۰
۱
اخبار بانك: دليل اصلي شکست کسب و کارها و افزايش مطالبات معوق بانکي عدم استفاده کارآمد از ظرفيت هاي علم و دانش مديريت استراتژيک براي رونق کسب و کارهاست.
دليل افزايش مطالبات معوق بانکي عدم استفاده کارآمداز دانش مديريت استراتژيک است
به گزارش «اخبار بانك»، دکتر ديواندري مديرعامل بانک پارسيان در کنفرانس ساليانه مديريت استراتژيک دانشگاه تهران که با تاکيد برنوآوري و پويايي کسب و کار و با حضور فرهيختگان دانشگاهي و مديران ارشد کسب و کار، روزهاي ۴ و ۵ آذر ماه در دانشکده مديريت برگزار شد، افزود: دليل اصلي شکست کسب و کارها و افزايش مطالبات معوق بانکي عدم استفاده کارآمد از ظرفيت هاي علم و دانش مديريت استراتژيک براي رونق کسب و کارهاست. 

وي ادامه داد: علم ارزان ترين کالاست و به راحتي در دسترس کار آفرينان اقتصادي مي تواند قرار گيرد، که متاسفانه از آن کمتر استفاده شده است. 

ديواندري اظهار داشت: در آينده کسب و کارها به سمت کسب و کارهاي چند گانه حرکت مي کنند و شرکتها مي بايست به طور طولاني مدت پاسخگوي نيازهاي مشتريان خود باشند و با نوآوري هاي متعدد و ايجاد زنجيره ارزش منسجم و هماهنگ با مشتريان خود زندگي کنند. 

مدير عامل بانك پارسيان افزود: چالش هاي جامعه در ۵ تا ۱۰ سال آينده شناسايي شده که بيکاري، محدوديت منابع، آب و هوا، نابرابري درآمد، امنيت فردي، جرم و جنايت، شاخص هاي اقتصادي و زيست محيطي است. 

وي ادامه داد: پيش از اين گفته مي شد دولت ها نقش کليدي در مبحث اقتصاد کلان کشور ها دارند اما نتايج تحقيقات در اين زمينه نشان مي دهد کسب و کارها بيش از دولت در رشد اقتصادي نقش دارند. کسب و کارها تا ۷۸ درصد ضريب نفوذ در شاخص هاي اقتصادي دارند. 

ديواندري گفت: در مناطقي که با چالش کاهش امنيت روبرو هستند لازم است عمران و آباداني و در جوامعي که جرم و جنايت زياد شود مي بايست کسب و کار جديد راه بيافتد تا رونق اقتصادي در اين مناطق شکل بگيرد. 

وي در زمينه تحولات حوزه مديريت استراتژيک تا سال ۲۰۵۰ عنوان کرد، فاصله بين تقاضا و دسترسي منابع بيشتر مي شود که حاصل آن، بالارفتن هزينه هاست و ريسک اجتماعي و اقتصادي در عرضه به وجود مي آيد.

در اين کنفرانس که با حضور اساتيد و پيشگامان و علاقه مندان حوزه مديريت استراتژيک برگزار شد، تعدادي از محققين اين علم به ارائه دستاوردها و نتايج آخرين تحقيقات خود در اين زمينه پرداختند.

لازم به ذکر است اين کنفرانس به صورت همه ساله به همت دانشکده مديريت دانشگاه تهران برگزار مي شود و با ارائه کارگاه ها و سخنراني هاي تخصصي استراتژي در عصر چهارشنبه پنجم آذرماه ۱۳۹۳ به کارخود پايان داد.
https://akhbarbank.com/vdcaa0nu.49nai15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
چرا جوایز واعلام نمیکنید
تازه ترین اخبار