۰
در همایش بانک پارسیان که با حضور مشتریان برتر این بانک برگزار شد، از جدیدترین چک بانکی پارسیان رونمایی شد. این چک به پیشنهاد احمدعلی کیخا معاون سازمان حفاظت محیط زیست با امضای مدیرعامل بانک، به صورت نمادین در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر شد .
به گزارش «اخبار بانك» و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی محیط زیست احمد علی کیخا معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در این همایش که یکشنبه شب در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، با یادآوری شباهت فعالیت بانکها و سازمان حفاظت محیط زیست، بانک را حافظ سرمایه ایرانیان برای توسعه کشور و سازمان حفاظت محیط زیست را حافظ سرمایه ژنتیکی و تنوع زیستی ایران توصیف کرد و گفت: اگر روزی مشتریان بانک، حساب های خود را خالی کنند، حیات بانک دچار خطر می شود و اگر این اتفاق برای ذخایر ژنتیک کشور بیفتد ، بانک تنوع زیستی ایران دچار خطر می شود ، همانگونه که در گذشته دور، شیر ایرانی و ببر ایرانی از تنوع زیستی کشور رخت بر بستند.

کیخا تاکید کرد: حفاظت از محیط زیست ، حیات وحش و تنوع زیستی کشور محقق نمی شود مگر با حمایت همه کسانی که دل در گرو میهن دارند و حافظ این بانک ژنتیکی هستند.

وی با تقدیر از حمایت های بانک پارسیان از محیط زیست و حیات وحش کشور، از همه ایرانیان به ویژه مشتریان برتر حاضر در مراسم که عمدتا صاحبان صنایع ، شرکت ها و بنگاه های بزرگ خدماتی و تولیدی کشور بودند، خواست با طبع بلند و همت والای خود در جهت حفظ محیط زیست و پایداری حیات وحش کشور، در این اقدام مسئولانه بانک پارسیان مشارکت نمایند .

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رونمایی از جدیدترین چک بانکی پارسیان، پیشنهاد کرد مدیرعامل بانک این چک را به صورت نمادین در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر کند و دیواندری نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و با امضای این چک، جدیدترین خدمت بانک پارسیان با عنوان لوتوس سیمین به نام یوزپلنگ ایرانی ثبت شد که این اقدام با تشویق بسیار حاضران مواجه شد.

بنا بر این گزارش ، در این مراسم به پاس اقدام ارزشمند بانک پارسیان در حمایت از یوزپلنگ ایرانی در مسابقات جام جهانی، با حضور مورالی معاون دفتر سازمان ملل در تهران و کیخا معاون سازمان حفاظت محیط زیست ، لوح تقدیر نمایندگی سازمان ملل در امور محیط زیست UNDP به دیواندری مدیرعامل این بانک اهدا شد .

مدیرعامل بانک پارسیان نیز در این مراسم پس از دریافت لوح تقدیر، در سخنانی ضمن اعلام سیاست های بانک در حوزه های مختلف، حمایت از محیط زیست را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک دانست و تاکید کرد: بانک پارسیان به وظیفه اجتماعی خود در قبال حفظ محیط زیست کشور با قوت ادامه خواهد داد .

علی دیواندری، تخریب محیط زیست را یکی از تهدیدهای هزاره حاضر توصیف کرد و گفت: کره زمین و طبیعت مادر ماست و برای ما مقدس و قابل احترام است و در متون دینی و ملی ما بر حفظ و حراست از مواهب الهی و طبیعی تاکید شده است .

وی گفت: بانک پارسیان علاوه بر رویکرد حمایتی به محیط زیست، با نگاهی جدی به ضرورت توسعه فضای کسب و کار کشور و برآورده کردن نیازهای اعتباری مشاغل و صنوف مختلف، جدیدترین خدمت بانکی با عنوان لوتوس سیمین را در سراسر شعب بانک پارسیان تهیه و عرضه خواهد کرد.

گفتنی است، بانک پارسیان با توجه به حضور تیم ملی ایران در بازی های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ و با آرزوی درخشش در این رویداد بزرگ ورزشی، تیز تبلیغاتی خود را با هدف اطلاع رسانی و برانگیختن حس نگهداری و حفاظت از محیط زیست و گونه های کم یاب جانوری کشور به ویژه یوزپلنگ ایرانی ، ارایه کرد .
https://akhbarbank.com/vdcivvar.t1avp2bcct.html
تازه ترین اخبار