به گزارش
اخباربانک، یک فعال روزنامه نگار در فضای مجازی نوشت: ابوالفضل صدری رییس اداره کل تجهیزوپشتیبانی بانک مسکن بانک مسکن، بعد از صدور حکم بازنشستگی (۱۶ شهریور)، ۳۰ شهریور به مدیرعامل نامه زده: لطفاً بازنشستگیام را «کانلمیکن» کنید و مرا مأمور کنید به سازمان توسعه تجارت!