۰
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم تاکید کرد که باید از امید بستن به کدخدا دست کشید و بر جوانان و ظرفیت‌های اقتصادی کشور تکیه کرد.
ایسنا: سید جواد حسینی‌کیا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسوولیت دولت در برابر مردم بیان کرد: هدف از برجام برداشتن تحریم‌های ظالمانه بود، اما امروز نتیجه چند سال مذاکره، شدیدتر شدن تحریم‌ها و فشار اقتصادی بر مردم و دلار بالای ۲۰ هزار تومان و سکه بالای ۱۰ میلیون و قیمت مسکن دست نیافتنی شده است.
وی با بیان این که «یارانه مردم ارزش ۲ دلار پیدا کرده است» با انتقاد شدید از موافقان مذاکره اظهار کرد: آیا شرم نمی‌کنید که با قاتل سردار قاسم سلیمانی می‌خواهید مذاکره کنید؟

وی درباره «قیمت نجومی مسکن» و جایگاه گوشت و مرغ و تخم‌مرغ در سفره مردم از دولتمردان پرسید: آیا از وضعیت زندگی کارگران و بازنشستگان که مجبورند دو شیفت برای گذران زندگی خود کار کنند مطلع هستید؟ آیا وضعیت نیمه‌جان را می‌بینید؟ به خدا و جوانان کشور تکیه کنید تا مردم حداقل کمی از لذت زندگی را بچشند.

حسینی‌کیا با اشاره به نامه موسوی خویینی‌ها به رهبری نیز گفت: آیا دلار بالای ۲۰ هزار تومان را ندیدید و سکوت ننگین اختیار نکردید؟

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، بیان کرد: مشکل آب شرب روستاهای منطقه نیازمند اعتبار است تصفیه‌خانه آب شرب نیازمند اعتبارات کافی می‌باشد. قیمت کود و محصولات کشاورزی صدای کشاورزان را بلند کرده است، باید جلوی واردات و قاچاق گرفته شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به اینترنت پرسرعت در منطقه و احداث راه‌های روستایی و احداث آزادراه همدان – سنقر و کرمانشاه شد.
https://akhbarbank.com/vdccxpqm.2bqpe8laa2.html
تازه ترین اخبار