۰
مجمع سالانه شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیانبرگزار و ضمن تصویب صورت های مالی و وعده افزایش سرمایه۳۰۰ درصدی ، مقرر شد 35 تومان سود برای هر سهم توزیع شود.
مجمع سالانه شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان صبح چهارشنبه 5 شهریور با حضور 75 درصد سهامداران در هتل المپیک برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اردیبهشت 99 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 476 ریال سود قابل تقسیم، 350 ریال سود نقدی توزیع شود و مابقی به حساب سود انباشته برای افزایش سرمایه منظور شود.

براین اساس، سود کلیه سهامداران حقیقی از یک آبان تا یک آذر از طریق سامانه سجام واریز می شود. سود صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها از یک آبان به بعد و سود سهامداران حقوقی از یک اسفند به بعد با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب شبای بانکی پرداخت می شود. همچنین سهامداران حقیقی که به دلیل اشکال در شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام یا عدم ثبت نام در سامانه موفق به دریافت سود سهام در موعد مقرر نشوند، می توانند از 20 آذر با رجوع به کلیه شعب بانک اقتصاد نوین و ارائه کارت ملی، سود را دریافت کنند.

همچنین در این مجمع اعلام شد برنامه افزایش سرمایه تا 300 درصدی ( از 2.5 به 10 هزار میلیارد تومان ) از محل سود انباشته و دیگر منابع پیگیری می شود .
 
https://akhbarbank.com/vdcevx8f.jh8pzi9bbj.html
تازه ترین اخبار