۰
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تعیین قیمت دلار دربودجه ۹۲ تصریح کرد: قیمت اتاق مبادلات ارزی نشان می دهد بانک مرکزی قیمت بیش از ۲ هزار تومان را برای بودجه ۹۲ تعیین و پیشنهاد خواهد کرد.
ایرج ندیمی درباره طرح سوال از رییس جمهور و تاثیر آن بر بازار ارز وسیاستهای اقتصادی دولت گفت: انتفاع طرح سوال از رییس جمهور این است که دولت متوجه شد که قیمت‌گذاری ارز از دید قوه مقننه دور نیست و رصد می شود ضمن اینکه بر برخی سوداگری ها، قیمت گذاری ها و ضعف مدیریتها نیز اثر خواهد گذاشت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: نمی توان تاثیر طرح سوال از رییس جمهور را انکار کرد و مردم هم دیدند که طرح سوال حداقل باعث خواهد شد که مدیران متوجه امور خود باشند.

ندیمی درباره تعییین قیمت دلار دربودجه ۹۲ تصریح کرد: قیمت اتاق مبادلات ارزی نشان می دهد بانک مرکزی قیمت بیش از ۲ هزار تومان را برای بودجه ۹۲ تعیین و پیشنهاد خواهد کرد.

وی درباره کاهش عیار طلا به منظور رونق درمعاملات آن گفت: طلا نقش پشتوانه برای پول ملی داردو عیار آن معیار ارزشش است.

ندیمی افزود: درکاهش عیار باید بعد خارجی وداخلی آن را درنظر گرفت از این رو اگر نگاه به طلا نگاه صادراتی است باید عیارش هم متناسب با معیارهای جهانی آن باشد .

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درادامه اظهارداشت: عیار طلا باید به نوعی تعیین شود که ارزش آن درداخل و خارج از کشور مورد سوال قرار نگیرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس درادامه درباره اظهارات وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر این که مجلس طرح کاهش فروش نفت را پی گیری می کند گفت: مجلس به دنبال کاهش تولید و فروش نفت نیست و تنها تعدادی از نمایندگان این طرح را پی گیری می کنند .

وی افزود: مجلس عزمی برای کاهش تولید و قیمت نفت ندارد واین طرح درصورت مطرح شدن درمجلس رای نمی آورد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان یادآورشد: درحال حاضر با توجه به تحریمها عملا با کاهش‌فروش مواجه هستیم و نیازی به تصویب این طرح نیست ضمن اینکه انرژی آنقدردر دنیا تولید انبوه ندارد وتقاضای آن از عرضه آن کمتر نیست که نگران شویم.
https://akhbarbank.com/vdcb.abzurhbw8iupr.html
تازه ترین اخبار