۰
۱
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰

آخرین وضعیت ادغام موسسات مالی

با توجه به اتمام اولتیماتوم بانک مرکزی مبنی بر ادغام موسسات مالی و اعتباری اما هم‌چنان شاهد وجود برخی موسسات بدون مجوزی هستیم که باید تا به امروز لغو شده و منحل می‌شدند.
آخرین وضعیت ادغام موسسات مالی
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از ايسنا، نکته‌ی مهم این است که برخی از این موسسات هم‌چنان فعالیت خود را ادامه داده و موسسات خود را جمع‌آوری نکردند؛ معاون نظارتی بانک مرکزی در این باره گفت: بارها و بارها به مردم هشدار داده‌ایم و اسامی موسسات لغو مجوز شده را اعلام کردیم. 

درویشی افزود: مردم باید با آگاهی کامل در موسسات سپرده‌گذاری کنند و برای آگاهی از لیست موسسات مالی اعتباری دارای مجوز می‌توانند به سایت بانک مرکزی مراجعه کنند. 

معاون نظارتی بانک مرکزی تاکید کرد: برخی موسسات به دلیل نداشتن سرمایه‌ی کافی از سپرده‌های مردم برای منافع شخصی خود استفاده کرده و سودهای بالای ۲۰ درصد می‌دهند که در این باره اقدامات لازم را انجام داده و انجام خواهیم داد و بانک مرکزی با تمام توان در این زمینه فعالیت می‌کند ولی این موضوع پیچیده و مشکل بوده و نیاز به زمان دارد. 

وی هم‌چنین درباره‌ی مصوبه‌ مجمع بانک مرکزی که مقرر شده بود حدود ۲۰ درصد از تعداد شعب بانک‌های دولتی و غیردولتی کم شود، گفت: این کار در حال انجام است و بانک‌های دولتی وغیردولتی براساس این مصوبه باید شرکت‌هایشان را جمع کنند و بین بانکداری و شرکت‌داری یکی را انتخاب کنند. 

معاون نظارتی بانک مرکزی تاکید کرد: بانک‌های دولتی و غیردولتی که صرافی داشته و یا شرکت‌های لیزینگ دارند نیز باید تعطیل شود و اگر بانکی تمایل دارد که به سمت شرکت‌داری برود ما باید مجوز آن را ابطال کرده و آن به سمت شرکت‌داری برود و بانک‌ها باید بین بازار پول و سرمایه یکی را انتخاب کنند./ایسنا
https://akhbarbank.com/vdcgwz9q.ak9n74prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
1
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا از موسسه فرشتگان در مشهد گزارش تهیه نمی کنید شخصا از انها راجب سود سپرده ها سوال کردم از حداقل 28 درصد روز شمار داشت تا 34و 36 یعنی چی
تازه ترین اخبار