۰
۳
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸
اختصاصی/ با وجود هشدار بانك مركزي

تعاوني اعتبار " افضل توس " تابلوهایش را عوض نمی کند

به نظر می رسد موسسه مالی و اعتباری افضل توس همچنان اصرار دارد که در ظاهر هم شده با دیگر موسسات ادغام نشود و در این راستا تابلوهای خود را تعویض نکرده است.
تعاوني اعتبار " افضل توس " تابلوهایش را عوض نمی کند
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک،در حالی که اواخر سال گذشته ابراهیم درویشی معاونت نظارتی بانک مرکزی خبر از ادغام ۶ موسسه مالی و اعتباری در شرف تاسیس به دو موسسه اعتباری در شرف تاسیس داده بود اما با گذشت بیش از چهار ماه از این تصمیم موسسه مالی و اعتباری افضل توس تابلو های خود را تعویض نکرده است.

مشاهدات میدانی خبرنگار اخبار بانک از مشهد که سرپرستی اصلی این موسسه نیز در این شهر واقع شده است حکایت از عدم تغییر تابلوهای این موسسه دارد.

این موسسه بنا به تصمیم بانک مرکزی با موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس فردوسی و فرشتگان ادغام و قرار شد با نام جدید موسسه اعتباری آرمان ادامه فعالیت بدهد.

موسسه مالی و اعتباری افضل توس بنا به تبلیغات محیطی این موسسه که در بزرگراه ها نصب شده است مدعی حدود ۳۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

موسسات مالی و اعتباری فردوسی و فرشتگان به عنوان دو عضو دیگر این ادغام سه جانبه هم اکنون برخی از تابلوهای خود را تعویض نموده اند.

به نظر می رسد چانه زنی و گرفتن کرسی بیشتر در هیات مدیره و مدیر عامل دلیل اصلی این زیر بار نرفتن تغییر تابلو و نام باشد.

موسسه مالی و اعتباری افضل توس دو سال پیش در راستای ساماندهی بخش اول تعاونی اعتبارها و موسسات مالی و اعتباری از ادغام تعاونی اعتبار قائم و چند تعاونی کوچک شکل گرفته بود.
https://akhbarbank.com/vdci53az.t1a5z2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
zahra
vam haye gharzolhasane
مشتری
فقط تعاونی قائم وام قرض الحسنه داشت که من گرفتم
مشتری
من در تعاونی اعتبار قائم شعبه سنگدوین حساب داشتم که بعد از ادغام در افضل توس حسابمو بستم.
واقعا حیف تعاونی قائم.
تازه ترین اخبار