۰
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵
در چهار ماه اول سال 99

" وملل " تراز مثبت 692 میلیارد تومانی ثبت کرد

" وملل " توانست در چهار ماهه اول سال 99 تراز مثبت ۶۹۲ میلیارد تومانی را ثبت کند.
" وملل " تراز مثبت 692 میلیارد تومانی ثبت کرد
به گزارش اخباربانک، گزارش فعالیت تیر ماه موسسه اعتباری ملل نشان می دهد این موسسه در طی چهار ماه نخست سال ۹۹ توانسته است از محل تسهیلات اعطایی 1571میلیارد تومان سود محقق کند. ملل در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری ۸۷۹ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که نتیجه آن تراز عملیاتی مثبت ۶۹۲ میلیارد تومانی بود.

 
ملل در مدت مشابه سال 98 توانسته بود تراز عملیاتی مثبت ۴۵۴ میلیارد تومان را ثبت کند که امسال با رشد بیش از ۵۲ درصدی به رقم ۶۹۲ میلیارد تومان رسیده است. همچنین تراز عملیاتی تیرماه سال 98 ملل ۱۶۳ میلیارد تومان بود که با رشد ۲۱۸ درصدی در تیرماه 99 به عدد ۳۵۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.
 
بالاترین درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی این موسسه در دوره چهاره ماهه از بخش مشارکت مدنی کسب شده و بیشترین سود پرداختی، به سپرده های بلند مدت یکساله پرداخت شده است.

 
مانده تسهیلات اعطایی موسسه ملل در پایان تیرماه ۹۹ به رقم ۱۱ هزار ۳۶۴ میلیارد تومان رسید و میزان سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه هم رقم ۱۴ هزار ۹۶۲ میلیارد تومان را نشان می دهد این موسسه در تیرماه ۹۸ ، ۱۴ هزار ۳۵۰ میلیارد تومان مانده تسهیلات اعطایی را گزارش کرد و همچنین ۱۱ هزار ۱۹۷ میلیارد تومان مانده سپرده های سرمایه گذاری را گزارش کرده بود .
https://akhbarbank.com/vdciv3ay.t1awu2bcct.html
تازه ترین اخبار