۰
۱
نایب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران از ارائه کارت اعتباری دارندگان سهام عدالت به زودی خبر داد.
به گزارش اخباربانک به نقل از تسنیم، حسین سلاح ورزی، نایب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و بورس هم از تلاطم و نوسان در امان می‌ماند.»

اعطای کارت اعتباری به مشمولین سهام عدالت از جمله تصمیماتی است که بعد از جلسه شورای هماهنگی اقتصادی رئیس جمهوری و اعلام رئیس کل بانک مرکزی اتخاذ شد تا در اختیار مشمولان سهام عدالت قرار گیرد.

با توجه به این تصمیم اتخاذ شده مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق نظام بانکی تا سقف 50 تا 60 درصد از ارزش دارایی سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند و با استفاده از آن می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید، به صورت اعتباری خرید کنند. براساس این طرح در نظر گرفته شده مشمولان سهام عدالت تا یکسال فرصت دارند وجه را به بانک تسویه کنند.
https://akhbarbank.com/vdcezf8f.jh8nni9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
همشهزی کین
Canada
همه چی جبره!اختیاری در کار نیست.سهام عدالت از دید من. حقیر دارای شایبه چندین ده هزار میلیاردی خیانت به همه مردمی است که مقرر شده بود به انها سهام عدالت تعلق گیرد . .تحقیق وتفحصی در کار نیست. سهام عدالت به طیفی تعلق گرفت که در امارهای مختلف 35تا 53 میلیون نفر ذکر شده است چرا!!؟؟.چرا سود ده ساله این سهام ها جمعا پس از ده سال یک میلیون تومان نشد!!!!!!؟؟؟؟چرا پیش از ازاد سازی کامل دولت اقدام به درخواست مابه التفاوت شد!!!؟؟چرا ارزش روز این سهام در زمان درخواست مابه التفاوت به اطلاع مردم نرسید!!؟؟چرا حال علیرغم تضییع حق وحقوق تریلیاردی از صاحبان سهام به نفع شرکت های کارگزاری سهام عدالت !!حاضر نیستند این سهام ها را به سبد سهام ویا پرتفوی سهامداران منتقل نملیند .!!؟؟چرا فروش سهام می بایست توسط کارگزاریها صورت پذیرد!؟چرا به صورت قطره چکانی مجوز فروش صادر میشود!؟چرا به صورت ذره ای به حساب شبا واریز میشود با تاخیر چندین ماهه!!؟دلیل این سیاستهای خاینانه تاخیری چیست!!؟؟در کل همانطور که پس از برکناری ابرها خورشید منیر تابان میشود!!بی شک وتردید ودر صورت تحقیق وتفحص خالص وناب وغیر جانبدارانه و.....شاهد مواردی خواهیم بود که نتنها موجب خشنودی خاطر نخواهد بود بلکه مواردی از رانت ها واختلاسهای تریلیاردی را برملا خواهد نمود .حال منتظرم تا بالاخره یه روز از یه جایی کسی که صداش درمیاد و حرفش شنیده بشه فریاد بزنه ای بردن ای خوردن ...
تازه ترین اخبار