۴
۱۷
موسسه اعتباری توسعه خطاب به پرسنل خود گفته است که در آزمون استخدامی سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری شرکت کنند!
موسسه توسعه به کارمندان: در آزمون استخدامی سایر بانکها شرکت کنید!
به گزارش خبرنگار اخباربانک، از چند ماه پیش خبرهایی مبنی بر بستن شعب موسسه اعتباری توسعه به گوش می‌رسید.

این موسسه اعتباری که با سابقه ترین موسسه در کشور است تعداد شعبات خود را از ۴۶ شعبه در سراسر کشور به کمتر از ۳۰ شعبه رسانده است.

همچنین پرسنل این موسسه اعتباری در تماس با خبرنگار ما خواهان پیگیری و رفع نگرانی بابت اخراج و تعدیل نیرو در این موسسه بودند.

بر اساس اعلام کارمندان توسعه، شعب موسسه در بسیاری از شهرها جمع آوری شده و هم اکنون پرسنل مجبورند در شعب شهرستان فعالیت داشته باشند.

این نگرانی پرسنل منجر به واکنش مدیران و مسئولان موسسه اعتباری توسعه شده است.

بر این اساس مدیران موسسه توسعه با درج اطلاعیه‌ای خطاب به کارمندان از آنها خواسته اند که در آزمون های استخدامی سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری شرکت کنند!

در این اطلاعیه آمده است پرسنل موسسه می‌توانند در آزمون های استخدامی سایر بانک‌ها و موسسات شرکت کنند و در صورت قبولی و احراز همه شرایط بانک استخدام کننده بجز شرط سنی، با همکاری بانک مرکزی مشکل سن کارمند موسسه برطرف شود!

به عبارت دیگر کارمندان موسسه اعتباری توسعه در صورتیکه بانک و موسسه ای آزمون استخدامی داشته باشد باید در آزمون شرکت کنند و آنها نیز همانند سایر متقاضیان، آزمونهای استخدامی را پشت سر بگذارند.

  البته با توجه به اینکه تعداد زیادی جهت استخدام در بانکها و موسسات در آزمون استخدامی شرکت می‌کنند می‌توان گفت امکان قبولی پرسنل موسسه بسیار اندک می‌باشد.

 از سوی دیگر در حال حاضر با توجه به سیاست کاهش شعب، بانکها به سختی نیروی جدید استخدام می کنند.

پایگاه خبری اخبار بانک پیشنهاد می کند با توجه به تجربه و تسلط کارمندان موسسه اعتباری توسعه به امور بانکی با همکاری بانک مرکزی به بانک‌ها و موسسات تکلیف شود استخدام کارمندان موسسه اعتباری توسعه را در اولویت قرار دهند.

https://akhbarbank.com/vdcbzgbz.rhb05piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
علی
Iran, Islamic Republic of
تا کی با این کار میخوان زمان بخرند و کار خودشان رو پشت پرده انجام بدهند. اقای رییس بالفرض بانک مرکزی که نتونه یه موسسه با300کارمند رو اداره کنه و تعیین تکلیف کنه وای به حال ملت.کارمندان چه گناهی کردند؟ما سهامداران چه گناهی کردیم که سهام ما بلوکه هست و پولمون همونطور مانده. بی کفایتی تا کی؟
کارمند چه گناهی کرده عمر خودشو گذاشته در این موسسه؟ کسی جوابگو هست؟
کارمند موسسه توسعه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و سپاس فراوان از پیگیری و انعکاس حال و روز کارمندان مظلوم و آواره توسعه که تمام سختیها و مشکلات موسسه توسعه را به جان خریدند ولی در آخر فقط مدیران نالایق وعده و وعید دروغ تحویل ما دادند و این پیام که در آزمون استخدام سایر بانکها شرکت کنید جز توهین به شخصیت ما هیچ مفهومی ندارد چون در همان مرحله اول ثبت اطلاعات در فرمهای استخدامی اینترنتی خطای سن داده میشه و از تکمیل جلوگیری میکنه.
عباس علی
United States
سلام تمام آزمونها شرایط سنی داره

اسکل کردن همه رو فقط میخوان تا پایان قرارداد برسن بگن تمام .

موسسه یه نمونه کوچک از وضعیت مدیریتی کشور هست
عباس
Portugal
واقعامتاسفم برای کسی که خودشو به عنوان یک مدیر در موسسه جا داده در حالی که هیچ سمت مدیریتی قبلی نداشته و فقط به عنوان وصول مطالبات بانکها با بانک مرکزی ارتباط داشته این بی کفایتی کامل بانک مرکزیو نشون میده که با گماردن همچین شخصی تیشه به ریشه این موسسه با قدمت میزنه
کارمند توسعه
United States
باسلام وخسته نباشی خدمت همکاران اخبار بانک و ممنون از اطلاع رسانی هاتون
واقعا دیگه خسته شدیم از این همه دروغ و پنهان کاری...بعداز‌پیگیری های اخبار بانک اقایون میان ومیگن در صدد این هستیم ک شما رو با تجارت یا پاسارگاد یا اینده ادغام کنیم و به همکاران امید میدن و حالا پیام میذارن در استخدامی ها شرکت کنید یکی نیست بهشون بگه خیلی این یکی دوماه بخودتون فشاراوردین و این نتیجه رو اعلام کردین...همکاران رفتن تو سایت رفاه و رزومه پر کردن اما به هیچ عنوان اجازه ثبت نمیده و پیام خطای بالا بودن سن رو سیستم میده...واقعا دست مریزاد به این همه نبوغ این عزیزان....خودشون نتونستن کاری کنن میگن خودتون پیگیری کنید و این صحبتها جز زیر سوال قرار دادن خودشون هیچ معنی نمیده....این همکاران به هیچ عنوان از حق خود کوتاه نمیان حتی با سه برج حقوق...
سارا
Iran, Islamic Republic of
فقط دارن ما پرسنل رو دست میندازن و هیچ کاری برامون نکردن یکماه دیگه تا پایان قرارداد پرسنل مونده ولی بلاتکلیف موندیم و تو این اوضاع کرونا بیکاری سخته و با کلی وام و بدهی موندیم ،خسته شدیم خسته
احمد
Iran, Islamic Republic of
این مطلب رو بنده با تمام وجود درک میکنم ، کارمندی که ۱۳سال در بدرتوس بود سالها برای موسسه تجمیعی کاسپین عمر و وقت و آبرو هزینه کردم با بیکفایتی مسئولین دولت ، بانک مرکزی ، موسسه کاسپین ، با حق خوری مسئولین کاسپین کلی از همکاران بنده و بعلاوه ی خودم ، که سوابق بالای ۱۰سال داشتیم از کار بیکار کردن ، در بدنه ی دولت ، بانک مرکزی ، جز دروغ و وعده های بیجا هیچ فایده ای نداشتن ، و دزدان کاسپین فرصت پیدا کردن بار خود را ببندند و کماکان هنوز هم همین رویه رو در پیش دارند ، حیف از عمرم که در سیستم بانکی به یغما رفت ، کارمندان توسعه بیخود خودشون رو درگیر نکن این سیستم جز دروغ چیزی بهشون نخواهد گفت
مژگان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من از کارمندان موسسه توسعه هستم از این وعده و وعیدها به ما زیاد داده شده . کارمندان توسعه در هر استان توجه کنید در هر استان حداکثر ۱۰ نفر هستند تو این مملکت که همه چیز براساس رابطه است نه ضابطه می شد حسب دستور بانک مرکزی که دستور انحلال و بیکاری را به همین راحتی داده است، به بانک رفاه دستوری مبنی بر مساعدت با کارمندان توسعه داده شود اما حیف که فریادرسی نیست .
United States
چرا اینقدر ساماندهی نیروهای موسسه توسعه با ۴ تا کارمند در هر استان برای بانک مرکزی سخت است؟ چرا باید موسساتی که فاقد مجوز بودند در بانکهای دیگر ادغام بشن ولی موسسه توسعه که از زمان تاسیس مجوز داشته منحل بشه؟ آیا کسی نیست جواب سوالات ما کارمندان توسعه را بدهد؟
م.ک.م
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
پیرو خبر منتشرشده باید بگم، به دلیل عدم شفافیت در عملکرد مدیران موسسه اعتباری توسعه در خصوص جذب و بکارگیری پرسنل در شبکه بانکی کشور که با کمتر از ۳۰۰نفر کارمند هم اکنون در خطر تعدیل قرار دارن ، هر هفته با وعده وعیدهای پوشالی مواجه هست. حتی اگه مدیران محترم سایت اخباربانک از روابط عمومی م.ا.توسعه جویای آینده شغلی پرسنل که همگی بالای ۱۰سال سابقه کار دارن پیگیر بشن ، جز دروغ و وعده های توخالی ( مثل قبل) چیز دیگه ای تحویل نمیدن !!!!
هدف مدیران موسسه توسعه محو کردن کارکنان با هر روشی بصورت چراغ خاموش هستش. تا کی ما باید تو استرس و نگرانی به سر ببریم. حتما باید بیاییم جلوی ساختمان مرکزی توسعه و جلوی بانک مرکزی تجمع کنیم تا یکی درد ما رو بفهمه ( تو این اوضاع کرونایی ) !!! متاسفانه نتیجه پیگیری مدیران توسعه طوریه که انگار دارن با بچه در مورد بستنی خریدن یا بردن به پارک شهربازی چک و چونه میزنن !!!!! .... با توجه به خبرهای منعکس شده در ۳ماه گذشته که در این سایت بخوبی منتشر شد ، ضمن تشکر از مدیران و کارکنان سایت اخبار بانک خواهشمندم پیگیر این خبرها از مدیران بانک مرکزی و م.ا.توسعه تا حصول نتیجه باشن... آخه قرارداد همه کارکنان تا پایان شهریور ۹۹ هست. و خدا میدونه که چه نقشه شومی برای ما کشیدن.... تو این اوضاع اقتصادی و کرونایی خدا بهمون رحم کنه 👍 ممنون از پیگیری مدیران سایت
Ls
Iran, Islamic Republic of
با سلام . من از کارمندان موسسه اعتباری توسعه هستم که بعد از ۱۱ سال که در این موسسه شاغل بودم و تمام فرصت های شغلی دیگه ای که داشتم رو از دست دادم حالا در این شرایط بد اقتصادی مدیران به راحتی دارن ما رو بیکار میکنن و میگن برید استخدام بقیه بانک ها رو شرکت کنید در صورتی که بانک های دیگه هم حاضر نیستن ما رو استخدام کنن و کارمند صفر میخوان. آخه این چه عدالتیه واقعا که ما که با هزار امید تشکیل خانواده دادیم حالا باید پا در هوا بمونیم . نیروهای موسسه ما ۳۰۰ نفر بیشتر نیستن یعنی بانک مرکزی نمیتونه به بقیه بانک ها بگه که به جای اینکه استخدام جدید بزنن بیاد از ما نیروهایی که عمر مفیدمون رو تو سیستم بانکی گذاشتیم و حالا داریم بیکار میشیم رو بگیرن؟ یا حداقل موسسه رو با جایی ادغام کنن که ما بیکار نشیم؟
قابل توجه که مدیرانی که در حال حاضر سرپرست موسسه اعتباری توسعه هستن از بانک مرکزی اومدن و دارن با بی‌رحمی هر چه تمام تر ما رو بیکار میکنن. آخه شما بگید ما باید بریم به کی شکایت کنیم جواب این همه کارمند و خانواده هاشون رو کی باید بده . خواهش میکنم صدای ما رو رسانه ای کنید . الان بانک رفاه استخدام زده و برای ثبت نام آزمونش داره نفری ۸۰ هزار تومن از مردم میگیره که خودش یه مبلغ هنگفت میشه و ما فکر میکنیم برای همین استخدام میزنن ولی واقعا خدا رو خوش نمیاد که این همه نیرو بیکار بشن ، بانک مرکزی باید پاسخگو ما باشه
رضا
Germany
با سلام از کانال اخبار بانک واقعا سپاسگزاریم که صدای ما کارمندان رو به گوش مسوولان می رسونه فقط از مسوولان کانال خواهشمندیم که یه پیگیری از بانک مرکزی و یا وزارت اقتصاد در مورد آینده موسسه انجام بدن که منبع موثق تری می باشد .
ممنون
کارمند توسعه بی پشت و پناه
Iran, Islamic Republic of
سلام ممنون از اطلاع رسانی خوبتون
مگه کارمندان توسعه چیز غیر معقولی میخوان که آقایون باهاشون همکاری نمیکنند.اولا که همه کارمندان توسعه کارت ملی و شناسنامه ایرانی دارن و مال همین کشور هستند دوما چطور 5 بانک و موسسه تونستن با بانک سپه ادغام بشن ولی 300 نفر رو نمیتونند یه گوشه از یه بانک جا بدن.البته اون 5 بانک و موسسه پشتشون گرم بوده و هوادار داشتن که این کار رو براشون انجام دادن.ما که اون هوادار ها رو نداریم. به هر حال این دنیا جواب کارکنان و خانوادشون رو بدین بهتره که اون دنیا جوابگو باشین. آقایون محترم یه لحظه خودتون رو جای ما کارمندها بزارین. بعضی از کارکنان از یه استان به استان دیگه منتقل شدن. آیا فکر بچه های مدرسه ای این کارمندها هستن آیا درد اسباب کشی رو دارن آیا کمک هزینه ای به بچه ها پرداخت شده . این سوالات جوابشون خیر هستش. بعضی از همکاران ما مجبور شدن 2 خان رهن کنند یکی توی شهر خودشون و یکی توی شهری که براشون حکم زدن.آیا این انصاف هست. این ها چه جور میخوان آخرتشون رو درست کنند. البته شاید اعتقادی به اون دنیا نداشته باشند که دارن اینجوری کارکنان رو ناراحت میکنند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
از اخبار بانک تقاضا داریم موضوع را پیگیری کنید . وعده های دورغ مدیران موسسه اعصاب و روان کارکنان را بهم ریخته . کارکنان موسسه کارنامه آموزشی دارند و هر کدام تا 200 ساعت کلاس آموزشی و آموزش های بانکی دیده اند . گواهینامه آموزشی دارند . با 38 سال سن کجا میشود استخدامی شرکت کرد کدام سازمان یا نهاد در این سن پذیرش نیرو دارد .
لطفا پیگیری نمایید . تشکر تشکر
ح ، س
Iran, Islamic Republic of
لطفا ؛ به داد و آینده پرسنل جوان موسسه برسید
نزارید زندگی شخصی پرسنل دچار طوفان و درگیریهای خانوادگی
بشه و از هم بپاشه
اکبر
Iran, Islamic Republic of
باسلام من هم یکی از کارمندان موسسه توسعه هستم که با این شرایط بد اقتصادی کشور ومبارزه با ویروس کرونا ... مشکلات گروهی در انواع مختلف استرس توی خونه برای جوابگویی به خانواده پس از بیکاری قسط وام هزینه های زندگی تو این شرایط یا مثل بعضی از همکارانم که به اجبار به شهرستانهای دیگه فرستادن یه خونه اونجا یکی توی شهر خودشون به امید اینکه کارشونو از دست ندن واقعاً نمی‌دونم چکار باید کرد سخته امید اینکه درست بشه ممنون از خبرگذاریتون
داود کرمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چندین ساله توی موسسه اعتباری توسعه که دارای مجوز از خود بانک مرکزی هست مشغول به کارم و الان ۲ سالی هست که بانک مرکزی کل موسسه رو گرفته و کارمندان بیچاره رو خیلی آهسته و چراغ خاموش داره اخراج میکنه و شعبات موسسه رو میبنده. هر موسسه با مجوز و بی مجوزی رو ادغام کردن حالا موسسه توسعه مثله بچه یتیم مونده وسط و هی میزنن توی سرش. بعد چندین سال سابقه و بالا رفتن سن و همچنین سابقه کار بانکی کجا مارو راه میدن آخه . خانواده هامون و خودمون شب و روز در استرسیم.
تو رو خدا اطلاع رسانی کنید و پیگیری.
با تشکر
تازه ترین اخبار