۰
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲

عملکرد مثبت وملل در چهار ماه نخست سال

مؤسسه اعتباری ملل با نماد وملل از جمله موسساتی است که توانسته در بین بانک ها بیشترین جذب سرمایه را به خود اختصاص دهد.
به گزارش اخباربانک، مؤسسه اعتباری ملل  با نماد وملل از جمله موسساتی است که توانسته در بین بانک ها بیشترین جذب سرمایه را به خود اختصاص دهد به گونه ایکه این موسسه هم اکنون با افزایش سرمایه 65 درصدی از محل آورده نقدی سهامدارن تا پایان خرداد ماه علاوه بر تحقق سود 320 میلیارد تومانی که با رشد 25 درصدی همراه بوده در یک ماهه منتهی به 31 تیرماه نیز از محل سود تسهیلات تراز مثبت 170 درصدی را تجربه کرده است .
 
 بررسی های صورت گرفته نشان می دهد موسسه ملل که در سند چشم انداز خود سهم 5 درصدی از مجموع نقدینگی کشور را برای خود در نظر گرفته برای تحقق اهداف بر برنامه ریزی و بهبود روش ها متمرکز شده و پس از برگزاری مجمع عمومی و موافقت با افزایش سرمایه 65 درصدی از محل آورده نقدی به میزان 3940 میلیارد تومان سرمایه خود را به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسانده است در این رابطه صورت های مالی  نشان می دهد .

مجموعه دارایی های این شرکت تا پایان خرداد ماه  2640 میلیارد تومان ثبت شده و بالغ بر 2540 میلیارد تومان بدهی را تا این تاریخ رقم زده است البته  عملکرد ملل در سپرده گذاری نیز با روند رو به رشدی همراه بوده و توانسته تا این مدت بالغ بر 320 میلیارد تومان را محقق کند که نسبت به مدت مشابه رشد 25 درصدی را به همراه داشته است همچنین جمع سود صاحبان سرمایه بالغ بر 1041 میلیارد تومان بوده که در این بخش نیز رشد 7 درصدی را تجربه کرده است .
 
البته این موسسه در یک ماهه منتهی به 31 تیرماه از محل سود تسهیلات مبلغ 5,639,924 میلیون ریال درآمد داشته و مبلغ 2,078,218 میلیون ریال نیز سود سپرده پرداخت کرده این در حالیست که در خردادماه میزان سود تسهیلات این موسسه 3305827 میلیون ریال بوده است. به این ترتیب می توان گفت این نماد در مدت مذکور حدود 170 درصد تراز مثبت را تجربه کرده است.
https://akhbarbank.com/vdciq3ay.t1awr2bcct.html
تازه ترین اخبار