۰
۲
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
اختصاصی/

بانک سینا سپرده یک ماهه با نرخ ۲۰ درصد افتتاح می کند

بانک سینا حساب سپرده سرمایه گذاری افتتاح می کند که پس از گذشت یک ماه از تاریخ افتتاح حساب با نرخ سود علی الحساب ۲۰ درصد محاسبه می شود.
بانک سینا سپرده یک ماهه با نرخ ۲۰ درصد افتتاح می کند
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک ، در حالی که رقابت بالا بردن سود سپرده ها در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری افزایش قابل ملاحظه ای داشته بانک سینا نیز نرخ های خود را افزایش داده است.

بر این اساس مشتریان بانک سینا می توانند با افتتاح سپرده دو ساله در این بانک از سود علی الحساب با نرخ ۲۲ درصد بهره ببرند.

از جمله مزایای این حساب این است درصورت درخواست مشتری برای انسداد و یا برداشت وجه از حساب فوق پس از گذشت یک ماه بانک نرخ سود سپرده را با کسر تنها دو درصد جریمه به مشتری پرداخت می کند.این در حالی است که پیش تر و بر اساس دستورالعمل های صادره از بانک مرکزی در صورت بستن سپرده بلندمدت یک تا ۵ ساله نرخ سود از ابتدای سپرده گذاری با نرخ سود کوتاه مدت روزشمار منهای نیم درصد جریمه در صورت بستن کمتر از سه ماه محاسبه می شد.

همچنین در صورتی که مشتری بانک سینا با افتتاح حساب فوق بخواهد مبلغ سپرده خود را بین ۶ تا ۱۲ ماه برداشت کند سود سپرده ۲۱ درصد محاسبه می شود.

همچنین پس از گذشت یک سال مشتری می تواند سپرده خود را با نرخ ۲۲ درصد ببندد و حساب فوق مشمول هیچ گونه جریمه ای نمی شود.

با توجه به اینکه سپرده دو ساله با نرخ ۲۲ درصد افتتاح و قابلیت بستن پس از گذشت یک ماه با نرخ ۲۰ درصد در این نوع حساب لحاظ می شود استقبال خوبی از سوی مشتریان این بانک به عمل آمده است و می توان گفت علاوه بر حساب ۲۲ درصد دوساله حساب یک ماهه با نرخ ۲۰ درصد نیز می باشد.
https://akhbarbank.com/vdca06nu.49n6w15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
ماندگار
وقتي بانك مركزي نتوانست جلوي رشد دلار را بگيرد بانك ها پول مردم را جمع مي كنندباسود بيشتراقاي سيف فقط حرف زد معروف به اقاي وعده شد دوستان دلار فروشان ؟سايت اخبار بانك اگر درج نكنيد در سايت ديگر خواهم نوشت اخبار بانگ سخن گو بانك مركزي است
درود بر بانک سینا وگردشگری که حقوق سپرده گذار را در نظر میگیره....
درود
تازه ترین اخبار