۰
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۶

تایید عضویت رضا مصطفوی در هیات مدیره بیمه میهن

بیمه مرکزی صلاحیت حرفه‌ای رضا مصطفوی را برای عضویت در هیات مدیره بیمه میهن تأیید و ابلاغ کرد.
به گزارش اخباربانک، اعضای هیات مدیره بیمه میهن پیشتر رضا مصطفوی را که به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عضویت در هیات مدیره معرفی شده بود، برای انجام تشریفات اداری و احراز صلاحیت حرفه‌ای به بیمه مرکزی معرفی کرده بودند.

اعضای هیات مدیره بیمه میهن همچنین به اتفاق آراء رضا مصطفوی را به عنوان مدیرعامل بیمه میهن برگزیده و برای انجام تشریفات اداری و احراز صلاحیت به بیمه مرکزی معرفی کرده‌اند.

مصطفوی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه از دانشکده علوم اقتصادی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران است و هم اکنون دانشجوی دکترا در رشته مدیریت تطبیقی و توسعه در مرحله دفاع از رساله است.

وی مدرس دانشگاه و از مدیران ارشد و خوشنام صنعت بیمه کشور با سابقه بیش از دو دهه مدیریت و دارای سوابق پژوهشی متعددی در حوزه بیمه است.

مصطفوی همچنین دارای سوابق اجرایی و فنی در شرکت های بیمه آسیا و ایران بوده و مدیر آموزش و توسعه بیمه مرکزی، مدیر کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای، مدیرکل دفتر مبارزه با پولشویی و مدیرکل توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در کار نامه خود دارد.
https://akhbarbank.com/vdcdxn05.yt0kf6a22y.html
تازه ترین اخبار