بانک ملی ایران به فکر سلامتی شماست

21 تير 1399 ساعت 14:26

بانک ملی ایران به همه مشتریان خود توصیه می کند در صورت ضرورت مراجعه حضوری به واحدها، رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «کرونا» بار دیگر در کشور اوج گرفته و نگرانی ها از ابتلا به این بیماری افزایش یافته است، در حالی که شعب بانک ها یکی از مراکز شدیدا مستعد برای انتقال این ویروس اند.

تا کنون تعداد قابل توجهی از کارکنان شبکه بانکی پس از ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند و تعداد بسیار زیادی از آنها نیز اکنون به همین دلیل در بستر بیماری اند.

از این رو بانک ها و به ویژه بانک ملی ایران اقدامات بهداشتی ویژه ای را به منظور قطع زنجیره کرونا پیاده سازی کرده اند که از جمله آنها می توان به توسعه روش های بانکداری غیرحضوری اشاره کرد.

با این حال همه واحدها و شعب بانک ملی ایران به صورت مرتب ضد عفونی می شوند و اطلاع رسانی های لازم درباره پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در آنها به اطلاع مراجعه کنندگان می رسد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در همه شعب رعایت می شود، به طوری که از تجمع بیش از حد مشتریان جلوگیری خواهد شد، چون سلامت کارکنان و مشتریان برای بانک ملی ایران مهم است.

به مشتریان نیز توصیه می شود در صورت نیاز و الزام برای مراجعه حضوری، شعب خلوت تر را برای انجام امور بانکی خود انتخاب کنند.


کد مطلب: 75535

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/75535/بانک-ملی-ایران-فکر-سلامتی-شماست

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com