۰
رهبر معظم انقلاب در سخنانی به مناسبت عید قربان فرمودند: اینکه ارز افسار پاره کند و روزبه‌روز بالاتر رود اصلأ قابل قبول نیست و البته در گزارشاتی که دریافت کرده‌ام این ماجرا بیش از اینکه دلایل اقتصادی داشته باشد دلایل امنیتی و سیاسی دارد.
رهبر انقلاب: افسار پاره کردن ارز، قابل قبول نیست
به گزارش اخباربانک به نقل از ایسنا، آیت‌الله خامنه‌ای طی سخنانی با مردم که در روز عید قربان به صورت مستقیم از شبکه یک سیما پخش شد، به بیان نکاتی درباره ایام ذی‌الحجه و وضعیت امروز کشور پرداختند.

گزیده سخنان ایشان به شرح زیر است:
به وعده‌های این و آن هم نباید تکیه کرد. ما در سال ۹۷ که آمریکا از برجام خارج شد اروپایی‌ها گفتند که چند ماه صبر کنید و همینطور ما را عقب انداختند و اقتصاد ما را معطل کردند که اروپا کاری می‌کند یا نه. این برای اقتصاد کشور مضر است و نباید کشور را معطل کرد.

آنها یک بازیچه چرندی به اسم اینستکس را درآوردند که معنایش این است که پول کشور را تقدیم حضرات اروپایی کنیم و آنان هرچیزی که لازم دیدند برای کشور خریداری کنند که حتی همین کار را هم البته انجام ندادند.

اینکه ارز افسار پاره کند و روزبه‌روز بالاتر رود اصلأ قابل قبول نیست و البته در گزارشاتی که دریافت کرده‌ام این ماجرا بیش از اینکه دلایل اقتصادی داشته باشد دلایل امنیتی و سیاسی دارد.
https://akhbarbank.com/vdchm6nq.23nmxdftt2.html
تازه ترین اخبار