شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۳ درصدی زیرمجموعه بانک ملی اعلام شد

21 تير 1399 ساعت 10:28

شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۳ درصدی سهام سرمایه گذاری گروه توسعه ملی توسط بانک ملی اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.


به گزارش اخباربانک، بانک ملی در نظر دارد بلوک 63.06 درصدی سهام سرمایه گذاری گروه توسعه ملی را بطور یکجا و نقد یا شرایطی در بازار اول معاملات بورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده 10 میلیارد و 247 میلیون و 926 هزار و 351 سهم در نماد "وبانک" روز شنبه 4 مرداد از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم به قیمت پایانی تابلو بورس در روز قبل از تاریخ عرضه یا انتشار آگهی انتشار مزایده هریک بالاتر باشد به اضافه 100 درصد به عنوان صرف سهام مدیریتی تعیین شده است.

خریدار در صورت انجام معامله بصورت نقدی موظف است کل مبلغ نقدی مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت مقرر(2+t) پرداخت کند. در صورتی که خریدار تقاضای خرید سهم بصورت نقد و اقساط داشته باشد باید حداقل 30 درصد ارزش معامله را بصورت نقد و حداکثر ظرف 14 روز کاری بعد از مشخص شدن برنده مزایده و باقی مانده را با اعمال نرخ 18 درصد سالانه در قالب 6 قسمت مساوی با فواصل زمانی 6 ماهه پرداخت کند که تاریخ اولین قسط 6 ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.
 


کد مطلب: 75518

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/75518/شرایط-زمان-عرضه-بلوک-۶۳-درصدی-زیرمجموعه-بانک-ملی-اعلام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com