۰
۳
پیاده‌سازی کربنکینگ سپه طبق زمان‌بندی انجام شده پس از یک روز قطعی سامانه‌ها، دیروز (جمعه) به اتمام رسید و تمام داده ها و خدمات بانک بصورت یکپارچه و از تمام شعب پس از ۹۵ سال قابل دسترسی شد.
به گزارش اخباربانک، مهاجرت دیتای بانک سپه به کُر جدید با موفقیت ظهر جمعه انجام‌ شد و بانک سپه به مشتریان خود اعلام کرد که دسترسی به اینترنت بانک سپه فراهم شده است.
 
همچنین خودپردازهای این بانک نیز به صورت شتابی و داخلی از ظهر جمعه به شبکه بازگشته‌اند و قادر به ارائه سرویس هستند.
 
بر اساس پیامک ارسالی بانک سپه به مشتریان، سامانه‌های غیرحضوری بانک(اینترنت بانک،تلفن بانک،موبایل بانک) با نام کاربری و رمز ورود فعلی مشتریان قابل دسترسی هستند.
https://akhbarbank.com/vdchwmnq.23nmidftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
مدیران این بانک عجب آدم های .... هستند. وقتی یه نرم افزار و سیستم جدید تست می کنید باید حداقل تا سه ماه نرم افزار و سیستم و سایت قبلی و.... هم در دسترس باشند تا فرصت تست و رفع ایراد سیستم جدید باشه نه اینکه به کلی سیستم قبلی را از کار بیندازند.
Iran, Islamic Republic of
از بهمن 98داره تست میشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
سیستم قدیمی مال یک قرن پیش،باید بروز رسانی میشد، چون کارمندها سالهای زیادی با این نرم افزار قدیمی و ساده کار کردن و بیشتر کارمندها از سن بالایی برخوردار هستن از حوصله و یادگیری و کار کردن براشون سخت،با ادغام این با و تزریق نیروهای جدید و جوان کار خیلی رون میشه،نرم افزار کاملا ساده و روون.طی یکی دوماه دیگه به حالت عادی برمیگرده
تازه ترین اخبار