کاهش 110هزار تومانی سکه در بازار

29 ارديبهشت 1392 ساعت 15:02

قیمت انواع سکه در بازار تهران کاهش داشته به طوری که طرح جدید با 23 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 232 هزار تومان رسیده است.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با ۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان رسید.

سکه طرح قدیم با ۳۰ هزار تومان افت قیمت یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان شد و نیم سکه با ۱۰ هزار تومان کاهش ۶۵۵ هزار تومان تعیین قیمت شد.

همچنین ربع سکه ۴۰۵ هزار تومان درج قیمت شد که نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد و سکه گرمی بدون تغییر ۳۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۴ هزار تومان درج قیمت شد.

به گزارش فارس، قیمت سکه طرح جدید در مقایسه با ابتدای اردیبهشت ۱۱۰ هزار تومان کاهش یافته و طرح قدیم هم ۱۰۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد. نیم سکه هم ۶۵ هزار تومان افت داشته است، نکته قابل تامل در این میان کاهش جزئی نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی است به طوری که در این مدت ربع سکه ۲۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۰ هزار تومان کاهش داشته‌اند که به نظر می‌رسد علت اصلی آن وجود تقاضا برای سکه در این قطعات است.


کد مطلب: 13489

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/13489/کاهش-110هزار-تومانی-سکه-بازار

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com