب میدونن
پرویز
باز ما مردم جوگیر شدیم، کسانیکه به دنبال حقیقت هستند فهمیدند که میزان موسسه بزرگیه و این شایعات بهش نمیچسبه

متاسفانه عده ای بخاطر منافع خودشون به دروغ مطالب مختلفی میزارن تا چهره ی دیگران رو خراب کنند

رقابت باید سالم باشه نه اینکه با خراب کردن چهره ی دیگران بخوای خودتو بزرگ نشون بدی

میزان داره وارد بورس میشه و خیلی ها چشم دیدن اینو ندارن، چشم مجوز رسمی رو ندارن، با این کارها دارن آخرین تلاش های خودشون رو برای ضربه زدن به میزان انجام میدن اما خداوند شاهد و ناظر اعمال ماست و افراد سودجو در درگاه خداوند باید جواب پس بدن

میزان حقیقتی است که بدخواهانش چاره ای جز پذیرفتن میزان به عنوان یک موسسه خوشنام و بزرگ ندارن
مجید
واقعا پیشرفت انسانها چه مشکلی داره که عده ای قادر به دیدن اون نیستند؟ ناراحتم از اینکه ما چه مردمی هستیم که بدون تحقیق هر حرفی رو قبول میکنیم

آرام باشید و بگذارید افراد سودجویی که امروز برای میزان و فردا ممکن است برای هر نهاد و موسسه دیگری شایعه درست کنند در این میدان تنها بمانند و بدانند که فکر و روان مردم بازیچه دست آنها نیست، استرسی که به مردم وارد میکنند از روی بی وجدانی آنهاست

لطفا جهت حمایت از میزان و تمام نهادها و موسسات دیگری که شاید فردا روز آنها اسیر این موج در برابر افراد بی وجدان و شایعه پراکن شوند این نظر رو حمایت کنید
متین
کاملا مشخصه که این شایعه دروغ است

من خودم به شخصه میزان به شتاب وصل بشه تمام کارهای بانکی خودم و پدرم که بازاری هست رو تو میزان انجام میدم، چون پشتوانه ی خوبی داره، آیندش روشنه
احسان 17536
دوستان عزیز تحقیق کنید میزان چون یکی از موسساتی هستش که بیشترین سود رو به سپرده ها پرداخت میکنه و بانکهای دولتی از این قضیه ناراحتن امکان شایعه سازی زیاده و سعی میکنن این موسسه رو زمین گیر کنند پس به شایعات دامن نزنید چون بانک ها و موسسات فقط با شایعات و هجوم مردم و خالی شدن حسابها ورشکسته میشن. هر بانکی هم باشه وقتی همه برا پس گرفتن سپرده ها هجوم بیارن کم میاره و مجبور میشه چک بده پس عاقل باشید و صبور
محمد
تسهیلات اعطایی میزان به پدیده همچون سایرین با اخذ وثایق و تضمینات، چند برابر وجوه پرداختی انجام شده است و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، در صورتیکه نیاز باشد مبالغ پرداختی از محل تضامین و در اسرع وقت تسویه خواهد شد .

موسسه میزان مستقل است و مشکلات به وجود آمده برای پدیده، ربطی به میزان ندارد.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد به حال مردم استان های خراسان.واسه همینه که با این همه منابع اینقدر عقب مونده ایم.این موسسه ماله خراسانی ها بود بزنین از ریشه نابودش کنین با این شایعاتتون.جالبه چطوری ورشکسته شده که اما امروز برای من اس ام اس واریز سود اومد؟
از خدا بترسید
وحید
من چندین سال که تومیزان سپرده دارم وانصافا تواین موسسات مالی از همشون یه سرگردن بالاتره وکلی سرمایه داره...این شایعه هم کاربانکهای بی پول آخرساله.
اللهم مع الصابرین
عماد
چه بهتر که بانک مرکزی تو این موارد زودتر اظهار نظر کنه تا مردم دچار سرگردونی نشن
بادبادک
جای نگرانی نداره این اولین باری نیست که چنین شایعه ایی برای میزان درست می کنند یک بار ۲ سال قبل و یک بار ۷ سال قبل شایعه ورشکستگی میزان درست شد اونجا هم مردم رفتند پولهاشونو گرفتند اما بعد از دقیقاً ۱۶ الی ۲۰ روز دوباره پولهاشونو ریختند به حسابهای میزانشون .

آخه این مردم که اهل ریسک کردن نیستند و دوست دارند با پولشون سرمایه گذاری کنند چه جایی مطمئن تر از میزان میخوان پیدا کنند. نگران میزان هم نباشید فقط کافیه یک نگاه به تراز مالی این موسسه بیاندازید رقم سپرده های مردم این موسسه تمامش به اندازه ارزش ریالی دو تا از پروژه های عمرانی میزان ه نمیشه چه برسه مطالباتش از محل تسهیلات نزد مشتریان و سرمایه درگردش و دارائی های منقول و غیر منقول میزان

اصلا ارزش سهام همون باشگاه میزان خودش پاسخگوی مطالبات مردم میشه من تعجب میکنم چرا اینقدر مردم ما دهن بین هستند فقط خدا به ساکنین این استان صبر بده. شایعه پشت شایعه
t
تراز مالی میزان رو کجا میشه دید؟؟
همت
مشهد واقعا خبری نیست
همه میدونن اینا همش شایعه است
میزان میزون تر از این حرف هاست بابا
جلیل محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام ، چرا بانک مرکزی سکوت کرده است ، لطفا پیگیری کنید .آقای سراج بانک مرکزی و مسوولان روابط عمومی بانک مرکزی جواب مردم را نمی دهند . آنها با سکوت خود به شایعات دامن می زنند . لطفا پیگیری کنید که چرا بانک مرکزی سکوت کرده و اطلاعیه برای موسسه میزان که از موسسات قانونمدار و خوش نام کشور است ، نمی دهد. سپرده گذاران نگرانند . لطفا پیگیری کنید
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی مقصر اصلی چون میخواد بانکهای دولتی رو شارژ کنه و میزان سرنگون بشه بعد شما میگی بیاد نظر بده.
جلیل
Iran, Islamic Republic of
من هم با این نظر موافقم . بانک مرکزی فقط به فکر بانکهای دولتی است و کاری با موسسات مردمی نداره !! اصلا فکر کرده اید چرا در دادن مجوز به موسسات اینقدر شل عمل می کنند. اصلا سکوت بانک مرکزی خود دلیلی بر دست داشتن آقایان است . اقایان بانک مرکزی کاری با مردم ندارند و فقط به فکر بانکهای دولتی هستند
سعید
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی اگه میخواد جواب بده اول جواب اختلاس های قبل رو بده بعدش ببینیم چی میشه
مقصر اصلی این شایعات مافیای همین بانک مرکزیه برا واریز نقدینگی از موسسات و جیب مردم به بانکای دولتی مفت خور
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز صحبت شما دقیقا درست میباشد وبانک مرکزی با سیاستی که در پیش گرفته بود در چند ماه گذشته بازارپولی را به حال خود رها کرد ودراین میان موسسات با جذب منابع سرگردان به کمک دولت آمدندوبه کاهش تورم موجود در بازار وجامعه کمک ویک اهرم حمایتی برای دولت بودند حال با اوضاع پیش آمده وشایعاتی که برای این موسسه خوش نام ؛وبدون هیچ گونه حاشیه، به نظر من برای بانک مرکزی یک وظیفه شرعی واخلاقی است که سکوت نکند وبیان کند که موسسه میزان به همراه 4موسسه دیگر درحال گرفتن مجوز نهایی خود میباشند وبه نگرانیها پایان دهند.
احمد
خدايش فقط ميزان هست كه بدون درد سر وام ميده من تازه دوازده ميليون گرفتم فقط با دو تا جواز كسب حالا اگه ميخواست برم از بانك بگيرم
بايد دو تا كارمند با كسر حقوق ميبردم
درود بر ميزان
محمد
رئیس کل بانک مرکزی در مورد تعیین وضعیت مؤسسه میزان اعلام کرد : در حال حاضر مسئله صدور مجوز برای مؤسسه میزان مطرح است .

اینم جواب بانک مرکزی
من رفتم شعبه سجاد مشهد فقط 500هزار تومان با التماس دادند بقيه ارا چك براي يك ماه ديگر
به دنبال حقیقت
Iran, Islamic Republic of
سلام
فقط می خواستم بگم قیافه ادمهایی که بعدا می فهمن که شایعه بوده و الکی پول برداشتن دیدنیه....
ادم این قدر دهن بین باشه همون بهتر هیچ جایی پول نگذاره..
مهدی رفعتی
سلام من مهدی رفعتی هستم از کاشمر همش شایعس
نوید
متاسفانه بعضی ها فقط جلوی باشون را میبینن برنج گران میشه میروند 10کیسه 10کیسه میخرن وگوشت گران میشه....اینای که بانک میزان را به این وضع کشاندن از این دسته اند من که 3میلیارد سپرده دارم دست بهش نمیزنم دستت طلا میزان
Iran, Islamic Republic of
فکر کردین بقیه موسسه ها آروم هستند؟
همه موسسه های دیگه از این می ترسن که این شایعه بیخود دامن گیر همه بشه.
سعید
من یه دانشجوام 10 میلیون کل موجودیم هست توی این بانک. رفتم شعبه جای خونمون پولمو بردارم مث مرد دادن. تازه تا ساعت 6 بعد از ظهر گفتند هستند و پاسخگو اند. اشتباه کردم پولمو برداشتم. شایعات برطرف بشه میزارم پولمو همونجا.
رضا
ما که ساعت 11 تو شعبه نزدیک خونه در مشهد بودیم پول که قربانش چکم بهمون دادن .. 1 نوبت برای فردا دادن تا بریم چک بگیریم اونم مدتدار که شاید پول بشه . تازه جای ما اعلام کردند تا 10 شب هستیم . صداقت هم چیز خوبیه شرم کنید از این همه دروغ ... خودتونو مشقول زمبه نکنید ...!
حسام
سلام
چرا دروغ میگین
چک های چند ماهه دارن میدن
پول ندارن
کدوم بانک درست حسابی
چک مدت دار میده
اوضاشون خیلی خرابه
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرشون بده که باز دارن جوابتو با چک میدن خوبه که اصلا در شعب رو ببندن و برن بدویی دنبال پولت.
متاسفم که چنین تحلیلی داری، شما شخصیت انسانها رو از ظاهرشون قضاوت میکنی

باطن و حقیقت اینه که میزان با قدرت داره پیشرفت میکنه، مجوز ورود به بورس را تا یکماه دیگه میگیره و اونجاست که به اشتباهت پی میبری

ضمنا رئیس کل بانک مرکزی در مورد تعیین وضعیت مؤسسه میزان اعلام کرد : در حال حاضر مسئله صدور مجوز برای مؤسسه میزان مطرح است .
مال باخته
من هم پس از شنیدن خبر رفتم تا پول رو جابجا کنم ولی دست خالی برگشتم فقط 1 شماره یا نوبت برای چک دادن که فردا برم چک بگیرم اونم چک مدتداری که تا 1یا 2 هفته دیگه شاید پول بشه . جالب اینجاست که کارمندان و مسئولین رده بالای میزان اعلام میکنند شایعه ست و میگن ما مشکلی برای پرداخت نداریم و بانک مرکزی و خزانه پشت ماست فقط هجوم نیارید و ازین حرفای مفت یکی نیست بگه آخه اگر طوری نیست چرا چک روز نمیدین حالا میگیم پول نقد نمیشه ولی چک چرا نقد نمیشه تا بخوابونیم به حساب بانک دیگه به قول خودتون بانک مرکزی و خزانه پشتیبان و به نوعی ضامن و اعتبار دهنده شماست ماهم که نخواستیم پولو بگیریم ببریم خارج کشور فقط محض اطمینان میخوایم محل حساب یا پول تغییر بدیم پول همون سر جاش تو خزانست دیگه از اون جایی که بانک مرکزی و خزانه دولت حامی و مجوز دهنده تمای بانکها و موسسات مالیه ؛ پس نباید چک مدت دار بده درست ...! مردم میخوان فقط طی یک نوع حواله مثل چک حسابو به صورت کاغذ بازی اداری منتقل کنند به یک شعبه بانک و با در نظر گرفتن اصل مبلغ که در منبع اصلی یعنی بانک مرکزی قرار داره ؛ برای موسسه میزان و بانک (مثلا بانک صادرات) نباید جای نگرانی برای میزان باشه ...! پس یه مشکل اساسی وجود داره ....!!!
حسین
به شما پیشنهاد میکنم دانش علوم بانکی خودتون رو افزایش بدبد و از رو دانش نظر بدبد
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که تا حالا دو سه بار بانک نرفتی
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم امام رضا ع كمكشون كند از اين بحران خارج شوند
رضا
سلام من همه نظر هارو خوندم،من به عنوان يه بيطرف شواهدم رو ميگم،چون پولى در ميزان ندارم.امروز به اصرار دوستم به يكى از شعبات مراجعه،و با پارتى وارد شعبه شديم،از مبلغ سنگين موجودى حساب ،فقط ١٠ميليون رو دادند،واز بابت چند صد ميليون باقيمانده،به هيچ وجه جوابى ندادند(حالا بياين باز دروغ بگين كه همه چى ارومه)
اينايي كه هي ميگن شايعه اس شايعه اس يه عده شون از خود ميزانن يه عدشونم به پيروي ازونا ميگن
اگه به يكي پول دادن بعد بياد بگه شايعه است به من كه چك دادن به تاريخ روز چكشونم برگشت خورد واي به حال چكايي كه مال چند روز بعده
حسن
کاملا مشخصه که نه مشتری میزان هستی و نه با میزان سر و کاری داری، فقط اومدی از فضای شایعه سواستفاده کنی یه نظری بدی و بری

اظهار نظر بانک مرکزی راجع میزان به تمام شایعات پایان داد

شایعات دروغ بود آرام باشید مردم دارن دوباره سپرده هاشونو به میزان بر میگردونند
تاتاری
من که فردوس وسرایان ودو شعبه از بیرجندو دیدم که مردم صف کشیده بودن ومیگفتند درصدی از پولشون رو گرفته اند
صادقی
France
با سلام من از مشتریان قدیمی میزان هستم وکل دارو ندارم در میزان است واصلا هم نگران نیستم چون حدود 7 سالی میشه که حساب دارم و جای هیچ گونه نگرانی نیست و اطمینان دارم هر موقع پول لازم شدم با یک تماس پول تو جیبمه
مریم
میشه پول منم با یک تلفن بگیری من شخصن رفتم شعبه نداشتن بدن
رضا
اخبار ۲۳ شبکه خراسان جنوبی اعلام کرد همه چیز درسته و مشکلی نیست.
مینا الندشتی
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر.خبرهای خوبی از بانک مرکزی رسیده.من که به پولم دست نزدم.دلم اروم گرفت.امیدوارم همشهری های عزیم هرچه زودتر پولشون برگردونن میزان.آخه بورس شدن میزان عالیه من که دنبال خرید سهام هستم.آدم های محکم همیشه برنده هستن.
ملکی
Romania
من امروزقوچان رفتم میزان,خیلی شلوغ بود,چک دادن براماه دیگه,پول به هیچکی ندادن,
سارا
سلام. امروز چک داشتیم قرار بود خونه بگیریم بعد سه سال با شوهرم بریم زیر یه سقف ... هر فکری میکردم جز این اتفاق برا میزان .. معامله بهم خورد.. امیدوارم دروغ باشه
ملایی
Romania
چه.شایعه ای,به من چک یک ماه دادن,دروغ نیست
Iran, Islamic Republic of
پولی که موسسات و بانک ها دارن نمیذارن خاک بخوره بعدش به شما سود هم بدن آخه از کجا؟؟؟
این پولا رو سرمایه گذاری میکنند وام میدن
در نتیجه تا وقتی بخوان به پول نقد تبدیلش کنن طول میکشه
یعنی این درکش اینقدر سخته؟؟؟
محمدصالح همتی
Spain
خدا لعنت کنه کاسیی ررو که شایعه درست کردن
محمد
Romania
واقعا که خدا لعنت کنه افرادی که این شایعه را درست کردند و به کارمندان و مسئولین میزان و مشتریانش استرس وارد کردند من که حدود چهار صد میلیون تومان سپرده داشتم دست نزدم به هر کسی هم که تونستم گفتم حتی به شعبه نره تا شلوغ نشه
انشاله خیر است
زهرا
36000000کوتاه مدت روز شمار دارم
ز
36000000کوتاه مدت روز شمار درجانباز مشهددارم چک ۱۲/۲۵ دادند وتاکید كه پول از حساب خارج شده وتا تاریخ سر رسید چک دیگه سودی تعلق نمیگیره و وقتی درخواست ۲۰۰تومن نقد کردم
خانم مسول بلند شد دفتر چه را رو به مردم گرفت وگفت هفته قبل گرفتی چرا تا حالا که سود ها رو میگرفتی نمیومدی این هرروز میخواد بیاد بگه پول بده همونم رحمم اومد که دادم بعد به بقیه توصیه
کرداز حالا به بعد به هیچکس رحم نکنید بگید نداریم ناراحت شدم گفتم خانم به کی رحم نمیکنی مگه ازجیبت میدی پول خودمه حساب کوتاه مدته سپرده ثابت که نیست که حق برداشت نداشته باشم گفت نداریم و تمام
حالا هی به مردم بگین آرامش برقراره ما امین مردم هستیم چند نفر هم چک ۱۲/۶ رو که برگشت خورده بود آورده بودندآقای رییس بلند میگفتند الان همه مملکت نقدینگی کمه پول نیست باید خزانه بما بده نداره گفتم آیا همه بانکها به مردم همینو میگن من حرف شمارو باور کنم یا کارای اینارو؟
کارشناس
خوب راست میگن دیگه، وقتی پول واسشون حواله نشده از کجا بدن، مشکل من و شما هستیم که با فهم پایین درگیر شایعه شدیم و این مشکل رو درست کردیم

بعدشم این سودی که میگیری از کجاست؟ خوب پولها رو سرمایه گذاری کردن و سود من و شما رو میدن

چطور شد تا دیروز میزان خوب بود حالا شد بد؟ حوصله کن همه چی رو به راهه
ز
شایدمیزان بدنباشه امانحوه برخورد کارکنانش بامراجعین بسیارزننده است طوری برخورد میکنند انگارمردم به اونا بدهکارند درمورد فهم نوشتی درباره خودت درست قضاوت کردی
الهام
خود شما با اینکه میدونی شایعه دروغه اما هر روز داری میری و میای، بشین خونه بذار اوضاع عادی که شد مثل سابق مراجعه کن

من و شما هستیم که این مشکل رو با هجوم درست کردیم
مهدی
من چک صادرات دارم برگشت خورده اصلا هیچکی جواب نمی ده
از ماست که بر ماست، روز اول همه میگفتند شایعات رو رها کنید چون خود مردم متضرر میشن گوش ندادیم هجوم کردیم اینم آثارش، باید صبر کنی اوضاع مثل روزه اول بشه تا همه به کارشون برسن
محمد
من خودم حدود 400 میلیون تومان سپرده دارم که 50 میلیون تومان آن کوتاه مدت هست و واقعا درگیر شایعات نشدم و مراجعه نکردم دیروز هم به شعبه میر داماد تهران رفتم یه مقدار تو جیبی بگیرم و دو میلیون گرفتم و کارم انجام شد و اومدم بیرون باید قبول کنیم که نقدینگی نداره چون باید با پول من و شما به دیگران تسهیلات بده چون هدف اصلی موسسات و بانکها همین کار است اونها که نمتونند پول را کنار بگذارند باید وام بدن سود بگیرن و به من و شما سود بدن فقط به عنوان یک بی طرف بگم که از یک نفر منبع موثق که جلسه ای داشتم گفت بانک ملت 120 هزار میلیارد تومان بدهی داره ( یعنی اینکه 120 هزار سپرده مردم تو این بانک معتبر است حالا فکر کنید که اگر همه مشتریان این بانک مراجعه کنند می تونه بانک ملت پاسخگو باشه قطعا نمتونه لذا خواهش می کنم اگه نیاز ضروری ندارین مراجعه نکنید تا این جو شایعه بخوابه چون شلوغی این شعب باعث میشه که موسسه نتونه به فعالیت خودش ادامه بده و استرس هم به مشتریانش وارد بشه
کاش همه مثل شما فهمیده و درک بالایی داشتند. الحق که در پایتخت هستی و با فرهنگ
اقا من صد تومن رفتم از حسابم تو بیرجند بگیرم تا کارم رو راه بندازم ندادن چی داری میگی
من رفتم 200 تومن گرفتم و مشکلی نبود
من الان دوهفته است برای گرفتن 350میلیون از سرمایه 1 میلیاردیم هرروز بانک شعبه سعادت آبادم چک دارم ونمیتونم هیچ پولی بگیرم لطفا نظرات مذخرفتونو برای خودتون نگه دارین وبرای شکایت حقوقی هم اقدام کردم
t
باید صبر داشته باشین .
ادب نشانه ی شخصیت است

من شرایط رو درک میکنم و مراجعه نمیکنم، سود سپرده هم سرجایش امن است و به وقت مناسب قابل برداشت است

تمام مسوولان هم از میزان حمایت کردند پس جای نگرانی نیست
آفرین شکایت کن تا بجای اینکه مشکلات زودتر رفع بشه و به پولت برسی با دست خودت کار رو حقوقی کن و 6 ماه دوندگی کن!!!!!!!!!
برو شکایت کن 6 ماه دیگه تازه پروندت جریان میوفته و قبل اون هم تمام مشکلات از بین رفته و کلاه به سر خودت گذاشتی. بای بای
یاسی
تمام مسوولان از میزان حمایت کردند. دیگه جای نگرانی نیست

استاندار،فرماندار، کمیسیون بودجه ی مجلس و .. از میزان حمایت کردن
کارمند
میزان اصلا و ابدا مشکل مالی نداره . ولی مشکل نقدینگی داره و اینو نمیشه انکار کرد .
خدا خیرت بده لااقل شما منطق داری، مشکل نقدینگی برای حجم بالای مراجعات در هر بانکی طبیعی است و مشکل میزان نیست
اکبر
سلام با انهاییم که به بهانه پدیده شایعه برای میزان درست کردن در صورتی که ربطی به میزان نداشت (پدیده مشکلش برطرف شده است دادستانی مجوز باز کردن دفاترش داده)باز چه شایعهای میخواین درست کنید
رضا
United States
خدایا من خونمو فروختم تو پدیده و میزان سرمایه گذاری کردم از شانس بد مت وت این طوری شد یه قول دادن که اول ماه 12 میدنایشاالله که بدن وگرنه بد بخت میشم.
اصغری (سهامدار )
سلا م خسته نباشید با توجه به اینکه افرادی که سپرده کمتری دارند بیشتر احساس نگرانی میکنند لذا پیشنهاد میشود کسانی که سپرده انها تا پنج میلیون تومان میباشد با انها تسویه حساب تا هر روز جلو شعبه ها تجمع نکنند که تعداد زیادی از سهامداران را تشکیل میدهند . دیگر اینکه کسانی که تا پنجاه میلیون تومان سپرده دارند حداقل 50درصد سپرده انها ازاد گردد. چکهای صادر شده پاس شود در غیراینصورت با برگشت چکها اعتماد سهامداران نسبت به موسسه بیشتر می شود
به هر حال چک بلا محل کشیدن یک تخلف بزرگه
کسایی که چک از میزان دارند و واقعا الان به پولشون نیاز دارند باید در هر شهری به دادستان همان شهر مراجعه کنند تا اموال میزان به جهت پرداخت به طلبکاران سریعا توقیف بشه
کسایی که با پولشون کار میکردن مثل کسبه و بازاریان واقعا متضرر شدن و میزان باید جوابگو باشه
چیزی که مشخصه پایان سال بانک مرکزی به میزان وام نخواهد داد و مشکل میزان همچنان پا برجاست
تو خوبه مسوول کشور بشی با این طرح و ایده هات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا شفا بده بهت
میزان توسط کارمندای بازنشسته دادگستری ایجاد شده اما به لحاظ حقوقی این مساله ربطی به دادگستری نداره مثلا اگر کارمندای بازنشسته صادرات یک موسسه مالی خصوصی ایجاد کنند موسسه اونها و تصمیمانشون ربطی به صادرات نداره
البته مدیران میزان با زرنگی خاصی عنوان و آرمشون رو طوری انتخاب کرده بودند که مردم تصورمیکردند میزان متعلق به دادگستریه و همین باعث اعتماد زیادشون شده بود
شما بهتر فاز الکی ندی و معلوماتت رو افزایش بدی، میران هر کس حساب کتاب بلده میدونه که مال دادگستری هست اما رو کاغذ میگن مستقل است تا برای ورود به فرابورس منع قانونی نباشه.
امید
ما از روز اول همین پیشنهاد دادیم
بابای مشهد
ما از موسعه میز ان تشکر میکنیم کارش درست
001
من برای 100 تومن دو هفته میرم میام نمیدن.اون مقدار پولیم که براشون میاد میدن به اشناهاشون...
ما که بدون آشنا به اندازه ی نیازمون برداشت کردیم و مشکلی نبود.
ز
امروزطبقه5شعبه جانبازآقای تولیت به مردم توصیه میکردبرای گرفتن پولشون حتماازشعبه نوبت سامانه بگیرند و دستورکتبی هم میداد وقتی رفتم گرفتم دیدم نوشتن درانتهای روزکاری 22/1/94یعنی دوماه بعدجهت دریافت وجه توافقی خود به مبلغ 35100000 ازمبلغ 154000000 ریال که میشه حدود 2%موجودی به سرپرستی مراجعه کنم بدون اینکه ازمنم نظربخوان یکطرفه خودشون با خودشون برای پولهای من توافق کردند تکلیف بقیه اش چی میشه
بهنام
کامنت هایی که فاز منفی میدن مشخصه یا خیلی سپرده اندکی دارن یا بطور کل سپرده ندارن. هیچ سهامداری نمیاد برعلیه منافعش حرف بزنه. پس بیخود جو سازی نکنین. من خودم سهامدارم و امیدوارم وضعیتش عادی بشه. میزان هم باید خیلی رو راست تو وبسایتش یا جلسه حضوری مشکلاتشو مطرح کنه.
رضا
Romania
تمام مطالب را خواندم هرکسی چیزی گفتن من هم خواهم چیزی بگویم مسوالان ایران نسبت به اینچور مسایل بی تفاوتشده اند بگو چرا براینکه این موسسه ها در زمان قدیم بوده اند یا نه اگر نه پس چه کسی به اینها اجاز ه فعالت راداد حالا همه می گویند مجوز ندارد یک فردی می تواند موسسه بزند
روزبه
Iran, Islamic Republic of
چرا موسسه میزان ادغام نمیشود؟
t
منم عقیده دارم ادغام اولین و آخرین راه حل موسسه میزانه . هر روز دیرتر بشه اوضاع پیچیده تر میشه به نظر من
سهیل
United States
چک من هم برگشت خورده همیشه همین طور بوده آقایان میگویند مشکلی ندارد ولی مشکل دارد و به پدیده هم وام داده
سهیل
United States
با برگشت چکم به هیچ وجهی دیگر پولم را در موسسات نمی گذارم وضرر اصلی را خود این موسسات میبرند این نظر خیلی ها می باشد قابل توجه مسولین موسسه میزان که با خنده به مردم میگه مشکلی در پرداخت نداریم
ناهىد
Iran, Islamic Republic of
ازمسولىن مىزان تقاضادارىم به طورکامل وشفاف اطلاع رسانى کنند و بگوىند که چه تدابىر و راه حلهاىى را جهت عدم ورشکستگى که عنوان مى کنندانجام داده اند از اخبار بانک هم تفاضا دارىم پىگىرى نماىند
محمد
يه سپرده با يه وأم جمعا" ٣٥ ميليون داشتم چند روز پيش چك به همين مبلغ داشتم رفتم كه پول بگيرم فرمودند از بالا دستور دادن روزي ٥٠٠ تومن بيشتر ندهيد
رضا
باسلام من نمیدونم اینایی که میگن میزان ترازمالیش فلانه چرا پس چک میده دست مردم اونم واسه چندروز یاماه من خودم رفتم پولمو بردارم واسه یک ماهه دیگه چک دادازبانک رفاه امروز که موعدش بودرفتم بگیرم پولو گفت حسابش خالیه رفتم خودموسسه که ببینم چرا خالیه جواب قانعی نداد گفت شرمنده شماییم اخه شرمندگا توبه چه درده من می خوره حالا موندم چی کار کنم نظر شماچیه؟؟
امیر
مسولین محترم میزان اگه مشکلی ندارین پس این گدا بازیا چیه .نوبت میدین ده روز دیگه برا 200تومن اونم که میان باس تا ظهر سر صف وایستیم.دوسال پیشم فرشتگان چنین مشکلی داشت ولی هرکی برا گرفتن پولش میرفت بش میدادن سریع جم وجورش کردن رف پی کارش.سریع یکی از منابع ملکیتون رو بفروشین کار مردم رو راه بندازین.با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه که!!!
zadon
دیروز به تاریخ 3/12/93 من رفتم بانک میزان شعبه کوهسنگی اعلام کردند تا 3 ماه دیگه هیچ گونه پولی داده نمیشود باید تازه ثبت نام کنید تا زنگ بزنن بگن بیاین 200 تومن ببرین
001
اونایی که چکاشونو دادن سرشون کلاه رفته.دیگه پولی در کار نیست که بدن .خوبه قوه قضایی اعلام کرد که اختلاص چند هزار میلیاردی صورت گرفته.کساییم که چک دارن باید برگشت بزنن اقدام کنن تا املاکشونو تصرف کنن.خدا لعنتشون کنه
فایزه
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگه اینجوری که میگین باشه ما بد بخت شدیم که حاصل تلاش یه عمر پدر و مادرم تو این بانک بوده خدا لعنتشون کنه تو گلوشون گیر کنه به حق ابالفضل.
مطمءن باش که بدبخت شدی چون بانک میزان ور شکست شده چون800 میلیارد تومت به پدیده وام وهر وقت پدیده پولشون رو داد اونوقت میزان پول مردومو میده و حالا حالاها پدیده با ابن اوضاع افتضاحش پول میزانو نمیده شما هم فعلا به پولت نمیرسی و به قول خودت بدبخت میشیداده
عباس
اقا کی جواب چک برگشتی و وام ما رو میده چرا میزان پول ما رونمیده
محبوبه
سلام من تا7اسفند بانک نرفته بودم واعتماد داشتم برای شب عیدمردم روبی پول نمیذارن.ولی اشتباه کردم زین پس بهتره به هیچ کس اطمینان نکنم .حالاکه رفتم یه کاغذ توافقی که خودشون باخودشون به توافق رسیدن دادن برای نیمه اردیبهشت.به عیدومهمانها میگیم برید خرداد بیایداخه این درسته ؟
متضرر
Iran, Islamic Republic of
چه قدر دروغ این قدر دروغ به مردم بیچاره نگویید اگه مشکل نیست چرا مردم را سر می گردانید بدین پول مردم را بس دروغ گفتن پولها را خوردین
محمود ن
به داد کسانیکه سپرده روز شمار دارن وبدهی دارن یا دانشجو خصوصا در خارج کشور برسید.
محمد ن از نیشابور
اگه میزان رو پا است چرا نمیتونه حتی سود سپرده ها رو بده خود مدیران صندوق ها خسیس بازی در میارن و هروقت میری فقط میگن نداریم و..................بابا سود سپرده شون رو برا اجاره خونه و اقساطشون لازم دارن .
علی
چون شود اندیشه قومی خراب
ناسره گردد بدستش سیم ناب
علی
چون شود اندیشه قومی خراب
ناسره گردد بدستش سیم ناب
علی
چرا میزان پول نمیده
محمد
امروز رفتم به شعبه میزان کلا درش بسته بود. ÷ولش کجا بوده
محمد
البته شعبه فیض اباد مه ولات
تازه ترین اخبار