۰
​نماينده ولي‌فقيه در استان خراسان‌رضوي و امام‌جمعه مشهد مقدس با صدور پیامی از مشارکت ثمربخش بانک صادرات استان خراسان‌رضوی در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه قدردانی کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، آیت‌ا... سيداحمد علم‌الهدي با ارسال پیام و لوح تقدیر خطاب به مدیرشعب استان خراسان‌رضوی از مشارکت ثمربخش بانک صادرات ایران در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و ارسال ٧٠٠ سبد کالا به نیازمندان استان در ایام ماه مبارک رمضان، قدردانی کرد.

بانک صادرات استان خراسان‌رضوی در قالب همایش همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان با همکاری جمعی از کارکنان این بانک، ۷۰۰ سبد کالا به ارزش کلی ۱۴۴ میلیون تومان تهیه و با مشارکت کمیته امداد مشهد مقدس در بین نیازمندان توزیع کرد.

در بخشی از پیام قدردانی آیت‌ا... علم‌الهدی آمده است: «در لبيك به فرمان مقام عظماي ولايت، حضرت آيت‌ا...العظمي امام خامنه‌اي (مدظله‌العالی) امواج عطوفت و مهرباني مردم نوع‌دوست ايران اسلامي به سوي هم‌نوعانشان روانه شد و در روزگار دشواري و بلا،‌ قلب‌هاي هم‌نوا و دست‌هاي گشوده به كمك مومنانه، طعم تلخ فقر و نيازمندي را به شيريني و حلاوت خيرخواهي و احسان بدل نمود. فعاليت ثمربخش در رزمايش مواسات و همدلي و گشودن سفره‌هاي اطعام مهدوي در ميان خانواده‌هاي نيازمند و آسيب‌ديده از بيماري منحوس كرونا اقدامي خداپسندانه و ستودني است. قدردان انديشه‌هاي نيك، عزم‌هاي جزم و گام‌هاي استوارتان هستيم».

گفتنی است بانک صادرات استان خراسان‌رضوی برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا تاکنون با پرداخت ٨٧٣ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٧٤ میلیارد و ٦٠٠ میلیون ریال رتبه اول را در بین بانک‌های استان خراسان‌رضوی کسب کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcbs0bz.rhbs9piuur.html
تازه ترین اخبار